Plat model niet voor breed voeten

Prima en snelle levering alleen smal voetbed en m.I. Iets minder goede ondersteuning

Hoi Ankie, Wat vervelend dat het voetbed wat smaller is uitgevallen. Fijn dat je tevreden bent over onze snelle levering. :) Groetjes, Nicole

Mooie schoenen, goede kwaliteit, dochter wil niks anders!

Heb al vaker andere schoenen voor mijn dochterje gekocht, andere merken. Maar die trekt ze niet aan!! Alleen de bunnies trekt ze zonder problemen aan.

Super kwaliteit schoenen

Heel goede kwaliteit schoenen en goede service.

Stoere schoenen

Super stoere schoenen. Vallen alleen erg klein. Dus moest ze ruilen voor een maat groter. Dan is het wel jammer dat je op schoenen van €85 zelf de retour kosten moet betalen. Flinke minpunt .

Prima, lekker snel!

Snelle reactie, snel in huis.

Dit schoentje voldeed niet

De buitenkant is volledig van leer, maar de binnenvoering is deels kunststof. Jammer. Volgende koop beter! Bunnies is zelf natuurlijk een goed merk. De schoentjes waren heel snel geleverd!!

Hoi Nicole, Vervelend dat de informatie niet helemaal goed door is gekomen. Fijn dat je wel tevreden bent over onze snelle levering en het merk. :) Groetjes Nicole

Vlotte levering mooie sandaal

Vlotte levering, mooie sandaal voor kleinzoon

Schoentjes besteld en 1 dag later al bezorgd. Ik koop het liefste Bunnies voor mijn dochtertje van 2. Goede kwaliteit en zo handig dat het zooltje eruit kan, en ik precies kan zien of de maat nog goed is.

goed werkende duidelijke website, mooie schoenen &snelle verzending!

Mooie schoentjes die snel verzonden zijn!

Snelle levering.

Goede website. Op een puntje. Melding nieuwsbrief krijg je 5 euro shop te goede. Deze komt niet op de rekening bij bestelling in mindering.

Hoi Annemiek, De korting wordt alleen toegepast op het moment dat de code die je per mail hebt ontvangen, ingevuld wordt bij je bestelling. :) Groetjes, Nicole

Snelle levering en goede kwaliteit

Vaak zijn de schoenen die goed zijn voor hun voetjes niet de meest charmante. Deze zijn echter stoer, mooi en goed voor de voeten

Goede, stevige schoenen

Bunnies schoenen bevallen altijd goed. Van leer,Goede inlegzool en stevig. Ook fijn is dat er altijd wel een leuk model voor onze jongens tussen zit. De site vind ik alleen wel voor verbetering vatbaar.

Zeer tevreden!

Super snel geleverd, schoenen zoals omschreven op de site. Ook de pasvorm is zoals we gewend zijn van Bunnies; goed op maat (misschien zelf iets ruimer). Goede prijs-/kwaliteit-verhouding wat ons betreft!

Makkelijk bestellen en vlotte levering. Correct

Goed!

Snelle levering en bij retour ook een goede snelle afhandeling. Ik bestel altijd 2 maten en stuur er dan 1 terug. Het zijn wel dure schoentjes, maar het zeker waard voor die kleine voetjes! Schoenen blijven lang goed en mooi ondanks intensief gebruik.

Helemaal goed

Netjes snel en goed verpakt geleverd

Supersnelle levering!

Superleuke sneakers voor mijn dochter besteld, volgende dag al in huis. Staan erg leuk, mooie kwaliteit. Door de handige maattabel gelijk de juiste maat in huis.

Mijn kleindochter en haar ouders zijn er erg blij mee

Mooie schoentjes. Uit ervaring weet ik dat ze goed blijven en makkelijk zijn aan te trekken.

Snel geleverd en zeer goeie kwaliteit

Ons favoriete merk kinderschoenen! Super kwaliteit en voor elke ontwikkelfase een fijne schoen. Door los zooltje met voetafdruk goed te zien of schoen nog past. Daarnaast een snelle levering

Goede stevige en mooie schoentjes

Mijn zoontje vind ze super mooi en zitten lekker de maat klopt precies hij is er erg blij mee

Mooie comfortabele schoenen snel geleverd

Leuk model en comfortabel aan de voet. Met een dan in huis.

Helemaal geweldig

De volgende dag waren de schoenen al binnen en er zat een lekkere verrassing bij! Helemaal leuk!

Goede prijs kwaliteit en fijne service

De omschrijving op de site was duidelijk en de schoen kwam overeen met de afbeelding. Het pakketje werd snel verstuurd, kwam goed aan en er zat zelf een lekkere verassing bij voor de kids!

Fijne stevige schoentjes, eenvoudig besteld

Helaas waren de door mij bestelde schoentjes toch niet meer voorradig, ik kreeg hier wel heel netjes een tegoedbon voor en heb een ander type gekozen. Schoentjes passen perfect, heel fijn te meten door de uitneembare zooltjes