super service

een zeer positieve ervaring

Goed materiaal en snel geregeld

Voor werkzaamheden heb ik diverse beschermingsmiddelen nodig en dit was snel geregeld bij Industrieel Klimmen BV! Heel fijn om deze goede ervaring te hebben. Ook (ivm een veiligheidshelm) onmiddellijk een certificaat voor keuring ontvangen. Fantastisch!

TOP met hoofdletters

snell service en goede prijs. Service wat je verwacht leveren ze zeker

ben tevreden

heb een winchbit besteld en ontvangen. reeds eerder soortgelijke bit besteld via watersport zaak, welke echter na paar keer gebruiken al in tweeen daaide. product was van aluminium en deze is van staal.

op tijd geleverd en goed geïnformeerd over levering

top

Uitstekend! Zeer snel product geleverd!

Goede duidelijke website! Snelle levering!!

Er was iets misgegaan met de levering. Contact opgenomen en dag erna meteen nieuwe gekregen!

Eerste levering prima service

Snelle levering, 1 product was niet op voorraad, s avonds besteld andere morgen voorstel voor vervangend product .

Very easy to shop, fast and reliable service

Very good website shop. Order was dispatched immediately. Also great communication-.

Alles is top gegaan

Bestelling plaatsen gaat simpel. Bezorging is bij alle diensten vooraf te rooskleurig, vertellen de andere dag te leveren terwijl je zelf weet dat dat nooit lukt. Een beetje misleidend. Andere dag bestelling netjes geleverd.

Super snelle goede levering

Zeer tevreden,mooie aanbiedingen!

Goed materiaal snel geleverd.

Wanneer nodig ook de vakkennis aanwezig voor gedegen advies!

Goed geholpen

Goed geholpen en een mooie oplossing voor een wachttijd van levering geboden

Super snelle service en goed advies

Super snelle service en goed advies

Excellent experience from browsing the site to receiving my goods

I found the web site very easy to navigate, the ordering process was easy, my purchases where delivered quickly and at the time indicated, all very good

Top service!

Producten snel geleverd, overzichtelijke website met veel verschillende producten.

Goede ervaring

Ben zeer tevreden over de service, materiaal en hun advies. Snelle levering en goed verpakt voor transport.

Ok

Goede en snelle service. Alleen de levering was een probleem, UPS leverde niet aan huis, ik moest afhalen in een van hun afhaalpunten; dat gaf tijdverlies en 10 km met de wagen rijden.

Hulpvaardig en snelle levering.

De hulpvaardigheid, bestelling en levering gingen snel en goed. Voor mij was alleen de website via de PC niet helemaal goed werkend en de informatie over veel producten was niet duidelijk en compleet betreft technische gegevens, maar heb daarover gebeld en had direct contact en antwoord gekregen over de producten. Toch over het resultaat voor mij een goede ervaring.

Top cursus

Bij de cursus klimmen op hoogte en redden op hoogte kwam ik een hoop dingen tegen die in de Steigerbouw vaak voorkomen. Het positioneren met de harnas is superhandig, waar ik altijd mijn benen voor gebruik. Bij het redden van iemand of jezelf vindt ik dat iedereen dit moet leren.

vandaag besteld, morgen klimmen!

Top producten, alles wat je nodig heb snel en netjes geleverd!!

Goede spullen, snelle levering

Enkele stijg- en afdaal spullen gekocht. Uitstekende kwaliteit en ook snel geleverd. Eén onderdeel (enkele katrol) had een langere levertijd dan de andere bestelde producten en kreeg ik de keuze om een vergelijkbaar ander product te nemen welke direct leverbaar was. Hierdoor had ik de spullen heel snel in huis.

Vlotte en nette levering

Mijn bestelling via de webshop is vlot geleverd, netjes verpakt en helemaal compleet.

Geweldig bedrijf

Professioneel Fijn contact Goed klimmateriaal

Vrijheidweg 35

1521RP Wormerveer

Over Industrieel Klimmen BV

Industrieel Klimmen BV levert rust van geest bij werken en redden op hoogte. Je vindt bij ons: • valbeveiligingsmateriaal • keuringen van pbm's • IRATA, GWO en andere trainingen • veiligheidskundig advies We helpen je graag verder!