Erg vriendelijk geholpen, ook de thuisbezorging was top. En ons bed slaapt/ligt heerlijk. We zouden zeker terug komen. Enige minpuntje is dat de communicatie alleen via Messenger vlot verloopt.

Alles helemaal goed!

Prima service. Heerlijk bed. Vriendelijke mensen

Prima uitleg

Goede begeleiding bij aankoop en levering op de afgesproken datum

Komen gemaakte afspraken niet na.

De toegezegde gratis kussen moeten wij nog steeds ontvangen.

Perfecte bed voor een goede prijs

Wij zijn goed geholpen in de zaak door de medewerker, goed advies gekregen met een perfecte bed erbij voor een scherpe prijs.

Super ervaring ng

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Aardige verkopers. Denken graag mee. Zeker niet opdringerig!!

Zeer klantvriendelijk en zeker van zijn zaak

In 3 maanden heb ik 2 bedden gekocht en weggegooid, omdat ik hernia heb. Na dat ik beddentrend heb gevonden wist dat ik op de juiste adres was, ik werd uitstekend geholpen. Het juiste bed en matras werd gevonden voor mijn probleem rug. Hele goeie kennis dus en zeker van zijn zaak. Nu ben ik al 2 maanden verder en heb minder last van mijn rug. Hierbij nogmaals bedankt.

Super bedrijf.

Beddentrend is een super bedrijf, zij komen hun afspraken op tijd na. Wij hebben een boxspring gekocht en zijn zeer tevreden. Ga zo door! gr Naci

Prettig!

Alles is vlekkeloos verlopen.