Mooie stevige sandalen met een goed voetbed

Bunnies is een heel fijn merk met mooie kinderschoenen.

Schoenen zijn van goede kwaliteit

Fijne schoenen, goede kwaliteit. Een maand geleden de schoenen ook besteld, toen werden ze ineens geannuleerd. Toch uitverkocht was de mededeling. Ze waren in de aanbieding. Ik kreeg een alternatief die ruim €20,- duurder was. Dat vind ik nogal wat voor kinderschoenen. Dat vind ik jammer! Per toeval keek ik maand later weer op bunnies.nl bleken de schoenen er weer te zijn. Dus alsnog besteld!

Snelle levering. Ben zeer content!

Top !!

Mooie, stevige en toch ook flexibele sneakers voor onze dochter van 14 maanden die nu aam de wandel begint te gaan.

Alles goed

Goede service!

Mooie schoenen en goed geholpen door de klantenservice.

Super fijne schoentjes en makkelijk aan te krijgen. De levering is ook heel fijn en snel! Vrijdag schoentjes besteld en zaterdag ochtend in huis.

Goeie schoenen en een snelle levering. Schoenen gaan lang mee! Goed voor de ontwikkeling van de kindervoetjes.

Comfortabele schoen van kwaliteit

Mijn kinderen lopen graag op de sandalen van Bunnies. De kleuren spreken ze aan en ze lopen lekker. De kwaliteit is goed. Ze gaan met gemak de hele zomer mee. De maattabel komt overeen met de werkelijkheid. Ook dat is fijn bij online bestellen. Wij zijn tevreden!

Fijne schoenen, nette en snelle service

Onze dreumes loopt goed op zijn flex schoenen

Dit is mijn eerste ervaring

Zijn eerste echte loopschoenen. Hij is er trots op en wil zo ook gelijk aan als hij uit bed komt.

Mooie schoen. Goede pasvorm.

Onze dochter van 5 heeft al vaker Bunnies gedragen. Het is een mooie schoen en zit prima. Fijn met rits.

Mooie en fijne schoenen en een goede service

Er ging iets mis met bestellen, goed geholpen aan de telefoon. Binnen een paar minuten had ik een nieuwe betaallink en ging de bestelling door.

Goede pasvorm en hip

Dochter wil ze de hele dag aan, liefst mee naar bed.

Snelle levering & goed kwaliteit!

Een hele snelle levering en goed kwaliteit ben er heel blij mee!

Goede kwaliteit, snel geleverd

Goede kwaliteit schoenen, snel geleverd.

Super leuke schoentjes

Ik heb de cowboy laarsjes besteld voor mijn dochter en zij is er super blij mee. De foto's komen precies overeen met de werkelijkheid. SUPER schoentjes

Snelle levering, goede pasvorm

Snelle levering goede pasvorm

Snelle levertijd

Snelle levertijd en je wordt via de mail goed op hoogte gesteld mbt de status van je bestelling

Goede aankoop

Lekker lichte schoenen aan de voet. Dochter is er dolblij mee.

leuke schoentjes

Leuke eerste schoentjes voor onze kleine meid. Snel geleverd.

Mooie en goede kwaliteit schoenen

Ik had ze zelf ook als kind. Nu dragen mijn kinderen het. Altijd goeie materialen. Meestal koop ik ze in de schoenenwinkel, maar het ideale aan bunnies is dat ze ook online goed te bestellen zijn. Je kan namelijk het voetbed eruit halen en dan door de tekening erop goed zien of ze passen. Daarnaast zijn het ook gewoon leuke kinderschoenen.

Schoenen besteld voor mn zoontje. Mooie kwaliteit schoenen, snel geleverd en retour was snel verwerkt.

Uitstekende service en schoenen!

Al 8 jaar zeer tevreden met BunniesJR Goede kwaliteit schoenen!

Super fijne schoentjes

Hele mooie en stoere schoentjes. Handig dat je de schoentjes kan kiezen die bij de stap fase van je kindje passen. Mijn zoontje is er super blij mee!

Vloeiveld 18 5126RG Gilze

088 11 20 103