super fast delivery to Germany

Thank you Industrieel Klimmen BV I really like the wingman toolbag

Afwijkingen in ref. datums helmen

Beste lezer, In de persafdruk (de twee klokjes met pijltjes) van de helm staat dat deze in november 2022 gemaakt is. een sticker zegt dat hij op 07-2023 is gefabriceerd. Hoe oud is de helm nu? (dit met het oog op dat hij om de 5 jaar vervangen moet worden) Als de helm uit '22 komt dan kan ik hem eigenlijk maar 3 jaar gebruiken. Mvg, Frank Demmendal

goed en snel

Goede prijs, goede kwaliteit, snelle levering.

Ottimo prodotto

Buongiorno!!! sono soddisfatto per acquisto della sacca porta materiale studiata molto bene unica nota e che ho dovuto fare un foro sulla staffa che si infila nel seggiolino per poter bloccare la accidentale uscita dalla stessa per il resto ottimo molto utile e comodo

Snelle levering, scherpe prijs

Goed gevoel bij om bij dit bedrijf te bestellen, en dat klopte.

Snelle correctie van verkeer geleverde bestelling

Fijn om te zien dat het juiste artikel alsnog snel kon worden nagestuurd.

Super service.

Snel en degelijk.

Uitstekend!

Ik had het pakket vrijdag besteld en ik had niet verwacht dat ik het in het weekend nog kon ontvangen. Zaterdag kwam het al binnen op het uitgekozen tijdstip. Dit kwam voor mij perfect uit, bedankt!

Snelle correcte levering.

Goede service! Snelle levering!

Goed geregeld

Mijn Vader heeft telefonisch contact gehad, en werd netjes terug gebeld. Vervolgens toch online besteld op mijn naam. Alles verder goed afgehandeld. Kom een deze dagen nog een keer kijken in jullie shop. Vriendelijke groet, Buddy Maurer

Top Geregeld en snel Feedback

Goede ervaring, omdat er na een vraag via de mail er gelijk werd gereageerd met foto's. Helemaal goed en zeker goed voor een volgende bestelling. Too!

De bestelling was snel geleverd en tevreden met het product

Prima pasvorm en goed ventilerend.

Zie titel

Je krijgt wat je besteld.

Netjes geregeld.

Doen wat ze zeggen!

Soms heb je van die bedrijven die zeggen dat de bestelling de volgende dag in huis zijn maar helaas duurt het soms dan veel langer en dat is niet prettig als je het met spoed nodig hebt en denk een goed bedrijf te hebben gevonden die direct voor de klant staat. Bij Industrieel Klimmen.nl heb ik deze ervaring totaal niet. Ene dag besteld meestal de volgende dag of 1 dag later al in huis en netjes geleverd. Top bedrijf!

Zowel de artikelen als levering, zelfs eerder dan gepland, in orde.

Qua levering en afhandeling is alles goed gegaan. De kwaliteit ziet er goed uit maar ik hoef de boom niet in. Het is een cadeau voor mijn schoonzoon, die zoekt het regelmatig hoger op. Mocht u een reactie op de werkbaarheid van het artikel wensen, moet u even geduld hebben tot hij het gebruikt heeft.

Snelle en nette afhandeling van mijn bestelling, elke keer weer

Makkelijk bestellen via mijn account op de site. De voorraad is meteen duidelijk en ik wordt altijd gelijk gebeld wanneer er iets niet direct leverbaar is. Dat geeft inderdaad rust van geest.

prima training

Collega's waren enthousiast

Prima zoals altijd

Dezelfde ervaring als de vorige keren dat ik klimspullen bestelde.

Goede kwaliteit, snelle levering.

Duidelijke website, makkelijk bestellen, goede communicatie en snelle levering.

prima service

Efficient and professional

A good company any for your training needs with a lot of experience with working at heights and providing the right equipment. Training always goes ahead even with small groups

Betrouwbaar en snelle levering

Als je spullen nodig hebt moet je kunnen vertrouwen op je leverancier. Industrieel Klimmen heeft het goed voor elkaar en leverd zoals beloofd

Over Industrieel Klimmen BV

Industrieel Klimmen BV levert rust van geest bij werken en redden op hoogte. Je vindt bij ons: • valbeveiligingsmateriaal • keuringen van pbm's • IRATA, GWO en andere trainingen • veiligheidskundig advies We helpen je graag verder!