Snelle levering en mooie kwaliteit

Leuke stoere jongensschoenen

Goede service en kwaliteit.

Goede service en kwaliteit.

Mooi product en snelle levering

Super snel een mooi paar sneakers voor mijn dochter ontvangen. Ook contact met de customer service heel vriendelijk en snel afgehandeld. Kortom volgende keer weer bestellen!

Duidelijk en overzichtelijk

Je kunt alles snel terug vinden. Netjes en duidelijk

fijn

Ik heb gebeld voor een misverstand omtrent de levering. En ik ben keurig netjes behandeld en heb ook de nodige uitleg ontvangen. Hele fijne behandeling.

Helemaal naar verwachting

Snelle levering, goede kwaliteit schoenen.

Fijne mooie schoenen.

Mooie schoenen met goed voetbed. Uiteinde van de beter is alleen wel al kapot. Dat is jammer na een paar weken gedragen te hebben. Verder top schoenen.

Eerste kennismaking positief

De bestelde schoenen waren snel in huis. Helaas toch te wijd voor mijn zoon met extra smalle voeten. Hij had eerder Braqeez gehad die wel goed pasten, daarom waagden we het erop. De retour werd snel afgehandeld, dat was prettig.

Stoere en stevige stappers

Zoonlief is blij met de gave schoenen. Ik koop al jarenlang braqueez omdat ze stoere schoenen met goede pasvorm bieden tegen een betaalbare prijs.

Zeer goed!

Altijd een snelle levering, ruime keuze en een goede prijs.

Kwaliteits schoenen

Goeie pasvorm, degelijke schoenen voor wilde jongens!

Mooie schoenen en snelle levering

Goede kwaliteit schoenen voor mijn zoontje gekocht. De online levering ging heel gemakkelijk en de schoenen waren snel binnen.

Prima schoenen en goed contactmoment met klantenservice

Mijn kinderen hebben al diverse paar schoenen van Braqeez gedragen. Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend. Bij de laatste bestelling was er wat onduidelijkheid over de factuur. De medewerker van de klantenservice heeft me goed en vriendelijk geholpen.

Super snelle levering

Mooie schoon en super snel geleverd heel fijn!

Kwaliteit en vriendelijke service

De schoenen zijn kwalitatief goed en robuust. De makkelijk te bereiken klantenservice dacht mee over modellen met een andere leest. Top.

Leuke laarsjes die snel geleverd zijn, helaas pasten ze niet goed, dus retour gestuurd. Ook toen snelle afhandeling. Dus echt top!

Leuke schoenen, snelle levering

Leuke schoenen, werden snel geleverd.