Uitgebreid assortiment, redelijke prijzen. Verzending vlot, communicatie idem dito

Correct

Ben tevreden alles naar. Wens

Goed advies - prima product

Per email contact gehad voor advies - snel en vakkundig geholpen. Ook was na bestellen het product snel binnen

Grote keuze, snelle service, gewoon top

Savonds besteld, volgende dag thuis.

Ruime keuze aan kwalitatieve prijzen

Ruime keuze aan producten voor ieders hobby aan degelijke prijzen. Als klant uit België koop ik liever in Nederland omdat de producten vlugger daar beschikbaar zijn dan hier. Ik ben tevreden over de service omdat er steeds duidelijk gecommuniceerd wordt over de bestelling die ik doe.

Snelle levering, leuke artikelen

Gezellige workshop, maar niet wat er op internet beschreven stond

Een workshop Eva foam gevolgd. De eerste na de corona en iemand nieuw gaf de workshop. Veel geleerd en heel erg naar mijn zin gehad. Maar helaas maar halfweg het project gekomen. Op internet stond: " In de workshop leer je in eenvoudige stappen: hoe je een patroon overneemt op EVA FOAM hoe je een prop uitsnijdt hoe je de onderdelen kunt verbinden en schuren hoe je details kan aanbrengen met een pyrograaf hoe je daarna je prop sealt hoe je het geheel schildert met kwalitatief hoogwaardige acrylverf En tot slot hoe je een metaallook aanbrengt op je prop en zorgt voor de finishing touch" De eerste 4 punten zijn echt aan bod gekomen. De laatste 3 punten helaas niet. Ze zouden gaan kijken om een deel 2 te plannen, maar nu 1 week later nog niks van gehoord. Misschien komt dat nog. Wil je een gezellige middag met vrienden waarin je leert over EVA foam zonder dat er te streng aan een programma wordt gehouden, plek voor een grapje te maken en veel tips van een ervaringsdeskundige, dan is dit een aanrader. Wil je echt van a tot z een project maken, dan is dit het helaas niet.

Goede producten, fijne service

Ik bestel af en toe wat spulletjes bij de Foamtastische Huiskamer, en ik ben altijd blij met wat ik besteld heb. De service is goed, er eprdt duidelijk gecommuniceerd wanneer je bestelling verzonden is.

Prima, mooie materialen

Heel tevreden

Gewoon goed

Minimale maar zeer creatieve verpakking. Wat opviel was dat de verschillende sets van 4 sheets per kleur van 20 cm x 30 cm niet separaat verpakt waren. De sheets lijken handmatig gesneden met merkbare afwijkingen in grootte. Ik spreek dan over millimeters zowel in de breedte als de lengte. Dat maakt voor mijn doeleinden niet uit, maar het viel me op. Ik heb geen eerdere ervaring met het foam van De Foamtastische Huiskamer of foam in het algemeen. Ik heb dus geen idee of dat normaal is.

goede service, veel keuze in de winkel

ik vond wat ik zocht en service was goed.

Trage levering

Ik heb besteld en de bestelling zou na drie dagen binnen zijn. Het heeft meer dan een week geduurd.

ook goed

Dank voor het met zorg en aandacht inpakken!

Prima product, fantastische prijs en snelle levering

Ik heb een grote Gelli pad gekocht. De prijs kwaliteit verhouding is fantastisch. Het was netjes ingepakt en heb er al een paar proef afdrukken mee gemaakt. Op de verpakking zit een link naar een uitleg filmpje. Heel handig. Het pakket is ook snel verzonden. Ik zal deze online zeker vaker bezoeken

snel en goed

het bedrijf denkt met je mee als er een product momenteel is uitverkocht. stelt een alternatief voor het vertraagde product. het word snel opgepakt en verzonden.

Zeer correcte verzorging van je bestelling.!!

De berichtgeving is optimaal en een snelle levering. Keurig!!!

mooie producten

Netjes verpakt

Snelle en goede levering

Fantastische ervaring

Goed geïnformeerd, snel geleverd, goed ingepakt.

Fantastisch!

Gewoon Fantastisch blijf zo doorgaan.

Correct

Degelijk materiaal aan een correcte prijs. Melding van een probleem werd onmiddellijk behandeld en opgevolgd. Niets dan lof.

Was wel goed

Wel goed maar wat ik een beetje raar vindt dat wat ik had besteld niet op voorraad was en ik moest heel erg lang wachten op mijn snijmal ..en je werdt niet op de hoogte gehouden van de gang van zaken..dat vindt ik een min puntje .. Ik hoop dat ze er aan gaan werken Vriendelijke groet Nellie

Mijn geplaatste bestelling werd snel verzonden, helaas bleek bij aankomst dat een besteld item een lege verpakking bevatte. Na een mailtje hierover kreeg ik binnen een kwartier antwoord en de volgende dag had ik het vervangende item al in huis. Al met al dus een super service!

Snel geleverd en hadden alles wat ik nodig had!

Over De Foamtastische Huiskamer

De Foamtastische Huiskamer is een hobbywinkel met een heel breed assortiment voor hobby, art, schmink & cosplay. Voor heel veel verschillende hobby's kun je bij ons terecht. Van kaarten maken tot mixed media, van handletteren tot scrappen, van schilderen tot boetseren, van haken tot sieraden maken en vooreen groot assortiment aan schmink en cosplayproducten. Bij de Foamtastische Huiskamer kan iedereen terecht voor tips, trics en inspiratie zowel online als in onze gezellige brabantse winkel.