Blij met de nieuwe Bunnies!

Ik heb 2 maten besteld omdat ik nog wat twijfels had over de maat. De schoenen waren snel binnen en de retour werd ook vlot afgehandeld. De schoenen die we nu gebruiken zitten goed en zijn eerste stapjes gaan hem goed af met zijn Bunnies.

Fijne website en snelle verzending

Op de website staan duidelijke foto's en de schoenen waren snel en goed verpakt verzonden.

Snel verzonden en retour ook snel verwerkt

Hartstikke goed. Schoenen zijn snel geleverd, retour ging ook makkelijk en geld is snel terug gestort.

Het zijn de meest stoere en stevige schoenen!

Zeer modieus en zitten perfect!

mooi aanbod, accurate verzending en bezorging

Mijn zoon is heel blij met de lp's. Jullie hebben een mooi aanbod en de bestelling en bezorging verliepen vlot. De lp's zijn goed verpakt.

Mooi en goed schoenen. Ik koop het al jaren voor mijn kleindochter.

Snelle levering mooie schoenen!

Het merk ken ik al. Dus weet hoe ze vallen. Snel verstuurd en mooie kwaliteit schoenen.

Heel tevreden

Leuke gympen voor onze kleindochter. 2 maten besteld en 1 gehouden. Was er blij mee. Keurig op tijd en ook weer verrekend.

Goede kwalitiet, snelle levering

Prachtige laarsjes voor mijn 2 jarige dochter gekocht. Prima kwaliteit, nog net zoals vroeger (als kind droeg ik ook al Bunnies). Snelle levering, goed verzorgd.

Goede pasvorm, maar ietsjes lastig

Schoentjes zijn mooi en passen goed. Zijn ook relatief stevig (gaan niet snel stuk). Qua kwaliteit: Ik heb nu een aantal keer schoentjes met een een ritsen gekocht, die gaan wel snel stuk.

Mooie schoenen, snel geleverd

Uitstekend!

Toegankelijke bestelwijze en prima service!

Top kwaliteit schoenen

Veel keuze en makkelijke website. De Bunnies schoenen zijn altijd goed: geven veel ondersteuning, soepel, zooltje kan eruit zodat je goed kunt zien wanneer je kind eruit gegroeid is en ze hebben erg leuke designs. Wij kunnen zowel voor mijn dochter als mijn zoon altijd goed slagen hier.

Goede schoenen en service

Makkelijk online bestellen, wat niet past is makkelijk te retourneren en je krijgt snel je geld terug. Mooie schoenen voor jongens en meisjes.

Snelle verzending en mooie kwaliteit schoentjes

De levertijden zoals aangegeven op de website kloppen perfect. Schoenmaat klopt ook precies, erg fijn!

Snelle verzending en een erg fijn product

Al jaren dragen onze dochters de schoenen van bunnies. Leuke betaalbare schoentjes voor ieders wat wils. De kwaliteit laat ons nooit in de steek en de schoen zorgen voor dans, loop en ren plezier.

Zeer fijne schoenen

Voor vollere en bredere kindervoetjes fijne schoentjes.

Goede schoenen, snelle levering

Al vaker schoenen hier gekocht. Altijd goede ervaringen mee gehad. Nu ook weer

Soepele babyschoentjes

Mooie en kwalitatief goede schoentjes. Pasvorm iets smal... De zool is lekker soepel en flexibel, extra fijn voor als je kleintje net kan lopen. Overall erg tevreden.

Zeer mooie schoenen van zeer mooie kwaliteit ontvangen. Mijn dochtertje is in de wolken met haar nieuwe sneakers.

Schoenen zijn altijd goed van kwaliteit, snelle levering. Ivm terugsturen schoenen vanwege verkeerde maat, na contact met klantenservice opnieuw kortingscode ontvangen om de schoenen opnieuw te bestellen in de juiste maat.

Stevige, stoere schoenen!

Waar andere kinderschoenen snel slijten op voornamelijk de neus, kunnen Bunnies een lekker spelend kind heel goed hebben. Een goed voetbed en kwalitatief hoge materialen zorgen voor een seizoen lang plezier van de schoenen. De voetjes blijven goed droog en de ritsen blijven soepel. Ik heb ook andere merken geprobeerd, maar Bunnies staat met stip op 1 bij ons! Jammer dat ze geen schoenen voor volwassenen maken ;).

Slechte kwaliteit en service

Bunnies claimt de beste service te leveren, duurzame schoenen te produceren van hoogwaardige materialen en 6 maanden garantie te geven. Toen de jongensschoenen die ik had besteld binnen 2 weken op de naad loslieten was dit volgens Bunnies geen productiefout en valt het niet binnen de garantie. Naar enige vorm van compensatie kan ik fluiten. Ik had meer verwacht van Bunnies schoenen van 89,95 en bestel hier nooit meer.

Beste Irma, Bedankt voor je review. We hebben inderdaad contact gehad over je klacht. Echter betreft de klacht geen productiefout. De schoenen zijn zodanig beschadigd in korte tijd dat het stiksel los is gaan laten door andere gebruiksschade. Dit valt niet onder de garantie en daarom kunnen wij je klacht niet in behandeling nemen. Met lieve groet, Bunnies JR

Supermooie schoenen volgens de nieuwste mode van ongekende goede kwaliteit!

Top en een geweldige service!