Vakmanschap

Vriendelijk en meedenkend personeel. Werken zeer netjes. De wanden en het plafond van onze keuken zien er zeer strak uit. Zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Welk soort dienst Stucwerk

Snel, sneller, snel, goed, beter, best

Noodgeval. Onverwacht hadden we binnen 6 dagen een stukadoor nodig. Binnen 15 minuten was het geregeld. Volgende dag hadden wel een stukadoor in huis. Werkzaamheden zijn zeer netjes uitgevoerd. Erg blij met het resultaat en met de hulp van Spraytex. Inmiddels al vele malen tot tevredenheid gebruik gemaakt van deze dienstverlener en dat zal ik ook in de toekomst blijven doen. Kortom sterke aanrader.

• Welk soort dienst Stucwerk

Mooi afgewerkt en goede afspraken

Door omstandigheden hadden wij met spoed een spuiter voor onze plafonds nodig. Spraytec via google gevonden, gebeld en 3 dagen later zag alles er weer als nieuw uit Met dank aan Alex van Spraytec SUPER en geweldig bedankt

• Welk soort dienst Spack spuitwerk

Fijn bedrijf dat doet wat het belooft.

Ik moest op korte termijn een stucadoor vinden , wat een moeilijke opgave bleek. Maar Spraytex hielp me uit de brand! Ze deden alle moeite om toch tussendoor en op korte termijn het werk gedaan te krijgen. En wat natuurlijk ook heel belangrijk is: het eindresultaat was uitstekend! Verder was ook de communicatie helder en ik kreeg altijd meteen een reactie op een vraag. Altijd vlot, duidelijk en vriendelijk. Ik kan dit bedrijf dan ook zeker aanbevelen!

• Welk soort dienst Stucwerk

Alles mooi gestuct en gespoten.

Goede ervaring met Spraytex. Ze zijn flexibel, werken netjes met een mooi resultaat.

• Welk soort dienst Stukadoor en schilderwerk

Top bedrijf waar niet snel iets te gek is.

Onze nieuwbouwwoning laten stucen en spuiten door Levi en zijn mannen van Spraytex. Al ver van te voren contact gezocht met Levi, en via whatsapp en soms een persoonlijk belletje alles duidelijk besproken. Nadat de werkzaamheden waren begonnen werd ik goed op de hoogte gehouden en werd er mee gedacht, ook op het laatste moment nog ergens een sleuf frezen voor een kabel was geen probleem. De volgende dag was deze dicht gemaakt en afgewerkt. Na het stuken konden de spuit werkzaamheden beginnen. Alle muren in 9010 laten spuiten met een mooi eind resultaat. Maar onze spachtelputs plafonds waren opgeleverd in een wittere ral kleur en dit was echt niet mooi en vloekte met elkaar. Op het allerlaatste moment besloten om toch ook nog de plafonds te laten spuiten en dit was ook geen probleem qua tijd ondanks spraytex het erg druk heeft. Al met al zeer tevreden over het werk die de mannen hebben geleverd. Ik raad het bedrijf dan ook ten zeerste aan.

• Welk soort dienst Stukadoor en schilderwerk

Fantastische hulp en mooie kwaliteit

Wij kwamen in de problemen met een andere leverancier voor het spuiten van onze muren. Levi van Spraytex en zijn team hebben ons snel en vakkundig geholpen om alsnog onze verhuis datum te realiseren. Het resultaat is boven verwachting.

• Welk soort dienst Latex spuiten

Snel, goed resultaat en zonder gedoe.

Spraytex (Levi & co) werkt snel, netjes en het resultaat mag er zijn! Goede bereikbaarheid, communicatie en advies. Spraytex heeft bij ons stucwerk en behangwerkzaamheden uitgevoerd in onze nieuwbouwwoning.

• Welk soort dienst Stucwerk

Levi Dekkers levert kwaliteit en is betrokken.

Spraytex heeft bij ons alle muren gespoten en adviezen gegeven. Dit naar alle tevredenheid. Komt alle afspraken na en is altijd goed bereikbaar.

• Welk soort dienst Latex spuiten

Het werk is snel en naar tevredenheid uitgevoerd.

Wij wilden het schuine donkere dak van onze (standaard nieuwbouw) zolder laten witten. Na wat zoeken op internet contact gezocht met Spraytex. Levi reageerde snel en adviseerde ons om glasvliesbehang te laten aanbrengen en vervolgens te sausen. Zo gezegd, zo gedaan. Twee weken later is het werk naar tevredenheid uitgevoerd. De zolder is nu veel lichter, heel fijn!

• Welk soort dienst Glasvlies behang

Goede service met meer dan gewenste resultaat!

Door Spraytex is professioneel en netjes gewerkt. We zijn erg blij met het stucwerk. De service is ook erg goed en je kunt met eventuele vragen altijd bij Levi terecht.

Top team

Afspraken verlopen via 1 aanspreekpunt. Er wordt snel op je appjes gereageerd. Afspraken worden nagekomen. Het team werkt heel erg schoon en het eindresultaat is top

Uitstekend!

Onlangs hebben wij onze muren en plafond laten spuiten met latex, het resultaat is waanzinnig mooi we hebben het nog niet zo strak gezien, dit hadden we zelf niet kunnen realiseren met de verf roller.We zijn zeer tevreden! Heel vriendelijk in contact en snelle service

Vakwerk

Plafond staat weer netjes in de spack op kleur, heel tevreden van.

• Welk soort dienst Spack spuitwerk

Prima werk afgeleverd

Prima werk afgeleverd, flexibel en denkt mee.

• Welk soort dienst Glasvlies behang

Super service en kwaliteit.

Als gevolg van een verbouwing moest ons plafond van een nieuw laagje verf worden voorzien. Ondanks korte tijdlijnen en een matig plafond om mee te beginnen, wist Spaytex toch een super mooi eindresultaat te bewerkstelligen. Absoluut een aanrader. Er wordt mee gedacht over de aanpak en het verwachte eindresultaat.

• Welk soort dienst Latex spuiten

Prettige communicatie, strak resultaat.

Levi heeft bij ons de woonkamer gespoten. Het resultaat was perfect. Kwaliteit gebruikte materialen prima! Ziet er helemaal strak uit.

• Welk soort dienst Latex spuiten

Prima service en afspraak is afspraak!

Onze nieuwbouw woning laten voorzien van stucwerk, renovliesbehang en verfspuit werk door Spraytex. De totale klus is strak gepland en eventuele tegenslagen worden netjes opgelost. Het resultaat is super strak en we zijn dik tevreden.

• Welk soort dienst Stukadoor en schilderwerk

Flexibel en top werk geleverd

Top ervaring met Spraytex. Erg fijn dat een firma met je meedenkt en ontzettend veel moeite neemt om je met van alles te helpen. Daarbij is het geleverde werk ontzettend netjes en goed uitgevoerd. Normaliter ben ik niet van reviews schrijven, maar dit keer zeker wel gezien de grote tevredenheid. Spraytex, nogmaals bedankt voor de geleverde service!

• Welk soort dienst Latex spuiten

Wat een bizar mooi eindresultaat..!!

Onze woonkamer en serre zijn weer helemaal up-to-date na de aanpak van Spraytex. In de serre hadden wij schade aan het stucwerk. Deze schade hebben ze vakkundig aangepakt, zo ook de rest van de woonkamer. De hele woonkamer en serre zijn bizar strak gestuuct, waarna alles is gespoten. Een werkelijk prachtig eindresultaat. Er wordt netjes gewerkt, ook alle voorbereiding en het afplakken gebeurt zorgvuldig. De communicatie met Levi verliep erg prettig. Duidelijkheid en vooral het meedenken en nakomen van afspraken is positief om te benoemen. We hebben te maken gehad met vakmannen, die gaan voor een goed eindresultaat en tevreden klanten. Een aanrader...!!

• Welk soort dienst Stukadoor en schilderwerk

Deskundig, gedreven om goed vakmanschap te leveren

Goed overleg en bereidheid om afspraken na te komen. Stucwerk en spuitwerk strak en dekkend uitgevoerd.

• Welk soort dienst Stukadoor en schilderwerk

Super komt afspraken na werk erg nauwkeurig

Maak van tevoren een goede prijs Zeurt niet achteraf Werk super super strak Kwaliteit is erg goed Werkelijk niet 1 opmerking op zijn werk En een nette kerel

Uitstekende professionele service

Mijn redder in nood. Door omstandigheden zat ik met een onafgemaakt badkamer plafond. Toen ik Spraytex inschakelde was dit binnen no-time geregeld. Uitstekende en professionele service.

• Welk soort dienst Stucwerk

Snel, goed en volgens afspraak.

Enorm jaren 70 huis met veel hoeken en hoge plafonds. De heren van Spraytex hebben alles duidelijk geoffreerd en de klus binnen 4 weekdagen geklaard. Keurig netjes en alles volgens afspraak. Korte lijnen voor de communicatie en we gaan ze zeker bellen als we weer een klus hebben.

• Welk soort dienst Latex spuiten

Vakkundig personeel en duidelijke afspraken

Het personeel levert kwalitatief heel goed werk en zijn ook prettig in de omgang. Er worden duidelijke afspraken gemaakt die ook daadwerkelijk uitgevoerd worden. Ze werken ook netjes, het wordt geen rommel in huis. Wachttijd op de uitvoering is ook kort. Kortom dit bedrijf is echt een aanrader.