Trage levering

Wel geleden een overal besteld is nog steeds niet binnen

Dag Willem, We hebben een foutje gemaakt bij de verwerking van je order en we vinden het erg vervelend dat je de overal dan ook pas na 8 werkdagen binnen had - sorry! Inmiddels hebben we onze voorraad overalls vergroot; alle maten van beide kleuren zijn nu uit voorraad leverbaar; hierdoor zouden we dit artikel in het vervolg sneller moeten kunnen leveren. Mocht je alsnog ooit opnieuw bij ons bestellen, dan doen we graag ons best om je te laten zien hoe vlotjes het meestal loopt. Vriendelijke groet, Robert

Goed advies, vriendelijke communicatie!

Telefonisch prima geholpen en geadviseerd, echt mannen die weten waar ze het over hebben!

Snelle levering, prima product

Bestelling van een product.

Professionele, efficiënte service.

Bestellen ging makkelijk. Certificaat was te downloaden. Prima geregeld.

Een goede en snelle service.

Goed geholpen en snel in huis.

Snel bestellen, na bestelling contact gehad en nog passend advies gehad behorende bij de best

Goede voorzien van advies om zo de bestelling compleet te maken. Goede levering UPS laat het met levering echter afweten. Geeft aan niet thuis, maar zijn bij levering gewoon thuis geweest. Nu wachtend op de bestelling.

Goed advies en professionele levering

Had eerst gebeld voor advies. Werd netjes te woord gestaan en voorzien van gedegen advies. Naar aanleiding daarvan bestelling geplaatst. De bestelde producten werden snel en netjes geleverd.

Professionele snelle levering

Snel, goede service

Snelle en professionele service. Advies op maat

Goede ervaring. Komt op mij over als een professioneel bedrijf.

Website kan naar mijn idee nog beter.

Makkelijk bestellen goede service

Het bestellen en afrekenen ging gemakkelijk. Later bleek het product lastig te leveren. Hier over goede communicatie gehad.

Zeer tevreden, snelle levering.

Goed geholpen.

Zaken worden goed en snel geregeld. Vragen worden uiterst netjes en vriendelijk beantwoord. Wellicht voor kleine pakketjes een andere bezorger inschakelen.

klein en persoonlijk bedrijf, erg leuke en leerzame dag gehad

Ik had al kennis gemaakt met Industrieel klimmen door er materiaal te bestellen, maar nu ik ook een training gehad heb daar is het zeker een idee om vervolg trainingen daar ook te volgen.

Beste qualitait

snel bezorgt en hele goede service.

Snelle betrouwbare levering.

uitstekend

zeer vriendelijke en zeer vakkundige mensen. En alles wat ze verkopen is gewoon goed.

Gewoon prima en niet duur

De bestelde artikelen zijn gewoon goed en niet duur. Het bestelde snel in huis. Had het met Post NL verstuurd geweest nog wat sneller.

Veel keuze en nette levering. Zal zeker nog meer gebruik maken van de service en web shop

Goed advies en snel geleverd

Goed advies en snel geleverd

Meedenkend , actief en punctueel met afspraken

zeer bevredigende service en levering

de specifieke hijs tas gevonden via Google bij dit bedrijf, bleek op voorraad en voor een gunstige prijs. heb deze informatie telefonisch gecontroleerd bij dit bedrijf en werd zeer snel en vriendelijk te woord gestaan. via de website besteld en online betaald, alles verliep gesmeerd. de zending kwam binnen met UPS binnen de afgesproken levertermijn. ware was compleet en gekeurd inclusief keuring sticker.

Overzichtelijke website en snelle levering

Overzichtelijke website en snelle levering

Goede en snelle service

Ik heb mijn bestelling snel en in goede orde ontvangen. Helemaal top!

Over Industrieel Klimmen BV

Industrieel Klimmen BV levert rust van geest bij werken en redden op hoogte. Je vindt bij ons: • valbeveiligingsmateriaal • keuringen van pbm's • IRATA, GWO en andere trainingen • veiligheidskundig advies We helpen je graag verder!