Ik slaap weer heerlijk

Deskundig en vriendelijk advies gekregen per mail. Goed geholpen door meerdere mogelijkheden te bekijken en tot een juiste beslissing te komen ( Boxspring Cloud ). Levering was ook zeer snel en perfect. Ik slaap weer heerlijk.

Pracht bed!

Wij hebben de boxspring Cloud besteld. Slaapt heerlijk!

Goede kwaliteit, vriendelijk en een TOP service!

We hadden nogal wat eisen aan ons nieuwe bed. Goede matrassen, goede instap hoogte, verstelbare matrassen, juiste stof/materiaal, goede kwaliteit maar vooral ook betaalbaar. Wij vonden dat allemaal bij Beddentrend. De levertijd voor een “op maat gemaakt” product was eerder dan verwacht en de lever service was super netjes en goed. We slapen heerlijk en alles werkt! Beddentrend is echt een aanrader!

Top bedrijf.

Nadat de boxspring besteld was, een redelijke termijn voordat het bezorgd werd De bezorging was uitstekend, netjes verpakt. Een bedrijf waar je gewoon je volgende bed weer besteld. In één woord top.

Zeer goed!

Bed is ligt heerlijk!! bedankt voor de snelle levering. Was binnen een week al geleverd

TopBed!

In eerste instantie ging het met de levering niet volgens afspraak. Wij werden wel op tijd op de hoogte gesteld dat de afgesproken datum niet gehaald werd. Op de nieuw geplande datum kwam ons bed en zoals beloofd werd deze vakkundig in elkaar gezet. Wat een heerlijk bed! Wij zijn nu al verslaafd! Marseille elektrische boxspring 180x200

Top bedrijf

Zeer goede kwaliteit en nette service

Erg vriendelijk geholpen, ook de thuisbezorging was top. En ons bed slaapt/ligt heerlijk. We zouden zeker terug komen. Enige minpuntje is dat de communicatie alleen via Messenger vlot verloopt.

Alles helemaal goed!

Prima service. Heerlijk bed. Vriendelijke mensen

Prima uitleg

Goede begeleiding bij aankoop en levering op de afgesproken datum

Komen gemaakte afspraken niet na.

De toegezegde gratis kussen moeten wij nog steeds ontvangen.

Perfecte bed voor een goede prijs

Wij zijn goed geholpen in de zaak door de medewerker, goed advies gekregen met een perfecte bed erbij voor een scherpe prijs.

Super ervaring ng

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Aardige verkopers. Denken graag mee. Zeker niet opdringerig!!

Zeer klantvriendelijk en zeker van zijn zaak

In 3 maanden heb ik 2 bedden gekocht en weggegooid, omdat ik hernia heb. Na dat ik beddentrend heb gevonden wist dat ik op de juiste adres was, ik werd uitstekend geholpen. Het juiste bed en matras werd gevonden voor mijn probleem rug. Hele goeie kennis dus en zeker van zijn zaak. Nu ben ik al 2 maanden verder en heb minder last van mijn rug. Hierbij nogmaals bedankt.

Super bedrijf.

Beddentrend is een super bedrijf, zij komen hun afspraken op tijd na. Wij hebben een boxspring gekocht en zijn zeer tevreden. Ga zo door! gr Naci

Prettig!

Alles is vlekkeloos verlopen.