Snelle zending, perfect geregeld

Aardig, snel, goed advies via de mail.

Positieve ervaring

Goede service, snelle levering, goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering

Keurige, snelle levering. Kwaliteitsschoenen.

Leuke schoenen, snel stuk

Mijn zoontje was erg blij met zijn stoere schoenen, helaas laat de zool na een week al los, dat lijkt me wat snel.

Hoi Samuel, Per mail hebben we al eventjes contact gehad over je klacht. Je ontvangt het aankoopbedrag retour op je rekening. Groetjes, Nicole

Mooie kwaliteit schoenen en snel geleverd.

Ik heb er voor gekozen om het bij deze winkel te bestellen, omdat het gratis verzending is boven 25,- en gratis retouren. Gelukkig hoef ik niets te retouren, de omschrijving klopte goed. Alles verliep vlotjes en zonder vertraging. Ik ben zeer tevreden.

Fijn bedrijf, fijne schoenen.

Kwalitatief goede schoenen en zeer vriendelijke medewerkers/sters. Onduidelijkheden met online bestelling zijn keurig opgelost.

Snelle levering en goed product.

Snelle levering en goed product. Was netjes verpakt.

Leuke vlotte schoenen en goede service

Naast een ruim assortiment leuke kinderschoenen verloopt het bestellen en retourneren vlot en soepel. Fijne winkel om te shoppen!

Toffe degelijke schoenen

Gebruiksvriendelijke, duidelijke webshop. Goede info over de maten. Mooie en degelijke schoenen die super snel geleverd werden.

Snelle levering leuke collectie

Snel geleverd!

Zijn super snel!

Positief!! Makkelijke site en snel mijn bestelling in huis.

Super service, website kan beter

Ik heb nu een aantal keren besteld bij Braqeez. Elke keer problemen met de website. Nu met het inwisselen van de punten. Ik heb elke keer stress omdat het dan om het laatste beschikbare paar gaat en deze dan in het systeem gereserveerd blijft staan. Al 3x de klantenservice moeten bellen. Deze zijn heel behulpzaam, mijn complimenten daarvoor. De schoenen en sandalen zijn van goede kwaliteit! We stappen niet meer over op een ander merk. Heel tevreden :)

Super leuke, trendy schoenen

Stevige, trendy schoenen. Vallen wel wat groter.

Helaas was er wat fout gegaan bij mijn pick-up point en werd mijn order geretourneerd. Ben daarna telefonische netjes te woord gestaan en heb zeer snel mijn order thuis ontvangen.

Helaas niet voor herhaling

Online schoenen kopen is lastig. Wij kopen altijd braqeez schoenen vanwege de stevigheid alleen deze blijkt bij de hak een hele dikke overgang waardoor er blaren komen. Deze overgang heeft hij bij geen 1 andere hoge braqeez schoen gehad. Dus toch maar niet meer online kopen al kun je nu niet anders. Helaas dus verkeerde aankoop geweest. Toch zou ik volgende x wel weer braqeez kopen maar in n winkel. Mssn een tip om ook de binnenkant te fotograferen bij deze schoen zodat die overgang echt zichtbaar is en deze is echt niet te missen.

Hoi Yvonne, Inmiddels hebben we contact gehad. De schoenen zijn retour gekomen naar ons en het aankoopbedrag is terugbetaald naar je rekening. :) Groetjes Braqeez ^Nicole

Prima sandalen, beetje jammer dat de uiteinden omhoog gaan staan.

Prima sandalen, alleen jammer dat de uiteinden van de klittenband sluiting omhoog gaan staan.

Mooie schoenen en snelle levering

Goede kwaliteit sneakers en in de sale ook nog eens voor een super kleine prijs. Vandaag besteld en morgen in huis!

Prima service!

Beste Bas, Onze excuses voor het ongemak. Ondertussen hebben we al contact gehad over je pakket, welke wat problemen heeft gehad bij de vervoerder. Groetjes Braqeez ^Nicole

Ideaal voor kindervoeten!

We zijn lang op zoek geweest naar een goede en bovenal kwalitatieve schoenen voor de kids. Braqeez geven een goede ondersteuning, een stevige hiel en biedt toch de flexibiliteit voor een goede afwikkeling van de voet. En bovenal zien ze er hip en stoer uit én voor de ouders zit er ook een voordeel aan ze zijn namelijk hufterproof. PS zelfs de laarzen voor stoere meiden zijn stevig, sluiten goed aan en bieden een goede ondersteuning!

Nette en snelle service.

Mijn dochter was door het dolle heen dat haar regenlaarzen zo snel binnen waren. Ze doet ze het liefst niet meer uit.

Snelle en betrouwbare service, goede kwaliteit schoenen.

Tevreden!

Tijgerprint regenlaarzen

Prachtige regenlaarzen voor mijn dochter. En ze waren binnen een dag in huis! Top service!