Snelle service en gratis sokken erbij

Bestelling snel ontvangen en we kregen er ook nog een een leuk paar sokken bij. Top gedaan

Snelle levering, goede kwaliteit

Prima service en de producten zien er goed uit.

duidelijke site, snelle levering, porto kosten zijn goed te doen

uitstekend

u heeft er een tevreden blije klant bij

Hele leuke produkten, zorgvuldig verpakt en als beloofd vlot aangeleverd

supersnelle levering en leuke producten

supersnelle levering en leuke producten

Geen minpunten

excelent

2paar klomp setjes besteld en blikje delftsblauw stroopwafels goede kwaliteit netjes en prima prijs aanrader als geschenk.

Zeer snelle service en levering

Snelle levering en goede service

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling bij klompjes.com Precies wat ik zocht, goede prijs en heel erg snel geleverd (1 dag na de bestelling al in huis!). Was ook verrast door de attentie die bijgesloten was. Netjes verpakt en goede informatie omtrent de leverstatus. ALs ik weer iets nodig heb uit jullie assortiment weet ik jullie te vinden.

Beautiful gift ideas

I bought a huge batch of tshirts, pontoffles and other goodies to gift my friends abroad. They were all so well packed, good quality, great prices as compared to few other gift shops I tried in NL. Will do this again.

Service is super goed. Reageren ook erg snel.

Super goedzou zeker aan raden om daar te bestellen.

Hele leuke spullentjes!!

Enorme keuze leuke spulletjes, en zeer snel geleverd !

Vlot geleverd

Klompjes zagen heel leuk en gevarieerd qua kleur uit

Goede en snelle service en t ziet er zo leuk uit

Zie hierboven.

Na telefonisch contact direct de volgende dag in huis.

Na telefonisch contact direct de volgende dag in huis. Servicegerichte benadering.

Leuk product en snel verzonden

Leuk product, het is natuurlijk niet handbeschilderd voor die prijs, maar het ziet er heel netjes uit. Het werd erg snel verzonden. Ik ben er heel blij mee.

Prima kwaliteit en service

Goede kwaliteit en snelle verzending

Lage kwaliteit

Ik wilde ze als souvenir aan iemand geven, maar de kwaliteit van de producten was zo laag dat dat niet lukte. Vervolgens kocht ik, met een aanzienlijk lager budget, dezelfde van Xenos met een veel betere kwaliteit. Ik wilde alles retourneren, maar het was het niet waard, omdat ik zelfs verantwoordelijk was voor de retourkosten.

Goedemiddag Farshid Nejabat Wat vervelend om te horen dat u onze kwaliteit van de magneet niet goed vindt. Het mag natuurlijk altijd retour, wij willen alleen maar tevreden klanten maar ik snap ook wel dat bij aankoop van 4,-- de verzendkosten dan niet opwegen. Wel goed te horen dat u alsnog geslaagd bent. Wij wensen u een goed en gezellig weekend!

Super snel geleverd

Goede prijzen en super snel geleverd. Had meerdere artikelen besteld en kreeg als verrassing een gratis artikel.

Super blij mee!

5 star klantenservice! Heel mooie klompen! Snelle aflevering! Echte aanrader voor de liefhebbers van de exclusieve klompen met naam, teksten of logo!

verkeerd maat en geen antwoord nr om te retournee!

Ik vond het geen stijl om 8 extra euros te betalen om de verkeerde maat te retournee. ik had ge-e-maild om te vragen voor een antwoord nr om het gratis te retournee . Radio silence.

he jane van honk Wat vervelend ik zie dat wij u een email hebben gestuurd: de maat die u heeft ontvangen was te groot u kunt deze retour sturen naar ons, wij sturen dan kosteloos het pakket naar u toe. Helaas hebben wij geen antwoordnummer. Mocht er een maat niet kloppen sturen wij altijd netjes een nieuwe maat naar u toe op onze kosten, maar dan moet wel eerst de bestelde maat bij ons binnen zijn. Wij zijn geen groot postorderbedrijf waar je alles kosteloos retour kunt sturen mits wij een fout hebben gemaakt. Ik wens u wel veel draag plezier van onze klompsloffen.

Makkelijk en goed

Snel besteld, snel in huis! Fijn.

Geweldige website en snelle levering!

Ging iets mis ,maar super opgelost Heel tevreden