Goed en de volgende dag in huis

Snelle levering, duidelijke communicatie, makkelijk retour

Snelle bezorging en goed product

De sandalen zien er leuk uit en zijn van een goede kwaliteit. Ze zitten lekker en ze hebben een licht gewicht. De bezorging was zoals beloofd de volgende dag. Het retourneren van de de andere maat ging ook gemakkelijk en we kregen snel het aankoopbedrag terug. Daarnaast zaten er zakjes snoep voor de kinderen bij, erg leuk! De kinderen waren helemaal blij!

Al jaren dragen onze kinderen braqeez.

De ene keer dat de schoenen heel snel kapot waren, hebben ze dit snel en keurig opgelost.

Geld retour verliep erg vlot.

De laarzen waren niet alleen te klein maar ze waren ook van een kwaliteit dat niet aan mijn verwachtingen voldeed..Dus in verhouding prijs /kwaliteit klopte het voor mijn gevoel niet..

Wat jammer dat de kwaliteit niet helemaal naar verwachting is geweest. Hopelijk heb je nog iets anders leuks gevonden bij ons. Fijne dag!

Snel, overzichtelijk en verrassend

Wilde voor mijn zoontje net even andere sandalen. En kwam door Google bij braqeez terecht. Duidelijke site... snel besteld en snel geleverd. Sandalen netjes verpakt met een zak(je)snoepjes erbij. Kwaliteit is op 1e gezicht prima in orde, kan nog slecht beoordelen na 2 dagen.

Snelle levering en veel keuze.

Snelle levering, mooie en goede sandalen! Mn dochter is er blij mee!

Mooie schoenen en supersnelle service

Supervlot de bestelling ontvangen

Top geleverd en super mooie sandalen

Goeie regelening voor retourneren van te kleine maat. En snelle levering van de nieuwe

Super stoere schoenen

Fijne pasvorm, stoere schoenen voor mijn zoontje. Hij mocht zelf uitzoeken want alles op de site is leuk!

Snelle levering, mooie sandalen

Fijn zo snel geleverd en mijn dochter is helemaal blij met haar sandalen. Vorig jaar ook de hele zomer gedragen.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering.

Ook geschikt voor brede voetjes

Fijne schoentjes die ook geschikt zijn voor kinderen met bredere voetjes.

Fijn

Snel. Fijn. Correct

Kleine maat

Ik had een maat te groot besteld en deze was ook te klein. En voor 21.30 uur bestellen, de volgende dag in huis klopt niet. Het duurde 3 dagen. Maar wel hele mooie schoen (die ik dus helaas moest terug sturen)

Nadat ik mijn bestelling kreeg bleek dat er in 1 doos verkeerde schoenen zaten. Contact gehad met de klantenservice en daar hebben ze gegevens genoteerd. Even later werd ik teruggebeld met het bericht dat de schoenen nog wel op voorraad waren en dat ze ze zouden opsturen. Zonder dat ik hoefde te betalen of de andere al had geretourneerd. Snelle En goede service!

Hele snelle correcte bezorging

Makkelijk te vinden, maat voering kan mogelijk iets duidelijker. Vandaag de sandalen retour gestuurd en een zitten nu op een maat kleiner te wachten. Maar dat zal ook snel afgeleverd worden verwacht ik.

Snel geleverd. Leuke attentie bijgesloten. Al jaren deze schoenen. Goede prijs/kwaliteit.

Snelle levering en goede schoenen.

Snel geleverd!

Bijzonder snelle levering

Je n’ai toujours pas reçu ma commande

Vous me demandez de remplir un questionnaire de satisfaction mais je n’ai toujours pas reçu ma commande. Où est mon colis????

• Nous recommanderiez-vous? Non

Erg blij met Braqeez. Een van de weinige betaalbare merken die gelijk goed zit bij de smalle slanke voet van mijn dochter en goed steun bieden. Grote diversiteit, voor zowel zomer als herfst/winter schoenen. Hoge kwaliteit schoenen. Snel geleverd. Top!

Snelle zending, perfect geregeld

Aardig, snel, goed advies via de mail.

Vloeiveld 18

5126RG Gilze