topper, prettig en goed geholpen

Kundige medewerker, die ons internet probleem uitstekend heeft verholpen. Heel tevreden en zal jullie aan iedereen aanbevelen.

• Klantenservice N.v.t.

Gezellige Bram met duidelijke uitleg zeer aan te bevelen.

• Klantenservice

Hele gowde ervaring met Fiski. Snel contact en ze nemen alle tijd om het probleem op te lossen. Absoluut aan te raden!

• Klantenservice

Tevreden over de geleverde ondersteuning. Goed overleg met mij en over de uitgevoerde werkzaamheden.

Klasse een 10

Mijn eerste ervaring met Fiksi: Na mijn telefonische ontmoeting en mijn probleem herkenbaar gemaakt te hebben, was er binnen 10 min al een afspraak gemaakt, dat er een student zou aankomen en de zelfde dag nog. Top! Probleem dat er twee monitoren niet meer los van elkaar functioneerde. Na een uurtje zoeken en toch de vasthoudendheid van de student, het probleem vlekkeloos opgelost! Driver problemen! Dit verdient een dikke 10. Wim, groetjes uit Venlo.

prima verzorgd

zowel het e-mail verkeer en het installeren van de senioren- telefoon, de Amplicomm. power tel 196 is prima verlopen. het installeren houdt niet in dat ik de telefoon kan controleren of ik inderdaad alles goed kan horen. speciaal met de 60 db knop. dit had ik er zeker extra bij moeten vragen. Vriendelijke groet

• Snelheid verkrijgen afspraak N.v.t.
  • Expertise N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.

geweldig snel een "diagnose"

Het probleem was snel opgelost en degene die dat gedaan heeft was gewoon erg duidelijk.

kon niet beter !!

ben uitermate tevreden over het aansluiten van de telefoon

• Expertise N.v.t.

Prima geholpen

ICT-er Lars heeft het probleem in vrij korte tijd opgelost. Hij is bovendien zeer vriendelijk, maar dat zijn ze bij Fiska waarschijnlijk allemaal. Ik beveel dit bedrijf graag bij iedereen aan.

Prompt en professionele service

Snell en uitstekende service

uitstekend

Deed erg zijn best

Probleem nog niet helemaal opgelost

• Klantenservice

De hulp was professioneel, maar belangrijker is dat Yassine de klant alle aandacht heeft.Niks is te veel.stelt de klant gerust als die in paniek raakt. Eindeloos geduld toont.En alsof dat niet genoeg is, blijft Yassine de vriendelijkheid zelve. Dit zijn kwaliteiten die we niet als vanzelfsprekend mogen zien in onze tijd van verhuftering. Dank Yassine.Hartelijk dank.

Super, super!!

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt ontzettend enthousiast ben over de service. Uit eigenbeweging terug bellen op een ingesproken berichtje. Zelfs in het weekend. En de studenten (er zijn er nu 2geweest) , heel erg aardig en kundig. Ook heel fijn, dat er met een vaste prijs gewerkt wordt. Conclusie : Echt meer dan geweldig. Hartelijke groet, Riny van der Weijden.

• Klantenservice

Contact met fixi: snel en zakelijk Nick: een 10 met een griffel!

Prima geholpen

Goed contact en prima geholpen…..

• Klantenservice

Ik ben oprecht nog nooit zo goed geholpen als vandaag. Deze jongen geef ik echt een volle 10. Hij heeft me zo ontzettend goed geholpen.

Vriendelijk zorgzaam enthousiast

Volgende keer weer

topie

snel en goed grt marco.

• Klantenservice

Fijn vlot contact en uitvoering

Betrouwbaar systeem qua afspraken en betaling. Goed contact en levering door Anass!

• Klantenservice

Top geen is goed en klantvriendelijk

Mijn enige negatieve ervaring is dat jullie inhoudelijk meer moeten doorvragen over de apparatuur mijn beeldscherm was verouderd en kon niet worden aangesloten op de computer we hebben nu de installatie via de tv gedaan vandaar deze tip

Prima ervaring.

Kon goede afspraken maken , die werden nagekomen. Deskundige,vriedelijk student die mij hielp om de computer weer op order te krijgen!

Positief

Opgelost

Het probleem werd gelijk aangepakt. Het wifi probleem opgelost door het deco systeem juist in te stellen.

Over Fiksi

Fiksi levert computerhulp aan huis tegen vaste prijzen.