Snelle levering en goede kwaliteit schoenen

Het zijn heerlijke schoenen voor mijn jongens. Goede kwaliteit, gaan lang mee en zien er ook nog eens leuk uit. Snel geleverd, retour ook snel afgehandeld.

Mijn zoontje heeft bredere voeten (wijdtemaat 5) en dat zorgt ervoor dat ik niet zomaar schoenen kan kopen. Schoenen met deze wijdtemaat zijn alleen boven de €100,- te koop, behalve bij Bunnies. Maar ze doen zeker niet onder voor de kwaliteit. Voor de prijs en de kwaliteit kom ik dus steeds terug bij Bunnies. Ze hebben schoenen met klittenband en, dat is wel zo fijn, dat hij ze zelf aan/uit kan doen. Als ik dan een puntje van opbouwende kritiek nog mag geven is dat het assortiment vaker vernieuwd mag worden. Hij heeft nu exact dezelfde sandalen als vorig jaar (met klittenband natuurlijk).

Fijne schoenen

Mijn dochter (7) had nieuwe schoenen nodig; ik wilde leren schoenen, die ook tegen regen kunnen en zij wilde het model en de kleuren uitkiezen. Zodoende kwamen we bij deze Bunnies uit en ze is er erg blij mee! Fijne, stevige schoenen met een goed voetbed. Volgende keer gaan we weer voor Bunnies!

Snelle levering. Er zaten 2 verschillende maten veters in de schoenen. Dit hebben ze heel netjes opgelost. Fijn bedrijf.

mooie schoentjes snel geleverd

We hebben alvast een maatje groter schoentjes besteld met rits aan de zijkant, nadat de eerste schoentjes zo goed bevallen, maar moeilijk aan te doen zijn. De schoenen zijn super snel geleverd en zien er luxe afgewerkt uit. Wel is de flex zool veel stugger, we hebben tot 3x toe gecheckt of het echt dezelfde schoentype is. Want deze rollen echt veel minder goed af. Waarschijnlijk zal dat niet erg zijn daar onze meid er pas over een mand of 2 ermee zal gaan rondrennen.

Fijne webshop

Overzichtelijk. De sale maakt het voor ons aantrekkelijk.

Altijd heel erg blij mee!

Snelle service en stevige sandalen

We hadden eerst via van haren sandalen gekocht, ook te snel.. Maar met de kleine wilde speelheid gingen ze toch snel. Nu rondgekeken en prijs vergelijkt. Kwamen we hier uit Snel bezorgd prijs en kwaliteit zeer goed!

Heel tevreden

Sandalen besteld. Goede kwaliteit. Zitten goed.

Mooie zachte schoenen

De baby schoenen vallen wel wat kleiner in vergelijking met de schoenen van mijn peuter. Ze lopen er beide erg goed op!

Snelle levering, netjes ingepakt, fijne sandalen.

Snelle levering, netjes ingepakt, fijne sandalen.

Waardeloze kwaliteit sandalen

Voor drie zoons voor een ieder een paar sandalen gekocht. Binnen 5 weken volledig naar de vernieling. De hele voorkant is gewoon verdwenen.

Heel erg goed

Ik ben ontzettend positief over het merk. De pasvorm is perfect

Prima sandalen!

Mooie sandalen van een goede kwaliteit met een goed voetbed.

Super goede service

Goede retour service

Snelle, correcte levering en betrouwbaar.

Snelle levering. Retourneren gaat makkelijk en geld binnen enkele dagen teruggestort.

Mooie, stoere sandaaltjes, die makkelijk aan gaan!

Onze dreumes stapt heerlijk rond in zijn mooie stoere sandalen. Hij is helemaal klaar voor de zomer!

Tevreden over de schoentjes, bestelgemak en snelheid leveren

Snelle levering en fijne schoenen! Ik zou zeker weer bestellen.

Geen goede kwaliteit

Na 1 dag dragen van de schoentjes zijn de neusjes van de schoenen al versleten. Hoe kan dit? Ik dacht dat de schoentjes ontwikkeld waren voor kindjes die niet zo lang kunnen lopen.

Mooie stevige sandalen met een goed voetbed

Bunnies is een heel fijn merk met mooie kinderschoenen.

Schoenen zijn van goede kwaliteit

Fijne schoenen, goede kwaliteit. Een maand geleden de schoenen ook besteld, toen werden ze ineens geannuleerd. Toch uitverkocht was de mededeling. Ze waren in de aanbieding. Ik kreeg een alternatief die ruim €20,- duurder was. Dat vind ik nogal wat voor kinderschoenen. Dat vind ik jammer! Per toeval keek ik maand later weer op bunnies.nl bleken de schoenen er weer te zijn. Dus alsnog besteld!

Snelle levering. Ben zeer content!

Top !!

Mooie, stevige en toch ook flexibele sneakers voor onze dochter van 14 maanden die nu aam de wandel begint te gaan.