Leuke producten, snelle levering

Alles ging naar wens

De afdruk komt niet overeen wat de site zegt

Als je op de site zegt ik wil op de achterkant mijn tekst hebben krijg ik het op de voor kant.

He Jelle Wat vervelend ik zie het hier het betreft hier ons ek shirt achterhoekse vlag. Dit is verkeerd opgenomen in ons systeem. Jammer dat je niet even gebeld of gemaild hebt dan hadden wij het op kunnen lossen. Bij ons is voor elk probleem altijd een passende oplossing te vinden. Graag komen wij met je in contact.

Cool

Everything is fine: good price, fast delivery and the quality of the product corresponds to the description. And an additional small gift... It's very nice.

prima.

Prima.

Top product!

Afgelopen maand wederom handbeschilderde klompen besteld. Waar ik ze al meerdere malen voor de Carnaval besteld had, was het nu voor de reis naar de F1 in Barcelona in juni. Dit maal zeer gave Red Bull, max Verstappen klompen! Zeer netjes afgewerkt, zitten top, dus een echte aanrader Klompjes.com!

Super snelle en goede service. Lieve mensen.. : -)

Eerlijk en direct

Vanaf de bestelling was er gelijk al ondersteunend contact. Goede afspraken en medewerking. Toen bleek dat Postnl door een verlate levering de bestelling feitelijk onnodig had gemaakt, was teug sturen geen probleem. Alles super snel afgehandeld. Echt aan te raden

geweldig tegeltje

wat heb ik een leuk tegeltje ontvangen. Ik bestel snel weer eens

Jammer!

Na verkeerde levering zou ik nieuwe klompjes ontvangen.... tot op heden nog niets ontvangen. Jammer!

Beste Alexan, Wat vervelend te horen. Graag ontvangen wij per mail uw ordernummer zodat ik even mee kan kijken wat er fout gaat. Groetjes Team Klompjes.com

snelle afhandeling

snel uitgezocht en snel bevestigd en snel geleverd zonder problemen

Mega service

PostNL had mijn tegeltje verloren, binnen no-time van Rob een nieuwe ontvangen en zelfs als troost een paar sokken erbij. Chapeau voor de uitstekende service!

Kwam goed en netjes verpakt binnen. Zat ook nog een extra cadeautje in! Top!

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering en goede service. Foutje werd snel gecompenseerd.

Onwijs leuke tegeltjes

Klompjes heeft, onder andere, hele leuke tegeltjes. Nieuwerwetse onderwerpen/design in een oud hollandsch delfts blauwe stijl. Echt heel leuk

Goede service snel geregeld

Snelle levering volgens afspraak

Perfecte en snelle levering

Snelle levering. Voldoet perfect aan het bestelde.

Helemaal goed

Snelle levering, goed verpakt

Voldoende berichtgeving over levering, snelle levering

Great product, fast service!!

Fast reply, good product, will I order again, yes!

Redelijk

Foute maat gekregen, slechte communicatie. Maar uiteindelijk redelijk opgelost.

Snelle levering door klompjes.com. Door Post NL een dag later als aangegeven.

Leuk presentje voor de deelnemers aan de Oud Hollandse spelmiddag tijdens onze Hollandse week in ons ontmoetingscentrum .

Leuk spul.

Dr Huber Noodtplaats 6