Goede spullen en snel geleverd

Twee hijszakken gekocht, erg handig en goede kwaliteit. De bestelde spullen waren snel bezorgd.

Alles tot in de puntjes geregeld

Ok

Ok

Prettig contact, snelle levering

Assortement is niet al te uitgebreid maar alles wat je nodig hebt is er.

Top, geweldige service

Ondanks dat de website aangaf dat de levering 3 tot 5 werkdagen gaat duren, werd ik toch even gebeld om af te stemmen of dit wenselijk was en zo niet, of er dan een alternatief kon worden gevonden. Dat is service ten top!!!! PS. Het Petzl Control touw (12,5 mm) krijg ik met geen mogelijkheid met de bovenkant ( kant met lus) door mijn Petzl Zigzag. Ook niet met het daarvoor meegeleverde touwtje. Hebben jullie daar een trucje voor? Nu moet ik 35 meter doorvoeren. gr. Sjon

Dag Sjors, Dank voor je reactie. Altijd mooi om te horen dat onze service gewaardeerd wordt! :-) Nu nog kijken of we je met het touw ook gelukkig kunnen maken... Had je dit instructiefilmpje van Petzl al gezien? Daarin leggen ze uit hoe je het CONTROL touw het beste door de ZigZag kan krijgen: https://vimeo.com/368766685 De belangrijkste punten zijn: - Gebruik het touwtje wat is bijgeleverd en ga hier met je voet in staan. Zo kan je meer kracht zetten - Let er goed op in welke richting de lus van het touw gedraaid is. Als het niet lijkt te passen moet je het touw misschien een kwartslag draaien. Succes - ik hoor graag of het met deze tips wél lukt! Vriendelijke groet, Robert

Trage levering

Wel geleden een overal besteld is nog steeds niet binnen

Dag Willem, We hebben een foutje gemaakt bij de verwerking van je order en we vinden het erg vervelend dat je de overal dan ook pas na 8 werkdagen binnen had - sorry! Inmiddels hebben we onze voorraad overalls vergroot; alle maten van beide kleuren zijn nu uit voorraad leverbaar; hierdoor zouden we dit artikel in het vervolg sneller moeten kunnen leveren. Mocht je alsnog ooit opnieuw bij ons bestellen, dan doen we graag ons best om je te laten zien hoe vlotjes het meestal loopt. Vriendelijke groet, Robert

Goed advies, vriendelijke communicatie!

Telefonisch prima geholpen en geadviseerd, echt mannen die weten waar ze het over hebben!

Snelle levering, prima product

Bestelling van een product.

Professionele, efficiënte service.

Bestellen ging makkelijk. Certificaat was te downloaden. Prima geregeld.

Een goede en snelle service.

Goed geholpen en snel in huis.

Snel bestellen, na bestelling contact gehad en nog passend advies gehad behorende bij de best

Goede voorzien van advies om zo de bestelling compleet te maken. Goede levering UPS laat het met levering echter afweten. Geeft aan niet thuis, maar zijn bij levering gewoon thuis geweest. Nu wachtend op de bestelling.

Goed advies en professionele levering

Had eerst gebeld voor advies. Werd netjes te woord gestaan en voorzien van gedegen advies. Naar aanleiding daarvan bestelling geplaatst. De bestelde producten werden snel en netjes geleverd.

Professionele snelle levering

Snel, goede service

Snelle en professionele service. Advies op maat

Goede ervaring. Komt op mij over als een professioneel bedrijf.

Website kan naar mijn idee nog beter.

Makkelijk bestellen goede service

Het bestellen en afrekenen ging gemakkelijk. Later bleek het product lastig te leveren. Hier over goede communicatie gehad.

Zeer tevreden, snelle levering.

Goed geholpen.

Zaken worden goed en snel geregeld. Vragen worden uiterst netjes en vriendelijk beantwoord. Wellicht voor kleine pakketjes een andere bezorger inschakelen.

klein en persoonlijk bedrijf, erg leuke en leerzame dag gehad

Ik had al kennis gemaakt met Industrieel klimmen door er materiaal te bestellen, maar nu ik ook een training gehad heb daar is het zeker een idee om vervolg trainingen daar ook te volgen.

Beste qualitait

snel bezorgt en hele goede service.

Snelle betrouwbare levering.

uitstekend

zeer vriendelijke en zeer vakkundige mensen. En alles wat ze verkopen is gewoon goed.

Gewoon prima en niet duur

De bestelde artikelen zijn gewoon goed en niet duur. Het bestelde snel in huis. Had het met Post NL verstuurd geweest nog wat sneller.

Veel keuze en nette levering. Zal zeker nog meer gebruik maken van de service en web shop

Over Industrieel Klimmen BV

Industrieel Klimmen BV levert rust van geest bij werken en redden op hoogte. Je vindt bij ons: • valbeveiligingsmateriaal • keuringen van pbm's • IRATA, GWO en andere trainingen • veiligheidskundig advies We helpen je graag verder!