2 bestellingen geplaatst: ervaring prima

Ik heb 2 bestellingen geplaatst. De leveringen waren snel en de producten waren in goede staat. Mijn dochters waren er superblij mee. Ook de handgeschreven kaartje waarin ik bedankt werd voor mijn bestelling kan op mijn waardering rekenen.

Goedendag! Bedankt voor je positieve review. Wat leuk dat ons handgeschreven kaartje zo goed is ontvangen. Veel plezier met je aankoop! Lieve groet, Braqeez

Chaussures de qualité

Bonnes chaussures et bonne qualité, model tendance et sympa.

Merci pour votre commentaire positif! Nous sommes heureux que vous soyez satisfaits de la qualité des chaussures. J'espère vous revoir la prochaine fois!

Snelle verzending van de bestelling. De retour is ook snel verwerkt en het bedrag retour gestort.

Super bedankt voor je positieve review! Wij doen er alles aan om te zorgen dat de retourzendingen snel afgehandeld worden. Fijn dat dit ook zo is ervaren. Hopelijk tot een volgende keer!

Goede en snelle service!

Beste Jo, Bedankt voor je positieve review! Een goede service bieden, vinden we erg belangrijk. We vinden het daarom extra fijn om te lezen dat je dit ook zeker zo hebt ervaren. We zien je graag weer terug!

Onwijs tevreden

Voor de derde keer sneakers gekocht, allemaal van goede kwaliteit!

Beste Sharona, Wat goed om te lezen dat je al drie keer erg blij bent met onze Braqeez schoenen. We zien je graag voor een vierde keer terug!

Hier blijf ik kopen

De website is overzichtelijk met goede features, koop proces is makkelijk, communicatie over leverstatus goed, levering snel, het juiste product en dan nog een erg fijne schoen. Ik ben helemaal blij met Braqeez.

Beste Miriam, Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over Braqeez, dankjewel voor je positieve feedback. We zien je graag weer terug om een leuk paar schoenen te shoppen!

Goed gegaan

Beste Adrie, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je tevreden bent over het proces omtrent je bestelling. We hopen je binnenkort weer eens terug te zien!

Goede schoenen. Snel geleverd

Beste Ester, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de schoenen en de levering. Vergeet niet om elke drie maanden de voeten van je kind op te meten, zodat hij of zij nooit te kleine schoenen draagt. Hopelijk tot snel!

Snelle service van verzenden tot retour

Snelle service van bestellen tot retour ontvangen van geld. Zijn best dure schoenen en 2 keer 2 paar besteld maar direct moeten betalen. Kreeg beide keren ook vlot na retour zenden het geld terug gestort.

Gemakkelijk te vinden wat je wil en goede tools om te helpen bij de maat. Goede communicatie, indien nodig en wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling tot levering

Veel te krap

Aangezien de schoenen gepromoot worden ruime pasvorm te hebben een uitneembaar zool, dacht ik mooi voor mij,. Maar bij aankomst, het lijken wel kartonnen schoenen met een op rubber lijkende zolen. Het uitneembaar zootje is zo dun als een viltje. Daaronder een dik kartonnen zool. Helaas vanalles geprobeerd om de steunzooltjes erin te krijgen, maar vervolgens zitten ze te krap. Ik kan ze niet meer terug sturen, maar ik zal niet gauw meer bestellen. Sorry.

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de schoenen. Wij hebben geprobeerd om contact met u op te nemen, maar helaas is dit tot op heden nog niet gelukt. Zou u een mail willen sturen naar [email protected]? Bedankt!

Slecht

Sandalen pas in huis en zijn nu al stuk

Wat vervelend om te horen. Inmiddels hebben we je klacht in behandeling genomen en zijn we tot een oplossing gekomen.

snelle levering, goed produkt

ben tevreden met mijn slippers, goede kwaluteit voor een leuke prijs

Heel mooi schoenen maar heel smal

De leren schoenen zijn heel mooi en de enige wat tegen valt us dat ze heel smal zijn. Maar dit probleem ervaren we met meerdere merken.

Het eerste paar wat ik besteld had was te klein. Ik had heel snel het aankoopbedrag terug gestort gekregen. De leveringen zijn snel en mooie sandalen!

Goede en snelle service

Slippers waren na een paar dagen al kapot. Maar werd al snel gebeld en kon ze gratis retourneren. Ik krijg volgende week een nieuw paar.... Super

Goede kwaliteit

Snelle levering!

Tegenvaller

Sandalen besteld voor onze dochter en kreeg 2 linker van 2 verschillende sandalen. Ik moest zelf weer nieuwe bestellen dus 2 x betalen en de andere terug sturen. Dit kan anders aangezien de fout bij Braqeez ligt. Sandalen zelf vallen qua kwaliteit toch tegen en gaan niet lang mee.

Goede schoenen in hip design

Goede, degelijke leren schoenen met een hip design voor tere kindervoetjes. Enige aanbeveling is om smallere breedte maten aan te bieden of dit te vermelden in de omschrijving.

Beste en tofste schoenen die er zijn

Mijn kinderen dragen al vanaf hun eerste schoentjes Braqeez. 2x een ander merk geprobeerd, maar ik kwam steeds weer teug bij Braqeez. Ze blijven langer mooi dan mijn kinderen (inmiddels 9 & 7) ze passen. Mijn dochter haar laatst bestelde sneakers zijn zó leuk dat ik overweeg ze in mijn maat ook te bestellen ;)

Altijd top!

Snel geleverd, altijd keurig. Soms snoepjes verrassing voor de kinderen erbij.

Snelle verzending en snelle afhandeling retour

Netjes en snel verzonden Niet alle schoenen gehouden Retour ging prima Retour betaling ook netjes

Snelle levering.

Snelle, correcte levering.

Schoenen online

Schoenen online besteld, helaas kleine beschadiging, maar het is netjes, snel en naar tevredenheid opgelost. Tevreden klant!

Snelle en klantgerichte service nadat er iets fout was gegaan

Mijn dochter heeft smalle voeten waardoor het lastig is geschikte schoenen te vinden. Toen ik me ineens herinnerde dat ze vorig jaar Braqeez had die haar heel goed zaten. (Gekocht in de sale) Blij verrast zag ze dat hetzelfde model nog beschikbaar was in haar maat, dus deze meteen besteld. Helaas kreeg ik na het weekend de melding dat de schoenen er toch niet meer waren. We kregen een kortingscode voor €7,50 korting om een ander paar uit te zoeken. Een mooi gebaar maar persoonlijk vind ik de schoenen van Braqeez best prijzig. We hebben evengoed een mooi nieuw paar uit kunnen zoeken. Deze werden snel geleverd en zitten perfect. Braqeez heeft een snelle en klantgerichte service. Ik vind echter de prijs van de schoenen aan de hoge kant voor kinderschoenen. Als mijn dochter niet zulke “moeilijke” voeten had zou ik de schoenen dan ook alleen in de uitverkoop kopen.