Prima werk afgeleverd

Prima werk afgeleverd, flexibel en denkt mee.

• Welk soort dienst Glasvlies behang

Super service en kwaliteit.

Als gevolg van een verbouwing moest ons plafond van een nieuw laagje verf worden voorzien. Ondanks korte tijdlijnen en een matig plafond om mee te beginnen, wist Spaytex toch een super mooi eindresultaat te bewerkstelligen. Absoluut een aanrader. Er wordt mee gedacht over de aanpak en het verwachte eindresultaat.

• Welk soort dienst Latex spuiten

Prettige communicatie, strak resultaat.

Levi heeft bij ons de woonkamer gespoten. Het resultaat was perfect. Kwaliteit gebruikte materialen prima! Ziet er helemaal strak uit.

• Welk soort dienst Latex spuiten

Prima service en afspraak is afspraak!

Onze nieuwbouw woning laten voorzien van stucwerk, renovliesbehang en verfspuit werk door Spraytex. De totale klus is strak gepland en eventuele tegenslagen worden netjes opgelost. Het resultaat is super strak en we zijn dik tevreden.

• Welk soort dienst Stukadoor en schilderwerk

Flexibel en top werk geleverd

Top ervaring met Spraytex. Erg fijn dat een firma met je meedenkt en ontzettend veel moeite neemt om je met van alles te helpen. Daarbij is het geleverde werk ontzettend netjes en goed uitgevoerd. Normaliter ben ik niet van reviews schrijven, maar dit keer zeker wel gezien de grote tevredenheid. Spraytex, nogmaals bedankt voor de geleverde service!

• Welk soort dienst Latex spuiten

Wat een bizar mooi eindresultaat..!!

Onze woonkamer en serre zijn weer helemaal up-to-date na de aanpak van Spraytex. In de serre hadden wij schade aan het stucwerk. Deze schade hebben ze vakkundig aangepakt, zo ook de rest van de woonkamer. De hele woonkamer en serre zijn bizar strak gestuuct, waarna alles is gespoten. Een werkelijk prachtig eindresultaat. Er wordt netjes gewerkt, ook alle voorbereiding en het afplakken gebeurt zorgvuldig. De communicatie met Levi verliep erg prettig. Duidelijkheid en vooral het meedenken en nakomen van afspraken is positief om te benoemen. We hebben te maken gehad met vakmannen, die gaan voor een goed eindresultaat en tevreden klanten. Een aanrader...!!

• Welk soort dienst Stukadoor en schilderwerk

Deskundig, gedreven om goed vakmanschap te leveren

Goed overleg en bereidheid om afspraken na te komen. Stucwerk en spuitwerk strak en dekkend uitgevoerd.

• Welk soort dienst Stukadoor en schilderwerk

Super komt afspraken na werk erg nauwkeurig

Maak van tevoren een goede prijs Zeurt niet achteraf Werk super super strak Kwaliteit is erg goed Werkelijk niet 1 opmerking op zijn werk En een nette kerel

Uitstekende professionele service

Mijn redder in nood. Door omstandigheden zat ik met een onafgemaakt badkamer plafond. Toen ik Spraytex inschakelde was dit binnen no-time geregeld. Uitstekende en professionele service.

• Welk soort dienst Stucwerk

Snel, goed en volgens afspraak.

Enorm jaren 70 huis met veel hoeken en hoge plafonds. De heren van Spraytex hebben alles duidelijk geoffreerd en de klus binnen 4 weekdagen geklaard. Keurig netjes en alles volgens afspraak. Korte lijnen voor de communicatie en we gaan ze zeker bellen als we weer een klus hebben.

• Welk soort dienst Latex spuiten

Vakkundig personeel en duidelijke afspraken

Het personeel levert kwalitatief heel goed werk en zijn ook prettig in de omgang. Er worden duidelijke afspraken gemaakt die ook daadwerkelijk uitgevoerd worden. Ze werken ook netjes, het wordt geen rommel in huis. Wachttijd op de uitvoering is ook kort. Kortom dit bedrijf is echt een aanrader.

Goede service en vakwerk

Stucwerk en latex laten plaatsen in onze nieuwbouw woning. Goed advies, prima service en het resultaat is prachtig.

• Welk soort dienst Stucwerk

Betrouwbaar!

Ons huis is door spraytex gespoten. Zeer tevreden over het eindresultaat! Ook het afplakken voor de klus is netjes gedaan. Dit bedrijf komt haar afspraken na! Zowel de communicatie voor de klus, als tijdens de klus is super te noemen. Personeel denkt in oplossingen. Na afloop wordt de rommel netjes opgeruimd. Wij kunnen niet anders zeggen dat we heel blij zijn dat we het door spraytex hebben laten doen. Wij zullen dit bedrijf zeker aanraden.

• Welk soort dienst Latex spuiten

Super behulpzame en nette schilder!

Levi en Vincent hebben in mijn nieuwe appartement keurig zorg gedragen voor het behangen en schilderen. Super strak is het geworden! Er werd altijd goed meegedacht en ook de nazorg is goed geregeld; na enkele beschadigingen (niet door Spraytex overigens) werd deze snel en vakkundig opgelost. Ik kan ze aan iedereen aanbevelen!

• Welk soort dienst Glasvlies behang

Snel en professioneel werk.

Afspraken goed nagekomen met een prachtig resultaat.

• Welk soort dienst Spack spuitwerk

Gelukkig bestaan er nog echte vakmannen.

Als zeer prettig ervaren, een echte vakman.

Vakwerk

Goed bedrijf met vakmensen. Goeie tips en goeie service. Komt ook zijn afspraken na. Zeker een aanrader!

Geweldige ervaring en resultaat

Alles werd ik het werk gesteld om een tevreden klant te zijn. Super strak resultaat.

• Welk soort dienst Latex spuiten

Goed werk afgeleverd conform de gemaakte afspraken!

Levi is de werkzaamheden komen opnemen. Na akkoord offerte afspraken gemaakt over wanneer en hoe. Deze zijn ook allemaal volgens afspraak nagekomen Schilder Vincent heeft alles netjes behangen en geschilderd en de trap afgewerkt en gelakt. Zijn blij met onze nieuwe hal en trapopgang

Handeld zeer snel

neemt snel contact op en is duidelijk in zijn afspraken. Ook goed met contact en afspraken met derde.

Werkt snel en netjes

Betrouwbaar netjes

• Welk soort dienst Latex spuiten

Goede communicatie, prima werk, goed afgewerkt en prima nazorg

Nadat we door waterschade waren getroffen en een groot gedeelte van de muren er hierdoor niet meer uitzagen heeft Spraytex alles na voorbehandeling opnieuw gespackt. Het ziet er weer als nieuw uit.

• Welk soort dienst Spack spuitwerk

Kwaliteit!

Vanaf de eerste tot de laatste dag duidelijkheid en betrokkenheid. Vakmannen die kwaliteit leveren, erg prettig in de omgang zijn en super netjes werken. Hanteren een hoge norm mbt kwaliteit. Wij kunnen iedereen Spraytex aanraden!

• Welk soort dienst Stukadoor en schilderwerk

Toppers, voor zowel de afspraken, snelheid en kwaliteit

We kennen allemaal de Toppers in Concert maar bij Spraytex heb je toppers die een mooie klus aannemen en uitvoeren waarbij afspraken worden nagekomen, snel wordt uitgevoerd en om niet te vergeten met top kwaliteit. Ze verdienen ook een top cijfer van 10. Ze hebben zowel stucwerk alsmede renovlies uitgevoerd.

• Prijs kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Het naleven van afspraken N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Welk soort dienst N.v.t.

Komen hun afspraken na en laten ger rommel achter.

Komen hun afspraken na en laten geen rommel achter !