Heel klantvriendelijk, veel keuzemogelijkheden, goede service

Ik had heel fijn contact met o.a. Gaia en haar collega's. Communicatie verliep heel snel en vriendelijk. Op website veel keuzemogelijkheden, veel positieve reacties van collega's ontvangen. Ik moest achteraf nog een aantal pakketten bijbestellen en dit was allemaal mogelijk, heel fijn!

Een mooi feestelijk cadeau voor ieder wat wils.

Een leuk en mooi cadeau om te geven. Leuke terugkoppeling ontvangen, omdat iedereen naar eigen interesse wat leuks kan kiezen waar ze blij van worden.

Goede service en leuk assortiment

Vragen werden goed/netjes beantwoord. er is ruime keus in producten/assortiment om uit te kiezen. Iets meer mogelijkheden/variaties in het aanpassen van welkomst/startpagina zou leuk zijn. je kan het "personaliseren" maar zeer beperkt. Leuk cadeau om te geven/krijgen!

Breed assortiment met keuze voor iedereen

Duidelijke communicatie en snelle reactie op eventuele vrage.

Wat een uitstekende service!

Veel keuzemogelijkheden in 1 bon. Daarnaast een uitstekende service: een collega had de code per ongeluk weggegooid, werd zonder morren vervangen. Er bleek 1 verlopen code tussen te zitten (dat was wel wat minder) maar deze werd snel opnieuw geactiveerd. Nog een pluspunt: toegang tot een portal om te kunnen zien hoeveel bonnen verzilverd zijn en voor welke kado's is gekozen. Kortom: volgend jaar weer!

erg goed bevallen!

Ik ben erg te vreden. Een klantgerichte benadering, snelheid, flexibiliteit en een leuk aanbod tegen een goede prijsstelling! We komen zeker terug en ik zal jullie zeker aanbevelen bij collega's! Ga zo door :-)

Snel en goede levering!

Duidelijke uitleg over de verschillende pakketten.

Heel tevreden.

Vriendelijke medewerkers, snel contact en alles geregeld zoals is afgesproken.

duidelijk en overzichtelijk

genoeg keuze, was overzichtelijk en gekozen cadeau was snel in huis.

Uitstekende service en uitgebreide keuze kado's

Alweer voor het 4e jaar op rij gekozen voor Feelingz voor de eindejaarsgeschenken voor onze medewerkers. Blij met de uitstekende service en vriendelijke medewerkers. Heel blij met het uitgebreide kado aanbod.

Geheel volgens verwachting

Het bestellen, het organiseren en afhandelen ging erg simpel, efficiënt en volgens planning. Uitleg voor de ontvangers was ook in orde - 1 persoon had echter wat problemen ermee.

Heel fijn.

zeer goede ervaring. al een aantal jaren maken we van jullie gebruik. zeer prettig.

Zeer goed verzorgd

Fijn contact en snelle communicatie. Veel keus aan producten.

Top keuze top service

Top keuze top service Uitstekend bereikbaar Snelle reactie Zeer vriendelijk

Hele goede communicatie, fijn dat er werd meegedacht en top geschenk

Na het onderzoeken van enkele mogelijkheden voor eindejaarsgeschenken voor onze medewerkers had ik ook 'het keuzeconcept' meegenomen als een van de opties. Het fijne aan Feelingz vond ik direct al het grote en brede assortiment, voor ieder wat wils dus. Het eerste contact was direct al goed, de medewerkster die ik aan de telefoon had dacht gelijk mee over de mogelijkheden en het maatwerk. Als snel waren we het er intern over eens dat we voor Feelingz zouden gaan. Alle vragen die er waren over wat te doen met resterende punten, vervaldatum etc hebben we of kunnen vinden of zijn netjes beantwoord. Na de order is ook de communicatie met de productie heel goed geweest. Dus wij zijn zeer positief over zowel het product als jullie service! Groeten en fijne dag, Esther Bruin Marketing en Communicatie CyberFreight

Fijn en makkelijk geregeld!

Wij maken al meerdere jaren gebruik van de kerstcadeau webshop van Feelingz en wij, en onze vrijwilligers, zijn hier erg tevreden over. Een grote keuze aan cadeaus, voor iedereen wat wils en verder geen omkijken naar. Feelingz is een fijne club met korte lijnen en fijn en snel persoonlijk contact, zeker aan te bevelen.

Snel- flexibel - behulpzaam

Goede service, en ontzettend goed contact met het team van Feelingz. Zijn flexibel bij wat aanpassingen of aanvullende zaken, denken mee, op tijd en goed bereikbaar. Geschenken worden ook als zeer positief ervaren.

Super service!

In een woord, super!

Goede en klantvriendelijke service

We doen als bedrijf al een aantal jaren zaken met Feelingz. Altijd prima en snelle service. Klantvriendelijk denken goed mee.

Goed en matig

Tot aan de bestelling verliep alles helemaal goed. Prettig contact en afspraken werden snel nagekomen. Ook op eigen initiatief een logo gemaakt. Echter .... de after sales laat te wensen over. Heb 2 mails gestuurd (vanuit prive en vanuit kantoor) waar ik geen antwoord op krijg. Ook staat er foutieve informatie in het aanbod. De kaarten voor Vivaldiconcert wordt aangegeven voor 2 personen maar blijkt voor 1 persoon te zijn.

Hartelijk dank voor je beoordeling, en spijtig om te lezen dat je de after sales minder goed ervaren hebt. We proberen, zeker in de drukte, uiterlijk binnen 2 werkdagen een antwoord te geven. Dat is helaas bij jou niet gelukt, onze welgemeende excuses daarvoor. De kaarten voor het Vivaldi concert zijn wel degelijk voor 2 personen, u ontvangt 1 voucher waarmee u 2 reserveringen voor een datum naar keuze kunt maken. Met vriendelijke groet, Team Feelingz.

Kan iets beter

De keuze was iets minder dan verwacht. Maar verder prima en snel.

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat u het contact met ons als prettig ervaren hebt. Wij breiden ons assortiment elk jaar verder uit en zijn deze kerst uitgebreid van 1100 tot meer dan 1400 artikelen. Volgend jaar zullen er weer meer cadeaus te kiezen zijn, hopelijk kunnen we u dan weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team Feelingz

Super geschenken

Heel fijn alles online kunnen regelen. Bij vragen waren ze telefonisch gemakkelijk te bereiken en vriendelijk en behulpzaam in contact. Handig compact kerstcadeau en alle medewerkers tevreden.

Goed contact en uitstekend afgehandeld! uitgebreide sortering

Goed contact en uitstekend afgehandeld! uitgebreide sortering

Super goede service

Heel prettig samengewerkt met Feelingz met een mooi eindresultaat voor onze collega's. Veel flexibiliteit en zaken worden snel opgepakt en evt opgelost.

vlotte communicatie, goede levering, mooie producten om uit te kiezen

Koninginnegracht 60 2514AE Den haag

0630011559/0703907904

Over Feelingz

Het leukste cadeau kies je zelf! Met Feelingz biedt je je medewerkers de gelegenheid om zelf hun (kerst) cadeau te kiezen. Je budget wordt omgezet in punten en daarmee kunnen zij online iets leuks uitzoeken uit verschillende categorieën als mode, koken, elektronica, wijn en spijs, mooi en gezond en vrije tijd.