Snel geleverd, goede prijs/kwaliteit

Snel en goed. Had een vraag, deze gemaild en dezelfde dag antwoord. Prima

Snelle levering! En goede service!

Snelle levering en goede service! Ook het retour zenden is goed geregeld en wordt snel verwerkt! Zal zeker vaker bestellen!

Snelle levering, goede kwaliteit!

Al vaker Bunnies gekocht voor onze dochter. Heel tevreden over prijs/kwaliteit en de levering. Volgende dag binnen.

Bedankt voor je review! Veel plezier met de schoentjes! Groetjes, BunniesJR - Nicole

Super schoenen

Mijn zoon heeft erg moeite met het lopen, hierdoor kreeg hij inlays, die inlays passen goed in de schoenen en de kleine loopt ook stuken beter.

Het is dat de schoenen fijn zijn, maar teleurgesteld in de levering...

Op maandagmiddag fijne schoentjes besteld voor mijn zoontje, in de sale. Deze zouden volgens hun eigen communicatie op dinsdag geleverd moeten worden (voor 21.30 uur immers besteld). Ik had geen track&trace gekregen, maar goed, dat kan... Op dinsdagmiddag krijg ik ineens een creditnota omdat de schoen niet meer op voorraad was. Omdat ik toch met enige spoed op een nieuwe paar schoenen zat te wachten, heb ik meteen een ander paar (minder leuke) schoenen besteld. Hier volgde wel vrij snel een track&trace van. 's Avonds keek ik nogmaals op de website en zag dat de eerst bestelde schoenen gewoon op voorraad waren! Omdat ik zelf voor retourkosten zou opdraaien, kon ik de andere bestelde schoenen niet meer annuleren en alleen terugsturen (met kosten gemoeid dus). Ik heb besloten de schoenen die ik eigenlijk wilde hebben, dus toch niet te kopen. De dag erna waren ze weer uitverkocht, maar toch jammer dat dit zo is misgelopen. Desondanks ben ik wel tevreden over de kwaliteit van Bunnies-schoenen. Ik heb wel eens een ander (goedkoper) merk geprobeerd, maar ik kom terug bij Bunnies. Dus ja, ik beveel Bunnies wel gewoon aan, omdat de schoentjes heel fijn zijn.

Bedankt voor je review! Wat vervelend dat het mis is gegaan met de voorraad/levering. Onze excuses hiervoor! Fijn om te horen dat je wel tevreden bent over onze kwaliteit. Groetjes, BunniesJR - Nicole

Superleuk!!

Leuke laarsjes besteld voor onze dochter. Snel geleverd en perfect pas! Aanrader dus!

Hoi Marieke, Fijn dat je tevreden bent! Veel plezier ermee. :) Groetjes, BunniesJR - Nicole

Mooie laarsjes

Vallen wel klein

Erg tevreden met Bunnies

Ik vind het een fijne overzichtelijke site. Mooie, goede kwaliteit schoenen. Zeker het geld waard!

Hoi Kimberly, Bedankt voor je leuke review! Heel veel plezier met de schoentjes! Groetjes, BunniesJR - Nicole

geweldige schoentjes!

De schoentjes werden heel snel geleverd, zijn mooi en stevig. Mijn dochtertje wil ze elke dag aan!

Hoi Eva, Bedankt voor je leuke review! Veel plezier met de schoentjes. Groetjes, BunniesJR - Nicole

Goede schoenen, goede service, klantvriendelijk

Schoenen zijn van goede kwaliteit. Ik had per ongeluk de verkeerde kleur aangeklikt en besteld, keurig opgelost. Zeer klantvriendelijk.

Hoi Susanne, Fijn dat het goed is opgelost! Groetjes, BunniesJR - Nicole

Goede klantenservice

Bestelde laarsjes voor mijn dochter helaas beschadigd ontvangen. Na melding aan de klantenservice kreeg ik 15 euro korting. Nette afhandeling en snelle reactie op mijn email.

Hoi Stephanie, Fijn dat je hier goed mee bent geholpen! Veel plezier met de laarsjes! Groetjes, BunniesJR - Nicole

Slechte voorlichting over de maat

Ik heb de maattabel bestudeerd, boete opgemeten en het advies van Bunnies opgevolgd (staat opa website): Voor Bunniesjr 2 maten groter bestellen. Resultaat: veel te grote schoenen. Vermoedelijk is 1 maat groter nodig dan het resultaat van de maattabel. Dit is uitermate verwarrend! En de klant betaalt de retourkosten (begrijpelijk dat Bunnies niet blijft betalen, maar wel heel vervelend). Met een dergelijk schimmige maatvoering kun je niet online bestellen of moet retourneren gratis zijn.

Hoi Martine, Wij zijn ons maatadvies aan het optimaliseren. Excuses voor de verwarring. Ondertussen heb ik je ook aan mailtje gestuurd en wil ik je graag persoonlijk helpen met de goede maat. Groetjes, BunniesJR - Nicole

Nette stevige schoenen

Mijn zoon heeft wat doorgezakte voetjes, maar deze schoenen zijn lekker stevig. Door de kleurencombineren ze ook makkelijk met allerlei winter/herfstkleuren en juist wat fellere neonkleuren.

Hoi Connie, Fijn dat je tevreden bent over de schoentjes! Veel plezier ermee. :) Groetjes, BunniesJR - Nicole

Goede schoen, snelle levering

Mooi en goede schoen. Snelle levering.

Hoi Christine, Bedankt voor je leuke review! Veel plezier met de schoentjes! Groetjes, BunniesJR - Nicole

Foutieve maattabel en dan retourkosten moeten betalen

Op de website staat duidelijk vermeld dat je een andere maattabel moet aanhouden voor baby schoentjes. Dit heb ik gedaan precies volgens instructie. De maat klopt echt niet. Zeker 2 maten te groot. Vervolgens worden de kosten voor de retourzending verrekend met de terugbetaling. Dus uiteindelijk €3,95 moeten betalen voor niets.

Hoi Myrna, Wij zijn bezig om onze webshop te optimaliseren en hierbij ook ons maatadvies onder de loep te gaan nemen. De retourkosten van €3,95 hebben wij aan je terugbetaald. Excuses voor het ongemak. Graag tot de volgende keer! Groetjes, BunniesJR - Nicole

Erg mooie schoenen, goede pasvorm

Ik heb de schoentjes nog maar net, zitten erg mooi. Mijn kindje kan nog niet lopen, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar ziet eruit als goede kwaliteit.

Hoi Lorance, Fijn om te horen! Veel plezier ermee! Groetjes, BunniesJR - Nicole

Duidelijke foto’s en snelle verzending. Blij met de laarsjes voor onze dochter.

Hoi Anika, Fijn dat je tevreden bent over onze webshop en verzending. Veel plezier met de laarsjes! Groetjes, BunniesJR - Nicole

Leuke winkel

Prachtig mooie schoentjes bestel ze wel een of twee maten groter maat voering is anders dan aangegeven

Hoi Ulbe, Wij werken momenteel erg aan onze maatvoering inderdaad, op sommige vlakken is het wat onduidelijk. Fijn dat je tevreden bent over onze schoentjes! Groetjes, BunniesJR - Nicole

Verkeerde maat in schoenendoos

Helaas zat in de schoenendoos de verkeerde maat..

Hoi Liesbeth, Wat vervelend dat je de verkeerde maat hebt ontvangen. Hopelijk is het inmiddels wel opgelost! Groetjes, BunniesJR - Nicole

Snelle en juiste levering

Duidelijke informatie over de maat. Zeer snelle levering.

Hoi Nick, Fijn dat je tevreden bent over onze service. Veel plezier met de schoentjes. Groetjes, BunniesJR - Nicole

Super schoenen!

Zijn erg prettige schoenen! Zitten als gegoten, en de baby loopt er prettig op.

Hoi Arnold, Wat fijn om te horen! Groetjes, BunniesJR - Nicole

Degelijke schoenen

De schoenen zijn degelijk en stoer wel iets te stevig voor een kind dat net loopt. Onze zoon heeft grote voeten en loopt

Hoi Denise, Met onze verschillende fase zou er altijd een goed passende schoen bij moeten zitten. :) Groetjes, BunniesJR - Nicole

Mooie en goede schoenen voor leuke (sale)prijs!

We laten onze kinderen graag op Bunnies lopen.

Goed om te horen! :)

3x fout bij betalen

De site is mooi en overzichtelijk. Bij betaling 3x een foutmelding. Dag later lukte het om de bestelling af te ronden. Heel mooi met bezorgen kan je datim en tijd kiezen. Ik koos vrijdag, mn vrije dag makkelijk. Tot mijn verbazing stond de donderdag de post met het pakketje al aan de deur. Schoenen zijn top

Hoi Joyce, Wat vervelend dat het niet helemaal lukte met betalen. Gelukkig is het uiteindelijk allemaal goed gekomen en heb je mooie schoentjes thuis! Veel plezier ermee! Groetjes, BunniesJR - Nicole

Goede service, super schoenen!

Alle drie mijn kinderen (inmiddels 8,6,3 jaar), dragen vanaf dat ze konden lopen alleen maar Bunnies schoenen. Ik ben er zeer tevreden over en vind het jammer dat de oudste nu maat 33 heeft waardoor hij te groot is geworden voor Bunnies.

Hoi Jami, Wat leuk dat al je kids al sinds jonge leeftijd BunniesJR dragen. Het 'broertje' van BunniesJR is ons merk Braqeez. Dit merk loopt tot en met maat 40. Groetjes, BunniesJR - Nicole