Maandag besteld. , woensdags geleverd

Tot nu toe heel tevreden!

Redelijk snelle levering, de bestelde goederen voldeden niet aan het verwachtingspatroon, hierover gemaild. Dag erna antwoord gekregen en tot een hoplelijk passende oplossing gekomen, wacht de nalevering / ruiling nog af. Ga er van uit dat ook dit goed gaat komen.

GEWELDIG

Top bedrijf met geweldige communicatie

Snelle en goede service

snelle en duidelijke communicatie, helaas niet alles voorradig

positief

Always a good training with lots of flexibility regarding availability

My go to training center since starting in the wind industry

Goede service, trainingen zijn perfect afgestemd op (mogelijke) praktijksituaties en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Bestelling netjes verpakt, volgende dag in huis

Goed geregeld en goede prijs

Goede en snelle service

Snelle en professionele afhandeling.

Duidelijke website, snelle reactie en goede communicatie.

Woensdag besteld telefonisch contact gehad top service gewoon helemaal top !!! ik ga hier vaker bestellen

Professionele webshop

Professionele webshop met pro producten. Heb recent newton easy harnas gekocht. Bevalt prima product en werd pro geleverd via ups! Zeker een aanrader!

bestelling werd geannuleerd.

Ik bestelde en de bestelling werd geannuleerd wegens niet meer in stock. Jammer, een alternatief aanbieden had leuk geweest.

Duidelijke informatieve website en snelle levering

Op zoek naar een product vind je alle gedetailleerde informatie zodat je een goede afweging kunt maken. Levering was snel.

Prima zaak

Lekker soepel

Snel, netjes voldoet aan verwachtingen

Zie titel.

Goede service, vakkundig personeel

De levering was wel wat traag, maar de service vanuit het bedrijf goed

Goed bedrijf

Zowel de shop als de trainingen zijn oké

Prettig, praktisch en leerzaam

Er wordt op een prettige manier lesgegeven waarbij praktische zaken worden uitgelicht. Er is goed oefenmateriaal om scenario's uit de praktijk na te bootsen en te leren hoe te handelen of te gebruiken. Er heerst een bijzonder prettige sfeer waardoor je je als cursist op je gemak voelt. Goede parkeergelegenheid en bereikbaarheid

Ging allemaal lekker vlot

Bestelling snel ontvangen en werkt super!

Valbeveiliging werkt naar behoren.

Mooi spul, op tijd ontvangen

Als amateur klimmer, gebruik ik wel de proffesionele spullen, die vond ik hier.

Ik had al eens eerder iets besteld. Deze keer ging er iets mis, maar werd het snel opgelost.

Over Industrieel Klimmen BV

Industrieel Klimmen BV levert rust van geest bij werken en redden op hoogte. Je vindt bij ons: • valbeveiligingsmateriaal • keuringen van pbm's • IRATA, GWO en andere trainingen • veiligheidskundig advies We helpen je graag verder!