goede vakmannen die ook nog eens netjes werken

Alles goed gestuukt en netjes afgewerkt met spuitverf

• Welk soort dienst Latex spuiten

Kwaliteit levering, volgens afspraak en correcte service.

Snelle offerte, en kwaliteit stucwerk geleverd met correcte communicatie qua afspraken en inplannen van de werkzaamheden .

• Welk soort dienst Stucwerk

Top bedrijf !!

Werkt super snel en heel netjes ! Heel blij mee dit bedrijf !

• Prijs kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Het naleven van afspraken N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Welk soort dienst Stukadoor en schilderwerk

Goede service, met een strak resultaat

Na het benaderen van Spraytex hebben we een snelle reactie ontvangen met een goede offerte. In de eindfase van de bouw en in de fase van de oplevering van ons nieuwbouw appartement hebben wij het afstemmen met de aannemer aan Spraytex kunnen overlaten. Spraytex denkt goed mee, zorgt voor een goede begeleiding en komt met adviezen om van verschillende ruimtes een geheel te maken zodat dit later een basis heeft gevormd voor de verdere beslissingen die genomen zijn in de afbouw. Tijdens het stucen en spuiten werden wij goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Tot slot is er gezorgd voor een prettige en persoonlijke afwikkeling.

• Welk soort dienst Stukadoor en schilderwerk

Super prijs/kwaliteit verhouding !!

Goede ervaring met Spraytex. Zowel prive als zakelijk een perfecte partij voor het leveren van goed vakwerk !!

• Welk soort dienst Spack spuitwerk

Goede kwaliteit en communicatie.

Ik kan Spraytex van harte aanbevelen. Behang- en sauswerk naar volle tevredenheid uitgevoerd door geschikte vaklui. Als binnen planning opgeleverd.

• Welk soort dienst Glasvlies behang

Super strak afgewerkte muren!

Super strak afwerkte muren, al het stuc werk ook georganiseerd en daarna alle muren laten latex spuiten!

Fantastisch!!!

Ik heb mijn hele nieuwbouw huis laten stuccen en spuitverven door Spraytex. Vakkundig en super goed gedaan,Levi was ook in het voorgesprek heel duidelijk en hield zich keurig aan de afspraak. In een nieuwbouw huis moet alles volgens planning gaan en dat was bij Spraytex zeker het geval. We hebben al heel veel positieve opmerkingen gehad van mensen die op bezoek zijn geweest. Ik zou Spraytex zeker aanraden als betrouwbare deskundige partner. Levi alsnog bedankt!! Gr M.Hagenaars

Ontzorging en kwaliteit

Spraytex heeft buiten dat ze onze muren erg netjes gespoten hebben ook gezorgd dat het andere schilderwerk en stucwerk perfekt werd uitgevoerd. Erg fijn dat je op zo'n partij kunt vertrouwen.

Heel tevreden !

Wij zijn heel tevreden over het eindresultaat van onze bovenverdieping. Spraytex heeft alle muren en plafonds op kleur gespoten en het is echt prachtig geworden ! Bovendien heeft Levi vooraf heel goed advies gegeven over de plinten en over het schilderwerk van de deuren en kozijnen.