heel goed en professioneel

Snelle afspraak en een professioneel advies en positieve verandering aan mijn computer

• Klantenservice

Fantastisch geholpen door Dennis. Ben heel blij. Ook goed uitgelegd.

Aanbevelingswaardig. Bedankt

• Klantenservice

Bijzonder vriendelijke en correcte expert

Terry had meteen door waar het probleem zat en heeft dit ook meteen goed opgelost

• Klantenservice

Snel en goed geholpen, ik ga zeker volgende keer fiksi benaderen bij volgend probleem.

Prima geholpen, hij wist wat hij deed, heeft alle moeite gedaan om het te op te lossen, bleek meer tijd dan verwacht, voor elkaar gekregen.

• Klantenservice

Ervaren persoon met heel veel kennis van Apple

Prims

Zeer tevreden.

Prima afhandeling. Probleem opgelost. Vriendelijke mensen.

Tevreeden

• Klantenservice

Prima geholpen, alles werkt!

Prima geholpen, alles werkt

Super geholpen

Precies op de afgesproken tijd snel en vakkundig geholpen.

• Klantenservice N.v.t.

Uitstekend geholpen en uigelegd

goede aanpak

prima uitleg over hoe proces van opsporing misgaan van aansluiting computer met printer

Super snel en netjes

Super vriendelijke jongen, erg netjes en snel de opdracht opgepakt, en duidelijk in zijn communicatie. Super blij mee

Ik heb 2 x hulp gehad van Michiel

Mijn ervaring met Fiksi en in t bijzonder Michiel is uitstekend. Ik zou niet meer iemand anders vragen. Vriendelijk, professioneel, op tijd en afspraak is afspraak. Van te voren hoor je wat wel en niet kan en wat de kosten zijn. Michiel is geduldig, vriendelijk en zeer adequaat. Top... ik zou je liever 10 sterren geven. Dankjewel Michiel!

• Klantenservice

Sebastian is heel ervaren en kundig. Een vriendelijke jongeman, snel kon hij de nieuwe laser printer koppelen aan mijn systeem en me ook helpen met documenten en scanner naar de juiste mappen te sturen. Ik ben heel tevreden en zal zeker terugkomen wanneer het nodig is.

Alles super

• Klantenservice

Efficiënt zaken aangepakt tot grote tevredenheid

Communicatie met Samuel verliep prima en heeft alle wensen die ik had mbt de computer ingewilligd

Behulpzaam en kundig

Was een pittige klus, veel uitzoekwerk maar kwam er snel achter wat de voornaamste problemen waren, blij mee ! Ook nog tussendoor naar mijn laptop audio speakers gekeken, ook snel gefixed. Nam de tijd om te zoeken naar het probleem (ook via google; wat research) wat ik waardeerde. Zou Rutger zeker aanbevelen en mocht ik nog een probleem met audio/laptop hebben, zou ik hem graag weer willen "lenen".

Gewoon goed.

Hij heeft er alles aan gedaan om het probleem op te lossen. Jammer dat het niet lukte, maatstaf was onoplosbaar denk ik

• Klantenservice

ik ben wel goed geholpen maar heb ook weer veel vergeten, moet eigenlijk veel oefenen

Naderhand merkte ik dat ik nog vragen had. Over foto's doorsturen naar mijn laptop o.a. Ik had van te voren vragen moeten opschrijven.

• Klantenservice

Perfect voortraject, een uitstekende uitvoering in twee etapes

Ik kan niets anders zeggen dat ALLES perfect liep, vanaf de eerste email, de analyse van het probleem en de uitvoering om het probleem op te lossen. Volledig binnen de aangegeven tijd en offerte en met minimale extra investering in hardware omdat ik uit een oude computer de schijven bewaard had, met 3 TB geheugen. Super tevreden en kan dit bedrijf aanraden. Overigens naast een kundige techneut aan huis, ook nog een bijzonder aardige en beschaafd mens!

• Klantenservice

Deskundig en meedenkend met het probleem

Mayar kwam stipt op tijd en kondigde vooraf tijdig zijn komst aan. Hij heeft de tijd genomen om het probleem op te sporen en heeft daarna goed uitgelegd en overlegd over oplossingen. Diep respect dat iemand uit Deventer helemaal afreist naar Edam om een klant te helpen.

• Klantenservice

Help kwam precies op tijd.Goed geholpen ;het werkt weer. Bedankt Fiksi.

Over Fiksi

Fiksi levert computerhulp aan huis tegen vaste prijzen.