Snel en zorgvuldig

Goede service, prettige manier van communiceren.

1 van de artikelen was niet op voorraad. Er werd gevraagd of het goed was om te wachten met het versturen. Dat is altijd prettig als er overlegd wordt. Foamtastische Huiskamer heeft een mooi assortiment, goede prijs.

Hele goede sercice

Snelle levering, netjes in een doos. Ik werd goed op de hoogte gehouden, echt top

Snelle levering. Goede producten Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede service snelle leveriny

Goed product, snelle verzending

Het product was perfect Het was snel verzonden en goed ingepakt

goede service voor een goede prijs

Ik heb voor de eerste keer een aantal producten besteld. De bestelling is netjes verzorgd geleverd. Niet binnen 24 uur, maar dat is voor mij geen probleem. Door prijzen te vergelijken kwam ik uit bij deze site. Ik zal de site zeker opnieuw bezoeken als ik materialen nodig heb.

Hele fijne ervaring

Deze winkel is erg breed in aanbod, goed geprijsde artikelen en snelle bezorgtijden. Superfijn om een Nederlandse winkel te hebben voor cosplay-benodigdheden!

Goede communicatie en met zorg verpakt

Na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik een net bericht waarin werd aangegeven dat een product niet op voorraad was en het een paar dagen later verstuurd zou worden zodat mijn hele bestelling in een pakket verstuurd zou worden! Dit is natuurlijk een stuk beter voor het milieu. Toen de bestelling eenmaal binnen was, zag ik al snel hoe goed het was ingepakt, alles zat netjes en zorgvuldig verpakt!

Perfecte uitvoering bestelling

Alles is vlot verlopen, zowel de bestelling als het contact met de verkoper als de verzending

Niet goed

Producten worden veel te laat geleverd meer dan een week moeten wachten

Beste Marion, We begrijpen je teleurstelling, maar wij hebben jouw pakket op 30 september aangeleverd bij de koerier. Toen hebben we je ook een track en trace code gestuurd. Helaas is er bij DPD een en ander mis gegaan met de pakketten. Dat betreuren we maar we kunnen dat niet zelf oplossen omdat de pakketten dan al bij ons weg zijn. Ondanks de teleurstelling hopen we je met dat je met de kortingscode toch nog een keer iets besteld zodat we je kunnen laten zien dat wij normaliter snel leveren. Onze verwerkingstijd staat op 2 werkdagen, maar meestal is het sneller. Met creatieve groet, Team De Foamtastische Huiskamer.

Snelle & correcte aflevering. Mooie verf met prachtig resultaat

Prettige winkel en medewerkers

Was op zoek naar informatie over wat te gebruiken. Ben snel en goed geholpen. Had de spullen de volgende dag al in huis.

Goede kwaliteit foam, goed verpakt

Grote vellen (1x2m) besteld. Netjes opgerold geleverd, geen beschadigingen.

Goed.

Er was iets niet aanwezig en kreeg netjes een mail. Ik kon wachten,maar dat duurde vond ik te lag,dus netje bedrag retour gekregen.

Foamtastische huiskamer top, bezorging minder.

Assortiment is super, voor elke hobby wel wat. Prijzen zijn ook goed, zeker vergeleken met andere online hobby zaken. Snelle reacties ook in klantcontact! Nadeel, bezorgkosten vind ik persoonlijk aan de (te) hoge kant en duurt lang voordat het bezorgd is. Ook geen fijne website, je weet het bezorgmoment pas een aantal uur van te voor. Lastig rekening mee te houden. De zaak zelf vind ik zeker een aanrader, maar de keuze van bezorger (DPD) best een nadeel. Ik zou niet snel een kleine bestelling doen.

Beste Stephanie, Dank voor je feedback. We zullen het doorgeven aan DPD. Momenteel is dit qua prijs de gunstigste verzendpartij voor ons. Maar we blijven rondkijken voor een nog betere prijs voor de pakketten zodat we dat ook weer kunnen verwerken in de verzendprijs voor de klant. Met creatieve groet, Team De Foamtastische Huiskamer.

Het koffertje en de stiften zijn snel geleverd en voldeden aan de verwachtingen.

Fijn online inkopen gedaan, snelle levering.

De webshop is voor mij overzichtelijk, snel gevonden wat ik wilde en de bestelling gedaan. Achteraf bleek toch iets niet op voorraad te zijn (ook niet meer geleverd) en werd het bedrag teruggestort. Snelle levering van de producten, met zelfs een cadeautje daarbij.

Uitstekend!

Heel goede ervaring mee…

Snelle levering, product op tijd afgeleverd

Goeie ervaring

Alles dik in orde

Alles dik in orde

Goed product, snel geleverd

waterige verf

Ik heb vandaag mijn order ontvangen, ik had wat verf besteld en een van de flesjes verf was ontzettend waterig en ondanks twee keer de verf uit de fles halen en roeren in een bekertje werd het er niet beter op. Ook was er een probleem met dat ik langer moest wachten op mijn order, maar gelukkig had de klantenservice mij al vrij snel geïnformeerd, en was erg vriendelijk en bereikbaar. De site heeft ook een vrij breed assortiment wat erg prettig is.

Prima product snelle service

Snel en goede service!

Erg goede ervaring gehad.

Over De Foamtastische Huiskamer

De Foamtastische Huiskamer is een hobbywinkel met een heel breed assortiment voor hobby, art, schmink & cosplay. Voor heel veel verschillende hobby's kun je bij ons terecht. Van kaarten maken tot mixed media, van handletteren tot scrappen, van schilderen tot boetseren, van haken tot sieraden maken en vooreen groot assortiment aan schmink en cosplayproducten. Bij de Foamtastische Huiskamer kan iedereen terecht voor tips, trics en inspiratie zowel online als in onze gezellige brabantse winkel.