Normaal goed, nu fout!

Meerdere keren een top ervaring gehad met de schoenen. Maar nu een slechte ervaring. Nu een paar schoenen dat na 2 keer dragen al zo versleten is, dat ze eruit zien alsof er al 2 maanden op gelopen is. Na contact op genomen te hebben met de klantenservice krijg je een tegenstrijdig en incorrect advies. Wel 20% korting op een volgende aankoop, maar daarmee is mijn klacht niet opgelost. Jammer!

Mooie schoentjes en snelle compacte levering

We waren op zoek naar sandalen voor ons meisje. En ze mocht ze zelf uit zoeken. Besteld en na bezorging gelijk aan. Het is dat het weer niet mee werkt anders loopt ze het liefste op deze mooie sandalen.

Beste Astrid, Bedankt voor je positieve review! Wat leuk om te horen dat ze haar sandalen het liefst de heel dag aan heeft, dat is een goed teken. Wij doen graag even een zonnedansje, zodat de sandalen weer uit de kast kunnen. Veel plezier met je aankoop! Liefs, BunniesJR

Slechte kwaliteit

Na 1 dag dragen was de neus volledig beschadigd. Uiteraard schaaft een schoen eens ergens langs bij een spelende 3 jarige. Deze schoenen kunnen daar duidelijk niet tegen. Ik vond het erg teleurstellend. Schuld werd volledig bij onszelf gelegd in 1e mail. Na telefonisch contact 25% retour gekregen. Niet aan te bevelen aan spelende kinderen dus.

Goedendag, Bedankt voor je review. De klacht op de schoenen betreft geen productiefout, maar slijtage door gebruik. Normaliter vergoeden wij dergelijke klachten niet, maar uit coulance hebben wij inderdaad 25% van het aankoopbedrag vergoed. Telefonisch zijn we samen tot deze oplossing gekomen. Liefs, BunniesJR

Schoentje vielen alleen helaas wat te klein, maar retour proces was heel makkelijk

Beste Yessica, Bedankt voor je positieve review! Jammer dat de schoentjes te klein zijn. Met ons maatadvies zou je de volgende keer altijd de juiste maat kunnen bestellen. Graag tot een volgende keer! Liefs, BunniesJR

Favoriete loopschoentjes

Beste eerste loopschoentjes. 10 jaar geleden bij mijn eerste gebruikt en nu bij de jongste weer.

Beste Rox, Bedankt voor je positieve review. Wat ontzettend leuk om te lezen dat je al een hele lange tijd BunniesJR schoentjes koopt voor je kindjes. Wij wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag weer terug voor een volgend schoentje. Liefs, BunniesJR

Prima schoenen vanaf 3 jaar

Veilige stevige schoen, maar de eerste jaren, tot maat 26, waren de neuzen te smal. Ik zie bij veel merken dat de breedte van kindervoeten breder is dan de schoenneus. Waarom is dat? De prijs vind ik hoog maar dan heb je wel een fijne schoen. Geen randjes aan de binnenzijde. Goed schoon te maken. Klittenband blijft goed en fijn voor kinderen om mee te helpen met schoenen aan en uit te kleden. Witte zolen zijn onhandig voor peuters... die worden dagelijks vies en dat hoort ook zo.

Beste Diana, Bedankt voor je positieve review! Vaak lopen schoenen inderdaad wat spitser af aan de voorzijde. Dit heeft te maken met een sportievere look. Door stevige materialen te gebruiken behoud de schoen zijn vorm en bied daardoor ook goede ondersteuning aan de voetjes. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de schoentjes. Veel plezier met je aankoop! Liefs, BunniesJR

Snelle levering en product als verwact

Beste Lisa, Wat fijn dat je tevreden bent over de levering en de schoentjes. Wij wensen je veel plezier met je bestelling! Liefs, BunniesJR

Teleurstellend

Heel vreemd dat je schoentjes kan bestellen én betalen die niet op voorraad zijn. 29 maart besteld , op 2 april gemaild wanneer ze binnenkomen. Reactie , ze worden vandaag verzonden en u krijgt eind van de dag een track and trace code. Dit gebeurde niet. Op 4 april gebeld , meneer aan de lijn , " Ik heb deze bestelling toevallig net gezien en ga het magazijn erop attenderen dat ze alsnog vandaag verzenden. . . . Zelfde dag weer een mail dat ze ze niet op voorraad hebben en m'n geld word terug gestort . Ik kreeg wel excuses in de mail en kortingscode voor een volgende bestelling , maar vind het toch heel vreemd , heb dit nog niet eerder meegemaakt met online bestellen. Achteraf betalen mogelijk maken zou een hoop schelen , want door het retouren van een eerder paar heb ik betaald voor 2 paar schoentjes en heb ik uiteindelijk nog niks en kan ik weer wachten op m'n geld. Dit maakt dat ik niet nog een poging waag bij Bunnies, als ik achteraf kon betalen had ik het nog een keer geprobeerd

Beste Kim, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de communicatie niet helemaal goed is verlopen, onze excuses hiervoor. Normaliter is onze voorraad up-to-date en komt dit vrijwel niet voor. Wij zien je graag terug! Liefs, BunniesJR

Mooie stevige schoenen

Wij waren op zoek naar een kinderschoen die mijn zoontje nie zomaar afkreeg. Door de ritssluiting aan de zijkant krijgt hij de schoentjes niet af. Enig merk die ik vond die zo'n sluiting had. De schoenen zijn heel stevig en nog mooi ook ;)!

Beste Stephanie, Bedankt voor je positieve review! Zo'n extra ritssluiting is inderdaad erg handig om de schoentjes aan en uit te trekken. Heel veel plezier met de schoentjes! Liefs, BunniesJR

Mooie schoenen en hele snelle service

Lekkere sneakers voor mijn dochter en goede pasvorm en tips om de juiste maat te vinden

Goedendag! Bedankt voor je positieve review. Super om te lezen dat de pasvorm goed aansluit bij de voetjes van je dochtertje en dat ons maatadvies heeft geholpen om de juiste schoenmaat te vinden. Veel plezier met de schoentjes! Liefs, BunniesJR

Beste schoenen voor mijn zoontje

Voor mijn zoontje zijn dit de best passende schoenen! Elke keer komen we toch weer uit op BunniesJR. Gelukkig hebben ze ook gewoon hele gave schoenen. Één minpunt vind ik alleen de ronde veters. Die gaan echt om de havenklap los! En helaas zitten er geen extra platte veters bij.

Beste Maaike, Wat leuk om te lezen dat BunniesJR schoentjes de best passende schoentjes zijn voor je zoontje. Erg vervelend dat de ronde veters vaak los gaan, wellicht is een dubbele knoop een oplossing. Veel plezier met je bestelling! Liefs, BunniesJR

Super snel opgelost

Mijn bestelling was onderweg beschadigd geraakt en zou retour worden gezonden. Vervolgens deed PostNL niks. 1 mail naar de klantenservice van BunniesJR was genoeg, ik had de volgende dag alsnog mijn bestelling in huis.

Beste Dorien, Bedankt voor je positieve review! Erg vervelend dat het pakket onderweg beschadigd is geraakt en daardoor je bestelling vertraging op heeft gelopen. Wij wensen je veel plezier met de schoentjes. Liefs, BunniesJR

Perfecte eerste schoentjes

Beste Lianne, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te lezen dat de eerste schoentjes perfect zijn, dat horen we graag. Heel veel plezier met de schoentjes en we zien je graag terug voor de volgende loopfase. Liefs, BunniesJR

Goede schoenen, zitten stevig. Mijn zoontje valt echt minder.

Stevige zool, echt leer en makkelijk aan en uit te trekken.

Hi Frances, Wat ontzettend fijn dat de nieuwe schoentjes bijdragen aan het goed leren lopen van je zoontje. Niets is zo vervelend als een kindje wat vaak valt, vanwege slecht zittende schoentjes. Veel plezier met de nieuwe BunniesJR schoentjes! Liefs, BunniesJR

Heerlijke schoenen

Superschoentjes, mijn zoon loopt er graag op. En het bestellen was ook heel makkelijk.

Hi Anna, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je zoontje graag op zijn BunniesJR schoentjes loopt. Lekker nog even blijven oefenen, voordat hij weer naar de volgende loopfase kan. Je kunt bij ons ook de voetjes-meet-alert aanzetten, zodat je tijdig een berichtje ontvangt om de voetjes opnieuw op te meten. Zo draagt je zoontje nooit te kleine schoentjes. Veel loop plezier! Liefs, BunniesJR

Super schoenen en snelle levering

Hele leuke en hippe schoenen voor onze dreumes! Die is er dol op en ze worden ook nog eens snel en netjes geleverd!

Hi Jaleesa, Wat leuk om te lezen dat je zo positief bent over onze collectie en de levering. Wij wensen jullie veel plezier met de schoentjes en tot de volgende loopfase! Liefs, BunniesJR

Heel correct en snelle verzending

Hi Fabienne, Heel erg bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle verzending. Veel plezier met je aankoop! Liefs, BunniesJR

Leuke stoere babyschoen

Leuke schoen

Beste Heleen, Fijn om te lezen dat de babyschoentjes goed bevallen. Bij deze kleine voetjes is het erg belangrijk om elke drie maanden de voetjes even opnieuw op te meten, zodat je zeker weet dat je kleintje geen te kleine schoentjes draagt. Graag zien we je terug voor de volgende loopfase! Liefs, BunniesJR

Prima schoenen voor kleine kinderen

De zachte zolen zijn geweldig voor kinderen die net beginnen te lopen.

Beste Poli, Dankjewel voor je positieve review! Onze loopfases zijn afgestemd op de loopontwikkeling van de kindervoetjes. Voor elke fase hebben wij een passend schoentje. Goed om te lezen dat je het juiste schoentje hebt gevonden voor een kindje wat net begint met lopen. Mocht je toe zijn aan een schoentje in de volgende loopfase en je komt er niet helemaal uit, neem dan zeker even contact met ons op voor advies. Liefs, BunniesJR

Een bijzondere klantvriendelijke oplossing.

Beste Rob, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je zo goed bent geholpen door onze klantenservice. Veel plezier met je aankoop. Liefs, BunniesJR

Tijdens mijn tweede bestelling bleek er een productfout in de schoen te zitten. Dit werd direct naar tevredenheid opgelost door de super vriendelijke klantenservice.

Beste Janine, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat je goed bent geholpen door onze klantenservice. Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien. Veel plezier met je aankoop! Liefs, BunniesJR

Hier koop ik altijd graag!

De website is overzichtelijk met goede features, koop proces is makkelijk, communicatie over leverstatus goed, levering snel, het juiste product en dan nog een erg fijne schoen. Ik ben helemaal blij met Bunnies.

Beste Miriam, Bedankt voor je leuke review! Super fijn om te lezen dat het bestelproces en de communicatie over de levering als positief is ervaren. Wij wensen je heel veel plezier met de fijne schoentjes en zien je graag terug voor een volgend schoenmaatje! Liefs, BunniesJR

Snelle levering.

Fijne website en snel verzonden. Maat is goed. Ik bestel snel weer!

Beste Jill, Bedankt voor je positieve review! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering en de webshop. Ons handige maatadvies helpt je graag de volgende keer weer om het juiste maatje te vinden! Veel plezier met je aankoop. Liefs, BunniesJR

Scherpe aanbiedingen, zeer degelijk product. Fijne communicatie en goede verzending.

Goedendag! Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat de prijs-kwaliteitverhouding als positief is ervaren. Vergeet niet om elke drie maanden de voetjes opnieuw op te meten, zodat je altijd de juiste maat aanschaft. Veel plezier met je aankoop! Liefs, BunniesJR

Kwaliteitsschoenen en goede service!

Kwaliteitsschoenen en goede service!

Beste Desiree, Bedankt voor je positieve review! We vinden het erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over je aankoop. We zien je graag weer terug! Veel plezier met de schoentjes. Liefs, BunniesJR