Leuke kwalitatief goede schoenen!

Eerder Braqeez gehad, hopelijk bevallen deze ook goed

Mooie laarsjes voor mooie prijs

En super snel geleverd

Nvt

De schoenen waren er super snel. Mooie schoenen en goede maat.

Super snelle en goede service

De schoenen worden snel geleverd, goed verpak. Ik heb een goede evaring met Braqeez en de volgende keer bestel ik zeker weer.

Super schoenen & service

Hele mooie, degelijke kinderschoenen en goede, snelle service.

Snelle levering, altijd keurig!

Duidelijke site, snelle levering en goed verpakt. Er zaten dit x snoepjes bij. Was een feestje voor onze zoon om uit te pakken hierdoor.

Goede kwaliteit, snel geleverd

Prima schoenen, goede kwaliteit en snel geleverd!

Snel geleverd in heerlijk geurende doos. Mooie schoenen ook! Wel wat zwaar en helaas toch niet wat klein voor mijn zoontje, dus ze moesten toch weer terug…

Vlotte bestelling en mooie schoenen

Goed en de volgende dag in huis

Snelle levering, duidelijke communicatie, makkelijk retour

Snelle bezorging en goed product

De sandalen zien er leuk uit en zijn van een goede kwaliteit. Ze zitten lekker en ze hebben een licht gewicht. De bezorging was zoals beloofd de volgende dag. Het retourneren van de de andere maat ging ook gemakkelijk en we kregen snel het aankoopbedrag terug. Daarnaast zaten er zakjes snoep voor de kinderen bij, erg leuk! De kinderen waren helemaal blij!

Al jaren dragen onze kinderen braqeez.

De ene keer dat de schoenen heel snel kapot waren, hebben ze dit snel en keurig opgelost.

Geld retour verliep erg vlot.

De laarzen waren niet alleen te klein maar ze waren ook van een kwaliteit dat niet aan mijn verwachtingen voldeed..Dus in verhouding prijs /kwaliteit klopte het voor mijn gevoel niet..

Wat jammer dat de kwaliteit niet helemaal naar verwachting is geweest. Hopelijk heb je nog iets anders leuks gevonden bij ons. Fijne dag!

Snel, overzichtelijk en verrassend

Wilde voor mijn zoontje net even andere sandalen. En kwam door Google bij braqeez terecht. Duidelijke site... snel besteld en snel geleverd. Sandalen netjes verpakt met een zak(je)snoepjes erbij. Kwaliteit is op 1e gezicht prima in orde, kan nog slecht beoordelen na 2 dagen.

Snelle levering en veel keuze.

Snelle levering, mooie en goede sandalen! Mn dochter is er blij mee!

Mooie schoenen en supersnelle service

Supervlot de bestelling ontvangen

Top geleverd en super mooie sandalen

Goeie regelening voor retourneren van te kleine maat. En snelle levering van de nieuwe

Super stoere schoenen

Fijne pasvorm, stoere schoenen voor mijn zoontje. Hij mocht zelf uitzoeken want alles op de site is leuk!

Snelle levering, mooie sandalen

Fijn zo snel geleverd en mijn dochter is helemaal blij met haar sandalen. Vorig jaar ook de hele zomer gedragen.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering.

Ook geschikt voor brede voetjes

Fijne schoentjes die ook geschikt zijn voor kinderen met bredere voetjes.

Fijn

Snel. Fijn. Correct