Top bedrijf

leuk om mee samen te werken , Zelfs mijn te kleine valgordel wordt kosteloos retour gezonden en een paar dagen later wordt de perfect passende gordel thuis geleverd . Als de terugbetaling ook zo gaat verlopen geef ik ze een dikke 10/10

goed geholpen en snelle levering

Telefonisch ben ik geholpen met de keuzes ik moest maken. dat was top. Materiaal wat is geleverd is top. De geleverde hijszak is wat groot en onhandig, maar dat kun je niet goed beoordeln op de site. Wanneer ik deze eerst in het echt had gezien had ik voor een andere optie gegaan denk ik

Bestelling werd vlot en super afgehandeld

Goede service denken goed mee

Ik had wat spulletjes besteld alleen was er iets niet op voorraad kreeg netjes een telefoontje of ik specifiek die moest hebben of dat het ook iets anders mocht zijn Hou er wel van er niet omheen lullen of afwachten maar meteen met een oplossing komen

Goed product duidelijk omschreven. Werkt goed. Goede prijs. Gebruik hem op verschillende ipe profielen

Super service, goed advies en snelle levering

Snelle reactie, goed advies en supersnelle levering. Een bedrijf dat voorziet in een totaalconcept.

Goed spul

Gewoon goede equipement en in de drukte volgens planning geleverd. En, eindelijk niet een keer achter een factuur aan. Deze werd automatisch toegestuurd

Snelle levering, correcte opvolging

goed !

Snelle service en denken goed mee! Zeker een aanrader!

Snelle service en denken goed mee! Zeker een aanrader!

Goede doe cursus gehad. Ze staan open voor eigen ideeen. In een woord gewoon top

Goeie kwaliteit en service

Ik heb een zeer goeie valgordel voor een nette prijs gekocht, snelle levering, zeer tevreden

betrokken maatwerk

Natuurlijk op vrijdagmiddag nog een bestelling moeten doen voor een klus op maandag. Niet handig, toch geprobeerd. Gelukkig was men bij Industrieelklimmen erg meedenkend en werd persoonlijk alsnog bij een verzendpunt op de hoek, in de avonduren, de zending weggestuurd. Zaterdag al binnen, klaar voor de klus. Hulde!

Fijn bedrijf, prettig advies via de telefoon en snelle afhandeling

Industrieel klimmen heeft mij erg goed geholpen aan de telefoon en heeft mijn online bestelling zeer snel behandeled. Contact via de mail was ook erg snel!

Snelle en goede service!

Denken goed mee en snelle levering

Snel en makkelijk.

Een makkelijke site met genoeg aanbod en prima uitleg/beschrijvingen.

Goed!

Boomzaag is geweldig.

Telecopische steel 7m + zaagblad werken geweldig.

Dag P.G., Hartstikke mooi om te horen dat de stok en zaag zo fijn werken! Maar... die verkopen wij helemaal niet... :-) Je hebt bij ons andere spullen besteld. Zou je je review misschien willen aanpassen en ons willen laten weten wat je van de service voor de order met werpzakje/werplijn/vervangingsrubber vond? Dankjewel alvast! Vriendelijke groet, Robert

Afspraak is afspraak

Klein misverstand gezien op de site. Na 1 telefoontje alles netjes geregeld en de dag erna had ik de goederen thuis. Volgende keer bestel ik weer hier.

Goede spullen en snel geleverd

Twee hijszakken gekocht, erg handig en goede kwaliteit. De bestelde spullen waren snel bezorgd.

Alles tot in de puntjes geregeld

Ok

Ok

Prettig contact, snelle levering

Assortement is niet al te uitgebreid maar alles wat je nodig hebt is er.

Top, geweldige service

Ondanks dat de website aangaf dat de levering 3 tot 5 werkdagen gaat duren, werd ik toch even gebeld om af te stemmen of dit wenselijk was en zo niet, of er dan een alternatief kon worden gevonden. Dat is service ten top!!!! PS. Het Petzl Control touw (12,5 mm) krijg ik met geen mogelijkheid met de bovenkant ( kant met lus) door mijn Petzl Zigzag. Ook niet met het daarvoor meegeleverde touwtje. Hebben jullie daar een trucje voor? Nu moet ik 35 meter doorvoeren. gr. Sjon

Dag Sjors, Dank voor je reactie. Altijd mooi om te horen dat onze service gewaardeerd wordt! :-) Nu nog kijken of we je met het touw ook gelukkig kunnen maken... Had je dit instructiefilmpje van Petzl al gezien? Daarin leggen ze uit hoe je het CONTROL touw het beste door de ZigZag kan krijgen: https://vimeo.com/368766685 De belangrijkste punten zijn: - Gebruik het touwtje wat is bijgeleverd en ga hier met je voet in staan. Zo kan je meer kracht zetten - Let er goed op in welke richting de lus van het touw gedraaid is. Als het niet lijkt te passen moet je het touw misschien een kwartslag draaien. Succes - ik hoor graag of het met deze tips wél lukt! Vriendelijke groet, Robert

Trage levering

Wel geleden een overal besteld is nog steeds niet binnen

Dag Willem, We hebben een foutje gemaakt bij de verwerking van je order en we vinden het erg vervelend dat je de overal dan ook pas na 8 werkdagen binnen had - sorry! Inmiddels hebben we onze voorraad overalls vergroot; alle maten van beide kleuren zijn nu uit voorraad leverbaar; hierdoor zouden we dit artikel in het vervolg sneller moeten kunnen leveren. Mocht je alsnog ooit opnieuw bij ons bestellen, dan doen we graag ons best om je te laten zien hoe vlotjes het meestal loopt. Vriendelijke groet, Robert

Goed advies, vriendelijke communicatie!

Telefonisch prima geholpen en geadviseerd, echt mannen die weten waar ze het over hebben!

Over Industrieel Klimmen BV

Industrieel Klimmen BV levert rust van geest bij werken en redden op hoogte. Je vindt bij ons: • valbeveiligingsmateriaal • keuringen van pbm's • IRATA, GWO en andere trainingen • veiligheidskundig advies We helpen je graag verder!