Prima geholpen

Er wordt op een goede manier meegedacht. Hierdoor kon ik de medewerkers ieder een persoonlijk aan hen gerichte kaart sturen.

Zeer goede service

Feelingz biedt een kerstcadeau dat ieder wat wils biedt, de verpakking is erg leuk en goed verzorgd, de service was snel en goed en de webwinkel goed gevuld en zeer uitgebreid.

zeer goede ervaring!

Zeer fijn contact met klanten dienst en prima uitvoering van onze wensen! Kortom een hele fijne organisatie om zaken mee te doen.

Zeer uitgebreide webshop

Echt voor een ieder wat wils, het beste kerstkado sinds jaren!

Leuk voor personeel

Leuk voor personeel

Prettige samenwerking om tot een mooi en passend cadeau te komen voor onze organisatie.

- Goede communicatie - Meedenken in ontwerp - Uitgebreid cadeau assortiment - Snelle levering

Zeer prettige samenwerking

De medewerkers van Feelingz zijn zeer flexibel en denken goed mee. Ze doen echt hun best om alle wensen tegemoet te komen.

Goed.

Duidelijk concept, leuke cadeaukeuzes en prettige communicatie

De communicatie met de medewerker is prettig. Wij hebben ervoor gekozen om de cadaus voor de kerst te laten leveren en deze aan de medewerkers uit te reiken. Daardoor zat er weinig tijd tussen het leveren van de giftboxen en de cadeaus. Dit is allemaal soepel en op tijd verlopen, erg fijn!!

Wij zijn uitstekend geholpen door Feelingz

Wij zijn uitstekend bijgestaan door Feelingz.nl, zij gaan goed om met last minute wijzigingen en hebben hele goede service geleverd!

Perfect geregeld!

Perfect geregeld!

wij zijn top geholpen door de medewerkers van Feelingz

Door de Feelingz bon geef je de medewerker de mogelijkheid zelf iets te kiezen, maar ook de mogelijkheid om de waarde om te zetten naar een daadwerkelijke cadeaukaart.

Hele fijne ervaring

Mijn ervaring met feelingz is zeer positief! vriendelijke medewerkers, snelle reacties en ze denken heel goed mee. De medewerkers waren er erg blij mee!

Zeer tevreden, voor iedereen wat leuks

Service is goed, snelle reactie. Alles was super goed geregeld en duidelijk. Ruime keuze in producten.

Goed geregeld, heldere website en mooie cadeaus!

Wij hebben onze eindejaarsgeschenken voor onze medewerkers dit jaar laten verzorgen door Feelingz. Dit is naar tevredenheid verlopen. De website was helder, er waren geen problemen met inloggen. Af en toe hoorde ik van collega's opmerkingen dat er producten niet voorradig waren, maar dat is begrijpelijk. De afhandeling verliep soepel en zover ik heb gehoord is iedereen tevreden met de ontvangen cadeaus.

Superfijn, de zorg wordt uit handen genomen.

Prettig contact en vriendelijke service. Zowel een leuke attentie voor Sinterklaas als het kerstpakket door Feelingz laten verzorgen. En met succes.

Breed assortiment cadeauartikelen

Overzichtelijke website

Een cadeau wat voor iedereen leuk is

Zoveel mensen zoveel wensen. Met Feelingz geef je een cadeau waar iedereen iets aan heeft. Het zit in een mooie verpakking en met een eigen boodschap maak je het cadeau toch persoonlijk.

Prettige, flexibele partij om mee samen te werken.

Feelingz heeft dit jaar voor de tweede keer naar volledige tevredenheid ons kerstgeschenk verzorgd. Prima contact gehad met de medewerkers, leuke reacties van de medewerkers en een mooi assortiment aan geschenken. Bedankt en tot een volgende gelegenheid!

Fijne samenwerking, uitstekende service, uitgebreid assortiment

Altijd fijn contact met de medewerkers van FeelingZ, er wordt snel geschakeld en altijd behulpzaam.

Zeer uitgebreide webshop en flexibele samenwerking

Het aanbod in de Feelingz webshop is zeer uitgebreid en zij bieden ook de mogelijkheid om te personaliseren of uit te breiden. Het contact met de medewerkers van Feelingz is zeer prettig en efficiënt. Absolute aanrader!

prima!

Omdat het allemaal snel en helder geregeld werd. Op een mail volgde altijd een snelle reactie.

Voor ieder wat wils

erg gord

Enorm behulpzaam, vriendelijk personeel, goed product

Vriendelijk, snel en value for money

Een uitstekende service, gecombineerd met snelheid en een kwalitatief goed product. Er wordt flexibel en servicegericht meegedacht. Ik maakte in deze branche gebruik van verschillende leveranciers, maar Feelingz bevalt het meest. (Dit is géén product placement en ik ontvang voor deze review geen vergoeding ).

Over Feelingz

Het leukste cadeau kies je zelf! Met Feelingz biedt je je medewerkers de gelegenheid om zelf hun (kerst) cadeau te kiezen. Je budget wordt omgezet in punten en daarmee kunnen zij online iets leuks uitzoeken uit verschillende categorieën als mode, koken, elektronica, wijn en spijs, mooi en gezond en vrije tijd.