Leuke schoenen, snelle levering

Leuke schoenen, werden snel geleverd.

Slechte sandalen en nog slechtere service

Sandalen gekocht voor mijn zoontje. (49,95 EUR) Binnen twee weken was de zool verdwenen en liep hij op t kurk. Ik verwachtte de kwaliteit van birkenstock of Kipling, maar de sandalen waren echt slecht. De zool kan verslijten natuurlijk, maar niet na 2wk sporadisch dragen. Reactie van Braqueez klantenservice was dat t aan mijn zoontje ligt !?!? Ik koop nooit meer iets van ze…

fijne webshop, snel geleverd

Ik heb hier leuke laarsjes gekocht voor mijn dochter. Ik had 2 paar besteld, en na retourzending kreeg ik mijn geld snel teruggestort.

Stevige schoenen

Snelle levering, mooie en nette presentatie en hele stevige schoenen waar mijn zoon weer even mee vooruit kan!

Snelle levering van de schoenen en als moeder van een heel actief jongetje, zweer ik bij dit merk: schoenen blijven kwalitatief erg goed!

Verkeerde kleur schoen geleverd, oogt ook anders dan op foto’s

Schoenen jongen niet geretourneerd, kind had ze al aan naar buiten helaas. Oogt en voelt niet als schoen met leren voering, zoals omschreven. Leren laarsje meisje wel naar behoren.

Mooie laarsjes

Net zo mooi als op de foto's! Smalle pasvorm.

Prachtige schoenen!!

Hoog in kwaliteit!! Zeer tevreden!!

Schoenen vallen klein

Meerdere keren sneakers voor mijn zoon besteld. Erg mooie kleurstellingen en model. Maar steeds retour gestuurd, doordat ze klein vielen.

Mijn dochter helemaal blij met de glitter regenlaarzen vallen goed op maat en snelle levering volgende dag al in huis

Snelle levering en kwaliteit schoenen, heel blij mee!

Altijd mooie schoenen van goede kwaliteit.

Mooie schoen en

Snel besteld en geleverd, schoenen passen goed en zien er mooi uit.

Genoteerd voor een volgende keer!

Snelle zending en hoewel nu niet nodig, ook eenvoudig retour te zenden.

Sterke schoenen

Schoenen gaan heel lang mee

Snel maar priduct gegevens niet kompleet

Hi ja jammer leuke sandalen maar geen correcte product gegevens. Staat leer maar is het niet alleen het voetbed van de schoen.

Hi Doreen, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb even gekeken om welke sandaal het ging en je hebt helemaal gelijk! Helaas kan het soms voorkomen dat er een foutje wordt gemaakt, maar we hebben dit meteen aangepast op de webshop en ook een nieuwe productspecificatie toegevoegd voor "materiaal voetbed" zodat het nog duidelijker is. Ik hoop dat je zo geholpen bent.

Fijne webshop, snelle levering

Fijne webshop en snelle levering. Ik had 1 paar sandalen terug gestuurd. Hier had ik ook een snelle reactie van dat ze ontvangen waren en geld netjes terug gestort.

Fijne sandalen

Zitten goed om zijn voeten

Goed materiaal en snelle levering!

Alle informatie klopte en de schoenen zien er uit zoals op het plaatje

Wat een vertrouwen!

Had sandaaltjes ontvangen in de verkeerde kleur. Ik had een nieuw paar al ontvangen, voordat ik de verkeerde retour had gestuurd.

Makkelijk te bestellen, snel geleverd!

In de winkel was de gewenste maat niet meer leverbaar, toen gezocht op het merk op internet en kwam de website tegen. Daar was de gewenste maat wel leverbaar, besteld en volgende dag in huis!

Mooie, goede schoenen voor een betaalbare prijs

De website is prettig winkelen. Het bestellen gaat eenvoudig en de levering van de schoenen is snel. Fijn ook dat je bedenktijd hebt om met verschillende modellen en verschillende maten even je keuze te kunnen maken. Ook het retourneren is makkelijk; heel eeg fijn

Net iets te smal

De instap was voor mijn kleinzoon te klein/smal. Verder prima sneaker met rits.

Te breed

Schoen is te breed, wel netjes op tijd geleverd etc

Mooie degelijke schoenen!!

Betaalbare, mooie en degelijke schoenen. Snel geleverd.

Prachtig maar jammer geen leer van binnen

Binnenkant van de laars is geen leer, alleen de zool wel. Heel jammer. Ik blijf bij ***** en *****.