mooi schoen, helaas slecht bestand tegen spelende 5 jarige

Echt waar een hele mooie schoen, redelijk materiaal en snelle levering. Maar absoluut niet bestand tegen een 5 jarige die graag en veel buiten speelt. Mijn zoontje heeft de schoen nu 2 weken en ze zien er uit alsof hij ze al een half jaar heeft. Neuzen waren na een paar dagen al kaal, dan kan je kiezen voor een schoen met rubber over de neus maar een beetje fatsoenlijk leer zou dit ook gewoon aan moeten kunnen. Daarnaast gaan de ritsen heel zwaar waardoor hij ze zelf moeilijk dicht krijgt en de veters zitten redelijk los dus daar kan de weerstand niet vandaan komen. Wellicht leuk voor oudere kinderen die wat minder over de grond "kruipen" bij het buitenspelen of als zijnde "nette"schoen. Maar als schoolschoen zou ik deze niet aanraden. Na aanleiding van deze review heeft Braqeez contact met mij opgenomen; nadat ik foto's had gestuurd waren ze het met mij eens dat dit niet zo hoort te zijn. Nu mag ik de schoenen retour sturen en krijg ik het aankoopbedrag terug. Dus superservice van Braqeez!!

Kwaliteit schoenen en duidelijke site

Snel en netjes

Snelle levering, fijne site.

Mooie stevige schoen!

Mooie stevige schoen!

fijne sandalen

Ik koop al meerdere jaren Braqueez zomer- en winterschoenen voor mijn kinderen, die ze met plezier hebben gedragen. Er is één keer wat verwarring geweest over de maattabellen op de site, omdat er voor hetzelfde type sandalen verschillende maattabellen werden weergegeven. Dit is met één telefoontje opgelost.

Snelle levering. Mooie pasvorm. Onze dochter heeft slanke enkels/kuiten waardoor we elders vaak meerdere keren moeten bestellen voordat we een goeie laars hebben gevonden in de winter en nu zat het in 1x goed!

Leuke stevige schoenen. Beetje prijzig, dat wel. Maar mijn dochter is er heel erg blij mee

Snelle levering binnen 1 dag

Goede ervaring

Goede service, snelle retour & creditnota afhandeling.

Mooie schoenen! Voor een leuke prijs.

Snelle service goed product en snoepjes voor de kleine meid!!!

Goede kwaliteit snelle levering en als extra nog lekkere snoepjes voor de kleine meid. Ik zeg top!!!

mijn ervaring is tot nu toe prima.

Mooie schoenen en snelle levering

Voor het eerst Braqeez gekocht en dit lijkt goed te bevallen. De schoenen zien er netjes en kwalitatief uit. Mijn kids hebben ze alleen nog maar gepast, maar ik denk dat ze er veel plezier van gaan hebben. Ook zat er bij mijn dochter haar laarzen een paar andere veters bij en bij die van mijn zoontje wat snoepjes (dit hoeft niet, maar is wel leuk).

Kies klik betaal en volgende dag in huis. Goede kwaliteit en pasvorm.

Leuke kwalitatief goede schoenen!

Eerder Braqeez gehad, hopelijk bevallen deze ook goed

Mooie laarsjes voor mooie prijs

En super snel geleverd

Nvt

De schoenen waren er super snel. Mooie schoenen en goede maat.

Super snelle en goede service

De schoenen worden snel geleverd, goed verpak. Ik heb een goede evaring met Braqeez en de volgende keer bestel ik zeker weer.

Super schoenen & service

Hele mooie, degelijke kinderschoenen en goede, snelle service.

Snelle levering, altijd keurig!

Duidelijke site, snelle levering en goed verpakt. Er zaten dit x snoepjes bij. Was een feestje voor onze zoon om uit te pakken hierdoor.

Goede kwaliteit, snel geleverd

Prima schoenen, goede kwaliteit en snel geleverd!

Snel geleverd in heerlijk geurende doos. Mooie schoenen ook! Wel wat zwaar en helaas toch niet wat klein voor mijn zoontje, dus ze moesten toch weer terug…

Vlotte bestelling en mooie schoenen

Goed en de volgende dag in huis

Vloeiveld 18 5126RG Gilze

088 11 20 103