Mooi product en levertijd zoals omschreven.

Prachtig aandenken voor altijd!

De levering was snel en zorgvuldig (breekbaar product). Echt een super mooie roos waar echt aandacht is besteed voor de details. Fijn dat je het ook kunt personaliseren met een gravure. Een prachtig aandenken voor altijd!

Prachtig en erg mooi gedaan

Fijn geholpen en netjes ingepakt voor 2 koester roosjes

Snelle levering en mooi product

Mijn vrouw en de moeder van onze dochter was zeer verrast en ze vond het prachtig!

Dikke pluim voor de service!

Ontzettend goed geholpen. De service is top!

Ik heb een mooie roos voor mn vriend gekocht voor valentijnsdag (kleinste van beau). Het resultaat was meer dan ik had verwacht! Ik zou dit zeker aanbevelen. Was snel bezorgd ook. Had aangegeven het graag via postnl te ontvangen en dit werd netjes gedaan.

Het sprookje bestaat dan toch...

Nooit gedacht dat dit kon bestaan, maar mijn droom van een cadeau werd werkelijkheid dankzij koesterrozen die iets uniek en prachtig gemaakt hebben. Een geschenk dat ik geef aan mijn vriendin met een bijpassend gedicht. De tijd staat stil maar loopt tegelijkertijd ook verder...

Geweldige rozen, prachtig verwerkt

Drie rozen besteld, 2x Beau en 1x Cube. Deze zien er prachtig uit! Mooi en symbolisch geschenk.

Snelle service en mooie kwaliteit

In één woord: prachtig!

In het echt zelfs nog mooier dan de foto's op de website.

Goede snelle sevice

Super mooie gifts!

Tweede bestelling al om iets bijzonders kado te doen, reageren snel op vragen, tijdige levering en de rozen zijn echt mooi + goed verpakt voor verzending. Nu hopen dat de rozen het zo’n 2 jaar uithouden :)

Super mooi!!!

Ik heb een roos aan mijn moeder voor moederdag gegeven en laten ingraveren. We vinden hem beide prachtig!!!! heel erg bedankt!

Zo mooi !

Van de producten van koesterrozen wordt je blij van of je wordt er blij mee gemaakt. Top cadeau om jezelf te geven of om weg te geven. Het product wordt netjes bezorgd en de klantvriendelijke service is fijn. Je wordt netjes te woord gestaan en op mails snel gereageerd. Het bijzonder is dat je lang van het product kan genieten geen weken, maanden maar jaren.

Super snelle levering donderdag besteld en zaterdag in huis. Had 2 rozen besteld ze zaten netjes ingepakt maar mischien een tip om te schijven wat welke kleur is want moest het nu uitpakken om te kijken welke nou voor wie was

Prachtig

Prachtige roos. Alleen voor een maat L toch iets te klein. Verder goede kwaliteit en service

Echt een aanrader

Zeer mooi product, net zoals het op de site staat. Snelle en goede levering.

Door corona genoodzaakt online een moederdag cadeau te zoeken. Moeder is zelden zo tevreden geweest! Alles sneller dan de site aangeeft, persoonlijke service, heel mooi ingepakt, keurige en snelle service. Complimenten!

Schitterend

Mijn eerste bestelling was letterlijk een schot in de Roos !..

Prachtige bloem

Snelle levering. Het ziet er uit zoals het ook afgebeeld staat. Heel mooi dat je het zo lang kan bewaren. Ook de gravering is erg mooi gedaan.

Snelle levering, goed ingepakt.

Echt een wauw factor, wat is de roos prachtig. En erg leuk om te geven. Zeker een aanrader om vaker te bestellen. Alles goed ingepakt en heel aangekomen.

Prima, wat een snelle service

Wat een mooi cadeau, ziet er supermooi uit

Moeders is zeer tevreden

Goed geholpen en prachtig eindresultaat

Super mooi, snelle verzending

Goede service en snelle verzending, Hele mooie rozen