Keurige student met kennis

Prima.

Precies op de aangegeven tijd aanwezig.

• Expertise N.v.t.

Een heel blij ei!!!

Dennis is zeer correct, netjes en beleeft bij het telefoongesprek. Op alle vragen heeft hij een begrijpelijk antwoord voor mij want die abrA CADABRA heb ik niets aan. En al helemaal niet als je via de telefoon met elkaar contact hebt op afstand. Binnen een uur heeft Dennis alles gefikst en dat op eerste paasdag dat noem ik nog eens TOP!!!! Als ik bij wat dan ook hulp nodig heb met mijn computer en of andere apparaten ga ik zeker contact zoeken met Fiksi en naar Dennis vragen.

"Tweeledig".

De PC mailhulp was supersnel en deskundig. Over Dennis ben ik beslist tevreden. ------------------------------------------------ De interne administratieve kracht om de betaling van € 39 te incasseren gaf echt een volslagen ander beeld, De betaling duurde iets langer vanwege een handmatige bank-overschrijving. En dat werd direct in het betalingsverzoek duidelijk. ------------------------------------------------- Maar uw bevestiging van de ontvangen betaling verdient dan weer veel waardering.

• Klantenservice N.v.t.

prettig en vertrouwd met een empathisch persoon,

Hij heeft mij stap voor stap vertrouwd gemaakt met de smartphone, die ik ooit in een overmoedige bui heb aangeschaft en waarmee ik in "oorlog" leefde. l

Geweldige hulp

Ray heeft mij geholpen en heeft enorm veel kennis Hij had de klus vrij snel geklaard. Is een hele sympathieke man. Kan niet anders dan deze expert aanbevelen.

Top meid

Aardig en neemt haar tijd om je ook echt te helpen !

• Klantenservice

Met veel kennis en geduld , problemen met iPhone en laptop , perfect opgelost!

Deskundig en adequaat

Vriendelijk. Snelle analyse. Vakbekwaam verholpen probleem. Service gericht. Rondt perfect af. Aanbevolen.

Prima geholpen

Prima geholpen, probleem is opgelost

GEWELDIG

Ben door Menno geholpen die geduldig was en uitgelegd wat hij deed en info gegeven. Echt helemaal TOP

goede hulp (wederom)

goede hulp (wederom)

Ter zake kundig

Oplossingsgericht, beleefd en vertrouwenwekkend

Kort na het invullen van onze hulpvraag (ongeveer om 14.00 uur) voor dezelfde dag werden we gebeld. We hebben ons probleem nader toegelicht. Er werd duidelijk gemaakt, dat het lastig kon worden om binnen een paar uur hulp te krijgen. Het is toch gelukt. Om 19.00 uur is Diederik langs gekomen en heeft direct actie ondernomen. Helaas is het is het probleem niet opgelost. Dit heeft niets met Diederik te maken. Hij heeft alle mogelijke oplossingen geprobeerd. Hij had te maken met een verouderd wifi-systeem en een nieuw gekocht beveiligingssysteem en wifirouter. Waarbij het beveiligingssysteem in een ander huis gewoon werkte. Zeer lastig. Alle lof voor Diederik en zijn aanpak.

• Klantenservice

Nette jongen met kennis van zaken.

• Klantenservice

Snel, adequaat, maar met omissie

Ik heb ook gevraagd om per e-mail een advies te sturen over antivirussoftware. Tot nu toe niet ontvangen.

• Klantenservice

Geachte heer, De expert heeft u aangegeven zo spoedig mogelijk de mail met een aantal opties voor antivirussoftware te bezorgen. Met de woorden "tot nu toe niet ontvangen" wekt u de indruk dat u al dagen wacht op de toegezegde mail. Dat is echter geenszins het geval. Tussen de toezegging van de expert aan het einde van de afspraak en de ontvangst van uw teleurstellende review, zijn minder dan 2 klokuren zijn verstreken. U heeft er dus blijkbaar geen oog voor dat u niet onze enige klant bent (en een expert dus wel even een moment moet zoeken om het toegezegde mailtje te fabriceren) en lijkt onrealistische verwachtingen te hebben ten aanzien van de snelheid waarmee wij kunnen schakelen. Met vriendelijke groet, Team Fiksi

Prima voor elkaar

Ondanks lastige klus uitstekend geregeld.

Super ervaring

Heel tevreden over snelle reactie en hulp

Ben keurig geholpen.

Luisterde goed naar mijn vragen en opmerkingen en was snel en deskundig!

Heel positief

Analyse was helder en de oplossing werd gericht gevonden. Zeer tevreden.

Duidelijke uitleg

Erg tevreden over professionele hulp.

Minder resultaat dan gewenst

Van de 2 externe harde schijven kon van slechts 1 ten dele (ca 2/3) de data worden hersteld. Blijkbaar was het probleem groter dan Fiksi-vertegenwoordiger aan kon. Fiksi-vertegenwoordiger gaf mij wel goede en regelmatige informatie over stand van zaken.

• Klantenservice

Geachte heer, Dank voor uw feedback. Het is goed om te lezen dat u bevestigt dat de expert u goed op de hoogte heeft gehouden van de voortgang en dat hij van een van de twee harde schijven ca. 2/3e deel van de data heeft weten te redden. Tegelijkertijd ervaart u dat als een teleurstellend resultaat, zoals u in de review aangaf en wij naar aanleiding daarvan telefonisch bespraken. Uiteraard snappen wij dat u gehoopt had dat 100% gered kon worden maar dat is, en was, in dit geval geen realistische verwachting. In zijn algemeenheid is het al zeer afhankelijk van de specifieke omstandigheden of, en in welke mate, data gered kan worden van een defecte harde schijf. In dit geval waren ww externe schijven ook nog eens respectievelijk 8 en 16 (!) jaar oud. Gezien de ouderdom van uw schijven is het op zich al een prestatie van de expert dat het überhaupt gelukt is een deel van de data te redden. Wij denken dat de expert daarmee al het mogelijke bereikt heeft binnen de diensten die wij leveren. Aan de expertise van de expert schort wat ons betreft dus niets. Om uw teleurstelling enigszins te verzachten, zullen wij u per mail een persoonlijke kortingscode zenden die u EUR 25 korting op een volgende afspraak geeft. Met vriendelijke groet, Team Fiksi

Goede inzet, probleem niet opgelost

Zie boven. Lang geprobeerd probleem op te lossen. Helaas niet gelukt.

• Klantenservice N.v.t.

Hij is vriendelijk en heeft onze probleem snel en goed op gelost

hij heeft goed naar ons geluisterd wat ons probleem was. zeer tevreden over hem.

Super fijne ervaring met Cherise

Super fijne ervaring met Cherise. Ze nam de tijd voor hetgeen ik had gevraagd, en ze is heel prettig in de omgang. Top, ik ben blij

Over Fiksi

Fiksi levert computerhulp aan huis in heel Nederland voor vaste prijzen.