Snel en eenvoudig, direct terugkoppeling zonder vraag er naar:)

Valgordels besteld en bij niet kunnen leveren direct volgende dag nog alternatieven aangeboden en snel afgehandeld met terugbetaling:)… Topservice

Goede communicatie ze sturen je mails m.b.t status ( het is ingepakt etc) Ze pakken het netjes voor je in de inhoud

Super snel en fijne communicatie

Super snel en fijne communicatie

Time2Work B.V.

Snelle levering bedankt alle…

Duidelijke site en product wordt snel afgeleverd

Product wordt snel afgeleverd

Excellent service

Ordered twice. Both orders were shipped and delivered to Malta in 48h. Excellent service. This will definitely be my first place for rope access equipment.

Erg goed

Bestelde artikelen hebben een uitstekende kwaliteit en ze werden snel geleverd. Bij 1 artikel had ik een verkeerde uitvoering besteld en na telefonisch contact is de gewenste aansluitend verstuurd en werd de volgende dag al geleverd. Zeer meewerkend en mee denkend.

Snel levering en prima service.

Heel er tevreden.

Goede klantenservice voor vragen over het product. Vriendelijke medewerker en ik had mijn producten de volgende dag in het hotel bezorgt dus kon mijn werkzaamheden snel vervolgen. Erg tevreden.

Aanrader

Bestelling snel en netjes geleverd

Goed en snel

Ik was wat vergeten te bestellen En belde op of ze het product nog kon toevoegen En zelf dat was geen probleem En netje binnen 24 uur alles in huis

Professioneel en snel geregeld met uitstekende prijzen.

Prettige shop met een zeer ruim assortiment aan hoofdlampen.

Klantvriendelijk en flexibel

Ik kon mijn order zonder problemen na 3 dagen annuleren. Retour betaling is gelijk teruggeboekt op m’n rekening.

Goede service en opvolging. Correcte prijzen

Niks op aan te merken

Reageren heel snel

Uitstekende service.

Er werd een verkeerd product geleverd. Maar werd uitstekend geholpen om alsnog het juiste product te ontvangen.

ok

Goed geholpen

Helemaal prima

Helemaal prima

Gewoon eerlijke en netten sevice en degelijke kwaliteit spullen

Uitermate tevreden.

Het product voldoet volledig aan de verwachting en was zoals omschreven. Sneller geleverd (naar België)dan voorgeschreven op de webshop. Een aanrader!

Mijn ervaring in 1 zin, opzich oke

Mooie website, Snelle levering, Prijzen vind ik hoog. Jammer dat we geen korting konden krijgen. Zodra we weer spullen nodig hebben maken we graag gebruik van jullie service!

Professionele uitleg en kwaliteit

Niet alleen de website maar ook persoonlijk mensen met verstand van zaken en meedenkend. Snel geleverd en goed prijs-kwaliteit verhouding.

Zeer goede service en levering

Het is een heel goede website van Industrieel klimmen alles makkelijk te vinden wat je nodig hebt

Snelle levering en alles correct

Vrijheidweg 35 1521RP Wormerveer

Over Industrieel Klimmen BV

Industrieel Klimmen BV levert rust van geest bij werken en redden op hoogte. Je vindt bij ons: • valbeveiligingsmateriaal • keuringen van pbm's • IRATA, GWO en andere trainingen • veiligheidskundig advies We helpen je graag verder!