Snelle service! Top schoentjes

Vandaag besteld morgen in huis maken ze waar! Schoentjes zijn heel flexibel en heel geschikt voor onze kleine stapper! Goede kwaliteit ook! Zeeeer tevreden

Snelle verzending en schoentjes waren prima!

super!

Top schoenen voor een mooie prijs Snelle service Andere Kids ook blij want er zaten spekjes bij de schoentjes!

Verkeerde levering maar snel en vriendelijk opgelost.

Ik had schoenen in de verkeerde maat ontvangen. Foutje, kan gebeuren. De klantenservice was gelukkig goed bereikbaar en ik ben snel en vriendelijk geholpen.

Snel geleverd precies zoals op afbeelding

Fijne website, leuke korting. Super leuk die spekjes in de doos voor je kind. Toppers!

Uitstekende service.

Overzichtelijke website en snelle levering. Top!

Snelle levering goed product!

Mooie schoenen, goede kwaliteit, goede pasvorm. Stond duidelijk bij welke afmeting voet welke maat en dit klopte ook waardoor je makkelijker on-line kan bestellen. Was namelijk maat groter dan van zijn andere schoenen maar vallen kleiner.

Snelle levertijd ondanks corona. Mooie schoenen, goede kwaliteit en pasvorm. Leuke attentie in de doos, maakt het openen van een doos en nog groter feestje!

Hele goede ervaring. Goede/fijne schoenen en snelle levering.

De perfecte kinderschoenen

We kopen altijd Bunnies voor onze dochter. Mooie modellen en goede kwaliteit. Omdat de schoenenzaak waar we ze altijd kopen, door de lockdown gesloten is, hebben we ze dit keer online gekocht. Snelle levering! Wij zijn zeer tevreden!

Super leuke schoentjes, stevige kwaliteit, makkelijk schoon te maken als je kleintje door de modder wandeld, valt mooi op maat en werd super snel bezorgd ( volgende dag al in huis) heel erg blij mee dus en zeker een aanrader :)

Fantastische service en mooie kwaliteit

Super fijn geholpen Voetjes meeten stap voor stap uitgelegd op site, maatlabel per soort schoentje én twijfel je kun je appen Er word snel gereageerd en de schoentjes waren heel snel verzonden.. ze zitten perfect en zijn erg mooi! Dit was mijn eerste keer online schoenen kopen voor n dreumes, dus eigenlijk wil je dat in de winkel doen..

Mooie, stevige schoenen

Super mooie en stevige schoenen. Mijn dochter loopt er graag op.

Goed product

Goede kinderschoenen

Ik ben erg fan van Bunnies kinderschoenen. Juiste pasvorm en bovenal betaalbaar

Fijne schoentjes

Fijne schoentjes en een snelle levering!

Heel tevreden over de laarsjes van mijn dochter. Ook nog in de aanbieding dus voor een mooie prijs.

Stevige mooie goede schoenen

Bunnies heef hele fijne schoenen. Niet te breed, mooi en gaan niet snel stuk. Jammer dat er geen grotere maten zijn dan 27. Ik ben fan

Niet geheel klantgericht meedenken

Ik had een paar schoenen besteld, kleur bruin. Na een paar dagen kreeg ik een mail dat de schoenen niet geleverd konden worden, omdat ze niet meer voorradig waren. Dat op zich vind ik al apart als ik ze wel kon bestellen. Maar goed, datzelfde paar kon ook in de kleur blauw besteld worden, dus heb ik die besteld. Ik had liever gehad dat ik telefonisch benaderd zou zijn dat de bruine schoenen toch niet geleverd konden worden, maar dat jullie een alternatief aanbieden nl. dezelfde schoen, maar dan in de kleur blauw. Daarom vind ik Bunnies niet geheel klantgericht meedenken. Ik kan niet echt zeggen of ik Bunnies zou aanbevelen, omdat ik nog niet huidige ervaring heb in de kwaliteit van de schoen. Ik ken het merk alleen uit mijn jeugd van 40 jaar geleden, omdat het toen bekend stond als een kwaliteits schoen.

Leuke collectie en snelle levering

Ik ben fan van Bunnies, zolang mijn zoontje jullie schoenen aan kan qua maat, bestel ik bij jullie.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Simpel te bestellen

Nog nooit kinderschoenen besteld of überhaupt gekocht, maar dit was zó makkelijk. Kind kan de was doen. De website is ontzettend gebruiksvriendelijk met veel informatie over het hoe en wat van de juiste maat opnemen. Mijn zoon was dol enthousiast toen de doos open ging (13 mnd) en wilde ze direct aan en niet meer uit.

Snelle levering en tevreden over de schoenen.

Keurig de beloofde levertijd waargemaakt, ook in drukke tijden (feestdagen+corona), nette informatie over de bestelling, en de vertrouwde Bunnies kwaliteit. Ik zou hier zo weer kinderschoenen bestellen !