21.00 besteld vlgde dag om 14.20uur in huis !

super snel geleverd!

Goede snelle service

Voor het eerst online besteld. Ik dacht dat bunnies altijd goed zou vallen. Helaas was dit niet zo en moest ik ze terugsturen. Erg snelle bezorging en retournering.

Super fijn!

Hele fijne schoentjes voor mijn dochter, erg flexibele zool en mooie pasvorm. De levering was ook heel erg snel! Dus erg tevreden.

Mooi schoenen, maar na twee weken als veel slijtage

We kopen al sinds onze kinderen zijn geboren de schoenen van Bunnies. Altijd goede kwaliteit. We hebben weleens iets anders geprobeerd maar met veel spijt. Nu toch naar de vertrouwde schoenen van Bunnies. Alleen de schoenen die we nu hebben zijn na twee weken al bijna stuk. We zijn hierover erg verbaasd en teleurgesteld. We hopen dit niet nog eens mee te maken. Want het is zo'n fijn merk

Ik kreeg de bestelling van iemand anders

Kreeg de bestelling van een ander. Toen opgebeld om te vragen of ik opnieuw mijn bestelling moest plaatsen. Antwoord was "ja". Toen bleek de maat niet meer beschikbaar. Daarom maar bij een andere verkoper besteld omdat mijn oorspronkelijke bestelling geannuleerd zou zijn. Krijg ik 2 weken na de oorspronkelijke bestelling alsnog de schoenen geleverd die ik dus al via een ander had gekocht. En.....geen retour formulier. Dus contact moeten opnemen met Zalando...zucht. ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg....

Wat vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan met uw bestelling, excuses hiervoor! Uiteraard zal dit helemaal opgelost gaan worden en ontvangt u gewoon het aankoopbedrag retour.

Snelle levering van hoge kwaliteit kinderschoenen

Goede service, snelle levering.

Goede service heel snel bezorgd

Prima schoenen

Mooie stevige schoenen

Echt weer mooie schoenen die mooi zitten. Handig ook met de rits aan de zijkant zolang je kind nog niet zelf kan strikken. Helaas zijn de bijgevoegde veters erg glad waardoor ze zelfs met een dubbele knoop los gaan… die moeten dus vervangen worden.

Kwaliteit

Reeds eerder Bunnies JR gekocht. Heel tevreden.

Mooie enkellaarzen en snelle levering!

Goede prijs bij BunniesJR website. Goede kwaliteit schoenen en laarzen. Snelle levering. Top service!

Goede schoenen, uitstekende service

Fijn dat jullie telefonisch en via whatsapp bereikbaar zijn. Fijn dat de schoenen gratis verzonden en retour konden en fijn dat de retour zo snel werd afgehandeld. De schoenen zijn top, vooral positief over de duidelijke uitneembare zool.

Erg fijne en mooie schoenen

Makkelijk besteld. Op de mail krijg je snel een reactie terug. Alleen het retourformulier is wat lastig in te vullen. Daar bedoel ik de eerste 2 vragen mee. Vooral als je het via Zalando besteld is het lastig welke nummers je waar in moet vullen

dubbel

Er is iets misgelopen met de verzending. Als ik een mailtje stuurde, was de reactie zeer vriendelijk. Jammer genoeg kwamen de schoenen te laat toe.

Snelle levering en mooie kwaliteit schoenen! Dankjewel. Zijn naar 1,5 week kruipen ook nog steeds mooi, dat is wel heel uitzonderlijk.

Snelle levering van de favoriete schoenen van onze dochter.

Leuk en snelle levering

Leuke betaalbare schoentjes. Zeer snelle levering.

Kwalitatief mooie schoenen

Altijd goeie ervaring met Bunnies schoenen. Goede kwaliteit. Ben zeer tevreden

Goede service!

Goede service en leuke schoenen. Per ongeluk had ik de verkeerde maat besteld, maar na een mailtje met de klantenservice is de bestelling dezelfde dag nog aangepast en de volgende dag waren de schoenen al binnen.

Erg tevreden qua service, snelheid, reageren op mail.

Heel fijn! Bestellen gaat vlot en zelfs een foutje (door mij gemaakt) was zeer snel hersteld. Bestelling was er snel en mijn meiden zijn er super gelukkig mee! Ik bestel hier zeker nog vaker!

Snelle levering. Schoenen goede kwaliteit en passen perfect

Goede bestel en retour service

Zeer tevreden hoe de artikelen aangeleverd worden. Daarnaast kan je gemakkelijk artikelen weer gratis retourneren in dezelfde verpakking met bijgesloten retour label. Ook krijg je het geld weer snel terug gestort. Kortom, echt een aanrader! Bovendien zijn wij heel tevreden over de kwaliteit van de schoenen & zien ze er ook leuk uit. De bijgesloten maat tabel bij de schoen op de webshop werkt makkelijk en duidelijk en klopt ook.

Mooie schoentjes

Mooie schoentjes met goede ondersteuning. Alleen voor mijn dochter te smal. Niet voor brede voetjes met een hoge wreef. Ook ipv maat 27 maat 26 nodig.