Mooie laarzen

De laarzen zaten als gegoten (maatje groter besteld dan vorig paar) en hebben een stevige zool. Fijn voor het herfst en winter seizoen. De communicatie en bestelling verliep perfect!

Hoi Heske, Bedankt voor je review! Veel plezier met de schoenen! Groetjes, Braqeez - Nicole

Prima schoenen!

Leuke schoenen, goede pasvorm, snelle levering.

Hoi Saskia, Bedankt voor je leuke review! Veel plezier met de schoenen! Groetjes, Braqeez - Nicole

De schoenen vielen klein waardoor ze niet passen,

Jammer dat kindermaten maar tot maat 38 gaan. We hebben de schoenen terug moeten sturen, waarbij de portokosten voor eigen rekening zijn.

Hoi Heleen, Bedankt voor je review! Sommige modellen gaan tot en met maat 40, maar wellicht dit artikel net niet. Groetjes, Braqeez - Nicole

Goede (en leuke!) schoenen + snelle verzending

Erg leuke schoenen met een goede pasvorm voor kinderen. De schoenen hadden we snel in huis.

Hoi Laura, Bedankt voor je leuke review! Veel plezier met de schoenen. Groetjes, Braqeez - Nicole

Vlotte levering, vlotte afhandeling van retourneren.

Fine internetwinkel.

Hoi Marion, Fijn om te horen! Groetjes, Braqeez - Nicole

Prima, alleen kwamen de schoenen eerder dan dat we hadden aangegeven. Geen probleem gelukkig omdat ik toevallig ook op die dag thuis was.

Hoi Arne, Excuses voor de eerdere levering. Fijn dat het toch goed is aangekomen. Groetjes, BunniesJR - Nicole

Goede ervaring, als schoenen op voorraad zijn

2 maal schoenen besteld, die niet op voorraad bleken te zijn. De site is dus niet helemaal up to date qua voorraad. Het geld wat ik betaald heb hebben ze snel terug gestuurd. 3e keer is alles netjes en goed verlopen.

Goededag! Bedankt voor je review. Vervelend dat het twee keer mis is gegaan met het bestellen, nogmaals excuses hiervoor! Veel plezier met je aankoop! Groetjes, BunniesJR - Nicole

Hi Christianne, Fijn dat je tevreden bent! Veel plezier met de schoenen! Groetjes, Braqeez - Nicole

Levering goed, retour met kosten

jammer dat je moet betalen bij een retour zending

Hoi Laura, Bedankt voor je review! Het klopt inderdaad dat wij een kleine vergoeding van €3,95 vragen voor de retourkosten. Deze worden bij de terugbetaling in mindering gebracht. Wij verzenden wél gratis vanaf €25,00. Groetjes, Braqeez - Nicole

Prima! Snelle levering! Mooi product!

Goeie schoenen! Mooie kwaliteit! Valt smal! Qua lengte op maat! Mijn dochter is blij!!!

Bedankt voor je leuke review! Veel plezier met de schoenen! :) Groetjes, Braqeez - Nicole

Coole schoenen Bereikbaarheid Klantenservice top

Hoi Jeanne, Bedankt voor je leuke review! Veel plezier met de schoenen. Groetjes, Braqeez - Nicole

Goede service en goede kwaliteit

Uitstekend!!!

Hoi Nahid, Bedankt voor je leuke review! Fijne dag! Groetjes, Braqeez - Nicole

Goede service!

na een eerdere bestelling die niet goed was gegaan heb ik een nieuwe bestelling geplaatst. Deze is snel, overzichtelijk en correct afgewerkt en snel geleverd. Tip gedaan !

Hoi Josee, Fijn dat je bestelling alsnog goed bij je is geleverd, veel plezier met de schoenen! Groetjes, Braqeez - Nicole

De beste koop in 10 minuten!

Ga zo door!!

Hoi Renata, Dat gaan we zeker doen! :) Groetjes, Braqeez - Nicole

Keurige service

Vlotte en duidelijke reactie via de mail waarna de bestelling vlot geleverd werd. Top!

Hoi Nina, Fijn dat je tevreden bent, bedankt voor je leuke review! Groetjes Braqeez - Nicole

Leuke goede kwaliteit schoenen voor een leuke prijs binnen no time thuis

Fijne webshop, snelle afwikkeling, fantastisch product!

Hi Marieke, Bedankt voor je leuke review! Fijne dag! Groetjes Braqeez - Nicole

Bestelling niet ontvangen

Na bijna 2 weken mijn bestelling nog niet ontvangen en krijg geen duidelijkheid of ze nog komen of dat ik mijn geld terug ontvang. Er werd gesuggereerd dat ik ze samen met een andere bestelling bij Bunnies ontvangen zou hebben, maar dat klopt niet. Dit heb ik aangeven, maar helaas geen reactie daarop. Uiteindelijk wel reactie gehad, waarop de schoentjes opnieuw zijn opgestuurd en we ze kort daarna ontvingen. Schoentjes voldoen aan verwachting en pakket netjes verzorg afgeleverd.

Hoi Marjolein, Wat vervelend dat er iets niet helemaal goed lijkt te gaan met je order. Heb jij voor mij de bestel gegevens zodat ik kan kijken waar je pakketje blijft? Mijn oprechte excuses voor het ongemak! Groetjes Braqeez - Amber

Betalen voor retour, belachelijk.

Helaas waren de bestelde schoenen iets te groot. Blijkt dat je moet betalen voor een retourzending. Werkelijk belachelijk.

Hoi Ralf, Wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Aangezien wij de sandalen gratis naar je toe sturen vragen wij een kleine bijdrage van €3.95 voor de retourkosten. Dit staat ook vermeld in onze algemene voorwaarden. Groetjes, Braqeez - Amber

Een leuke en comfortabele sandaal

Mijn zoontje is er erg blij mee, hij kan ze makkelijk aandoen. Ze zien er netjes uit ,en passen ook overal onder.

Hoi, Wat leuk om te horen dat je zo positief bent over onze schoenen. Wij wensen je zoontje heel erg veel plezier met zijn nieuwe schoenen. Groetjes, Braqeez - Amber

zeer tevreden.

snelle levering,goeie sandalen. mooie prijs.

Hoi Danielle, Bedankt voor je positieve review. Heel erg veel plezier met de nieuwe sandalen toegewenst! Groetjes, Braqeez - Amber

Snel geleverd, past prima, degelijke kwaliteit

Ondanks Corona binne 24 uur in huis. Passen perfect, ze willen de sandalen niet meer uitdoen

Hoi, Bedankt voor je leuke review. Heel veel plezier met de sandalen (ik denk dat gaat wel goed komen als ik het zo lees)! Groetjes, Braqeez - Amber

Snelle levering , prima sandalen

Voor onze dochter sandalen besteld Volgende dag al binnen en ze was enorm blij want ze had ze zelf online uitgekozen. ( 7 jaar ) bedankt !

Hoi Leila, Wat leuk om te horen dat je dochter zo blij is met haar nieuwe zelf uitgekozen sandalen. Groetjes, Braqeez - Amber

Stevige kinderschoenen

Het zijn goede kwaliteit schoenen die lang meegaan.

Hoi Tamara, Bedankt voor je review. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Braqeez - Amber

Netjes en ondanks de corona binnen 1.5 dag binnen

Heel goed netjes en leuk verpakt met het kaartje en de ballon! Wel moet ik aangeven dat de maat van de schoenen kleiner uitvallen dan was aangegeven. Voor ons geen probleem en passen ze perfect maar ze vallen kleiner uit met oog op de toekomst. (Zoon maat 33 34.. en heb 35 besteld

Hoi Jeske, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze schoen. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Braqeez - Amber