Top producten

Snelle levering en goede begeleiding

Vlot en correct

Goede omschrijving van het product.

Nog niet ontvangen door zinnetje

Door de automatisch ingevulde zin “als één pakket verzenden” heb ik nog niets ontvangen. Kennelijk zit er een nalevering tussen. Over de producten kan ik dus nog niets vertellen. Aanbeveling? (nog) niet

Vlotte levering alles netjes voor elkaar, niets negatiefs op aan te merken.

Netjes vepakt, vlotte levering niets op aan te merken gewoon prima.

Goede kwaliteit en correcte levering

Goed en voor herhaling vatbaar

Heel goed!

Ruime keuze uit eerste klas materiaal netje en snel geleverd!

Goed geholpen

Prima info gekregen

Goed geholpen

Prima info gekregen

Prima, snelle levering en service

Zie boven

Betrouwbaar

Vaker besteld, goede communicatie en service.

De benodigde tas, die ik besteld had kwam al een dag later binnen. Ik ben er blij mee!

Fast service

Very pleased with quality of communication and order delivery to Estonia! Top!

Prima winkel

Artikel had een prima prijs, snel bezorgd, goeie informatievoorziening aangaande het bezorgingstraject. Aanrader!

goede service

alles is goed verlopen snelle levering

Goed materiaal en vlotte levering.

Super service en snel geregeld

Gebeld met een vraag gelijk antwoord en er werd met me mee gedacht voor een goede oplossing top service

Plezierig shoppen op de site en in de winkel

De shopsite is overzichtelijk, duidelijk en het is makkelijk om te bestellen. 1 item bleek na selecteren op de site toch niet op voorraad te zijn. De winkel is echt uitgebreid en we werden bij het afhalen geholpen door iemand met goede kennis van zaken. De prijzen zijn redelijk okay.

Prima en snelle levering

Teleurstelling

Ik dacht een mooie deal gevonden te hebben. Helaas bleek deze niet meer beschikbaar, ook al kon hij nog wel besteld worden, kon het niet meer voor de prijs die op de website vermeld stond maar bijna het drievoudige. Ook een vergelijkbaar alternatief of een tegemoetkoming werd niet aangeboden. Erg jammer, voor mij was de ervaring met industrieel klimmen dus helaas een teleurstelling.

Supersnelle service

Op vrijdagmiddag een valgordel besteld die ik op maandag nodig had. Ik was eigenlijk te laat met mijn bestelling: volgens de website zouden de spullen op dinsdag bezorgd worden. Ik nam contact op met Industrieel Klimmen om de situatie uit te leggen. Vervolgens werd alles keurig in orde gemaakt en kon ik de spullen op maandag in ontvangst nemen. Heel blij mee.

Fijne spullen snelle verzending

Super. Snelle verzending, fijne spullen, goede prijs kwaliteit verhouding.

Doen wat ze beloven

Zeer goede service

Betrokken en persoonlijke service

Goede service.

Goede service.

Over Industrieel Klimmen BV

Industrieel Klimmen BV levert rust van geest bij werken en redden op hoogte. Je vindt bij ons: • valbeveiligingsmateriaal • keuringen van pbm's • IRATA, GWO en andere trainingen • veiligheidskundig advies We helpen je graag verder!