Mooie schoenen en supersnelle service

Supervlot de bestelling ontvangen

Top geleverd en super mooie sandalen

Goeie regelening voor retourneren van te kleine maat. En snelle levering van de nieuwe

Super stoere schoenen

Fijne pasvorm, stoere schoenen voor mijn zoontje. Hij mocht zelf uitzoeken want alles op de site is leuk!

Snelle levering, mooie sandalen

Fijn zo snel geleverd en mijn dochter is helemaal blij met haar sandalen. Vorig jaar ook de hele zomer gedragen.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering.

Ook geschikt voor brede voetjes

Fijne schoentjes die ook geschikt zijn voor kinderen met bredere voetjes.

Fijn

Snel. Fijn. Correct

Kleine maat

Ik had een maat te groot besteld en deze was ook te klein. En voor 21.30 uur bestellen, de volgende dag in huis klopt niet. Het duurde 3 dagen. Maar wel hele mooie schoen (die ik dus helaas moest terug sturen)

Nadat ik mijn bestelling kreeg bleek dat er in 1 doos verkeerde schoenen zaten. Contact gehad met de klantenservice en daar hebben ze gegevens genoteerd. Even later werd ik teruggebeld met het bericht dat de schoenen nog wel op voorraad waren en dat ze ze zouden opsturen. Zonder dat ik hoefde te betalen of de andere al had geretourneerd. Snelle En goede service!

Hele snelle correcte bezorging

Makkelijk te vinden, maat voering kan mogelijk iets duidelijker. Vandaag de sandalen retour gestuurd en een zitten nu op een maat kleiner te wachten. Maar dat zal ook snel afgeleverd worden verwacht ik.

Snel geleverd. Leuke attentie bijgesloten. Al jaren deze schoenen. Goede prijs/kwaliteit.

Snelle levering en goede schoenen.

Snel geleverd!

Bijzonder snelle levering

Je n’ai toujours pas reçu ma commande

Vous me demandez de remplir un questionnaire de satisfaction mais je n’ai toujours pas reçu ma commande. Où est mon colis????

• Nous recommanderiez-vous? Non

Erg blij met Braqeez. Een van de weinige betaalbare merken die gelijk goed zit bij de smalle slanke voet van mijn dochter en goed steun bieden. Grote diversiteit, voor zowel zomer als herfst/winter schoenen. Hoge kwaliteit schoenen. Snel geleverd. Top!

Snelle zending, perfect geregeld

Aardig, snel, goed advies via de mail.

Positieve ervaring

Goede service, snelle levering, goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering

Keurige, snelle levering. Kwaliteitsschoenen.

Leuke schoenen, snel stuk

Mijn zoontje was erg blij met zijn stoere schoenen, helaas laat de zool na een week al los, dat lijkt me wat snel.

Hoi Samuel, Per mail hebben we al eventjes contact gehad over je klacht. Je ontvangt het aankoopbedrag retour op je rekening. Groetjes, Nicole

Mooie kwaliteit schoenen en snel geleverd.

Ik heb er voor gekozen om het bij deze winkel te bestellen, omdat het gratis verzending is boven 25,- en gratis retouren. Gelukkig hoef ik niets te retouren, de omschrijving klopte goed. Alles verliep vlotjes en zonder vertraging. Ik ben zeer tevreden.

Fijn bedrijf, fijne schoenen.

Kwalitatief goede schoenen en zeer vriendelijke medewerkers/sters. Onduidelijkheden met online bestelling zijn keurig opgelost.

Snelle levering en goed product.

Snelle levering en goed product. Was netjes verpakt.

Leuke vlotte schoenen en goede service

Naast een ruim assortiment leuke kinderschoenen verloopt het bestellen en retourneren vlot en soepel. Fijne winkel om te shoppen!