ik vond de inzet en vakkennis prima

de volgende keer zal ik graag weer van jullie diensten gebruik maken.

Helemaal top

Ik ben enorm goed geholpen. Snel met goede uitleg en een aardige cent!

Goed, maar...

De hulp was prima, maar ik vind het verneukeratief dat de juiste prijzen niet gelijk bekend zijn, je wordt gelokt met 39 euro en na even doorgaan blijkt het 59 euro te kosten

• Klantenservice

Geachte heer, Dank voor uw review. U suggereert dat wij de prijzen van onze diensten op suggestieve tonen. Wij herkennen ons niet in dit beeld. Wij leveren diensten op afstand en op locatie. Als een dienst alleen op locatie beschikbaar is, dan wordt onmiddellijk het tarief voor dienstverlening op locatie vermeld. Als een dienst zowel op afstand als op locatie beschikbaar is, wordt in het boekingsproces in eerste instantie inderdaad de laagste prijs vermeld. De dienst wordt immers (in de op-afstand-variant) voor die prijs aangeboden. Verderop in het proces dient dan echter een keuze te worden gemaakt tussen dienstverlening op afstand of op locatie. Bij die keuze worden de prijzen van beide varianten duidelijk vermeld. Overigens staat op onze site een prijslijst waarin een duidelijk onderscheid is aangebracht tussen de prijzen voor dienstverlening op afstand en dienstverlening op locatie. Met vriendelijke groet, Team Fiksi

Erg goed.

Erg goed.

• Klantenservice

Ik werd snel en professioneel geholpen

Ik kon snel een afspraak maken. En werd kundig en erg vriendelijk geholpen.

Een hele goede ervaring.

Mijn hele wenslijst afgewerkt. Echt super.

• Klantenservice

PROBLEEM IN KORTE TIJD OPGELOST!

De expert kwam op tijd, en had in korte tijd het probleem opgelost!

priner-fixer supremo

Yasin arrived promptly and quickly diahnosed the problem. The fix was even quicker and he showed me what he had done. Billing was quick and simple and he left me as a VERY happy custmoer. I recommend the whole operation

• Klantenservice

Zeer onbetrouwbaar en geen kennis

Ben voor bijna 700 euro armer en tot de dag van vandaag geen oplossing. Terwijl ik een spoedopdracht had gegeven voor 89 euro. bijna 3 weken verder. Let op wat je binnen haalt ze werken met studenten! Zijn niet voor niets studenten, en laat je niet meeslepen in een oplossing van een nieuwe computer kopen. Dat is de makkelijkste weg voor iemand die GEEN verstand heeft. En dit bedrijf doet niets, Snel verkrijgen afspraak ging ook rap voor 89 euro, daarna hou op!!

• Klantenservice

Geachte mevrouw, Wij vinden het jammer te horen dat u niet tevreden bent over de verleende dienst. Evenwel zijn bij uw relaas de nodige kanttekeningen te maken aangezien uw klacht hoofdzakelijk betrekking heeft op (vervolg)dienstverlening waarbij Fiksi geen enkele rol heeft gehad. U plaatste bij ons op 14 juli jl. in de avond een spoedopdracht voor een vastlopende computer. Diezelfde avond deelden wij u mee dat de volgende dag om 14 uur onze expert u bij u thuis zou helpen. De expert heeft tijdens zijn bezoek gedurende ca. 2 uur gepoogd de computer werkend te krijgen. Hij stelde vast dat de computer van een (mechanische) harde schijf (HDD) voorzien was en dat de beste oplossing gelegen was in een (elektronische) SSD-schijf. Hij heeft o.b.v. de situatie een aantal opties gegeven voor een vervolg: 1. de computer voorzien van een snellere (elektronische) harde schijf (SSD) of 2. de aanschaf van een nieuwe computer die past bij uw gebruik, wensen en budget. U koos voor de laatste optie, mede gezien het feit dat u de computer zakelijk gebruikt. Met het advies van de expert schafte u een nieuwe computer aan bij Coolblue. Daarmee was de door u aan ons gegeven opdracht afgerond. Wij vermogen niet in te zien wat aan de dienstverlening tot dat moment schortte: de expert was binnen 24 uur ter plaatse en heeft een juist advies gegeven. De enige betaling die u aan Fiksi heeft verricht (EUR 89) was voor deze dienstverlening op basis van een spoedopdracht. Echter, heeft u - volledig buiten ons medeweten en dus zonder dat Fiksi daarin op enigerlei wijze partij was - er bij de expert op aangedrongen dat hij terug zou keren tegen contante betaling om vervolgwerkzaamheden te verrichten, namelijk het overzetten van de gegevens van de oude naar de nieuwe computer. De expert heeft helaas toegegeven aan deze wens en nadat u de computer in uw bezit kreeg van Coolblue de vervolgwerkzaamheden verricht. Kennelijk is het daarbij m.b.t. het overzetten van de mail nog niet geheel perfect maar - zo weten wij van de expert - heeft de expert bij u aangeboden nogmaals naar dat deel te kijken (na zijn vakantie waarvan hij 1 augustus zou terugkeren). Dit alles ging niet snel genoeg en u meende vervolgens op 1 augustus jl. Fiksi te moeten aanspreken op werkzaamheden waarbij geen partij zijn geweest. In de tussenliggende tijd heeft u geen contact met ons opgenomen, wat uiteraard vreemd is als de haast zo groot was maar wel weer begrijpelijk als u een "onderling dealtje" buiten Fiksi om met de expert had. Wij zijn van mening dat het van tweeën een is: óf alle dienstverlening loopt via ons in welk geval u ons bij klachten uiteraard kunt aanspreken, óf de (vervolg)werkzaamheden worden op uw verzoek aan de expert buiten ons zicht en onze betrokkenheid uitgevoerd, in welk geval het natuurlijk logisch is dat wij daar geen service op kunnen verlenen. Overigens hebben wij op 1 augustus onmiddellijk contact met u en de expert gezocht. Wij hebben de expert - geheel onverplicht - nogmaals verzocht contact met u op te nemen om zijn eerdere aanbod om nog een keer terug te komen voor het mailgedeelte te herhalen. U heeft hier niet meer op gereageerd. Voor de goede orde merken wij op dat aan de kennis van de expert niets schort. Hij heeft vele soortgelijke opdrachten tot grote tevredenheid van klanten uitgevoerd. Voor zover u meent dat u onterecht een nieuwe computer heeft aangeschaft op basis van een onjuist advies van de expert, wijzen wij erop dat u gebruik kunt maken van Coolblue's retourbeleid en de computer binnen 30 dagen na levering kunt aanmelden voor retournering en het geld terug kunt ontvangen. Wij betreuren het dat u enerzijds meende om Fiksi buitenspel te zetten door een onderlinge afspraak met de expert te sluiten en anderzijds Fiksi wel aanspreekt als in dat vervolgtraject - waar wij dus niet betrokken zijn geweest - iets niet optimaal verloopt. Met vriendelijke groet, Fiksi

Heel fijn geholpen,super

snel en deskundig geholpen

snel iemand op opgegeven tijdstip gevonden, die deskundig het probleem heeft opgelost

• Klantenservice N.v.t.

excellent

pleasant, efficient, will use again

Correcte vent.

Valt niets op aan te merken.

• Expertise N.v.t.
  • Klantenservice

Super snel een afspraak gemaakt (had ik ook extra voor betaald) Ook op de afgesproken tijd aanwezig.

• Klantenservice

Kwam op tijd legde alles goed uit

heel erg goed

man met heel veel ervaring.Mijn pc loopt weer als nieuw, geweldig.Zou het iedereen aanbevelen.

• Klantenservice N.v.t.

Snel en deskundig

Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Alles werkt zoals het hoort. Het enige vind ik het jammer dat hij te snel is met uitleggen. Ik kon het niet bijhouden.

prima geholpen

vlotte service voor een vlgs mij lastig probleem

Fantastisch en goed geregeld

Heel prettig gesproken en contact gehad met Yassine. Erg snel heeft hij al mijn vragen beantwoord en de problemen uitgevoerd. Top!

• Klantenservice

Ik ben helemaal blij met deze hulp!

Snel en duidelijk geholpen door Rutger Lokin! Super tevreden ben ik!

Keurig geholpen!

Ik ben door Theodoor zeer prettig geholpen. Alleen is het probleem met Whatsapp niet opgelost. Watsapp kon alleen of op m,n telefoon of op m,n tablet geïnstalleerd. Niet op beiden tegelijk. Dus dat viel tegen. Maar het was een prettige ervaring. Volgende keer als het nodig is zal ik weer contact opnemen.

• Klantenservice

uiterst vriendelijk en het probleem snelopgellost

zie boven

Goed en netjes geholpen met pc omzetten naar Windows 10

Mijn ervaring is goed kundig en snel.

• Klantenservice

Super rustige uitleg met verstand v zaken

Devine was rustig en gaf goede uitleg en kwam met de oplossing , googledrive deleten en alles op de externe harde schijf. Nwe adobereader geïnstalleerd en de rest kan ik zelf aanpassen. Word en pdf synchroniseren nu fijn . Heerlijk onafhankelijk is ook prettig. Veel dank Devine voor je super service en dank aan Fiksi voor de snelle service in een week geregeld.

• Klantenservice

Yessine is een expert en fijn om mee te communiceren.

Direct aan de slag en loste alles op wat mijn problemen met de laptop waren. Een snelheid waar je U tegen zegt! En daarnaast nog alle vragen vriendelijk en geduldig beantwoorden. Geweldige service aan huis en betaalbaar.

Over Fiksi

Fiksi levert computerhulp aan huis tegen vaste prijzen.