Zeer snel en goed verzorgde order

Fijne webshop

Bestelling snel binnen.

Snelle levering en top verf

Ik heb cadence verf besteld om foam te beschilderen. Dat had ik veel eerder moeten doen. Hecht geweldig en geeft een prachtig zilveren effect.

Binnen afgesproken termijn verzonden.

Is een van de weinige hobbywinkels die Luscious powder van het merk IndiguBlu verkopen. De bestelde artikelen zijn keurig binnen de afgesproken termijn ontvangen. Zeer tevreden!

Online prima, heldere berichtgeving en snelle levering

Online prima, in winkel vervelende ervaring. Niet correct te woord gestaan, geïrriteerde verkoopster. ( het was zaterdag 16.00 uur, wellicht lange werkdag) Aanbeveling dan ook gebaseerd op online aankopen

snelle verzending

Mijn bestelling werd vlot geleverd.

Goed verpakt, snel verstuurd goeie kwaliteit.

Alles goed aangekomen

Alles goed en relatief snel aangekomen. Producten zijn van goede kwaliteit. Ik bestel hier graag

Goed geholpen en snelle levering

Met zorg en snel geholpen

Na mijn bestelling werd ik benaderd omdat ik wellicht het verkeerde product had besteld vanwege de andere producten op mijn lijst. Na het lezen van het advies bleek dit inderdaad het geval te zijn. Het was mogelijk om mijn bestelling nog aan te passen en arriveerde alsnog super snel. Wat een service! Andere bedrijven zouden het niks uitgemaakt hebben en mij het verkeerde laten bestellen wat me hoop geld had laten verspillen maar door dit aandacht aan detail heb ik nu het juiste materiaal voor de job

Bestellen en ontvangen ,zonder gedoe

Besteld , heel snel ontvangen in perfecte staat

Inmiddels al paar keer besteld hier. Goede service toen een deel vd order niet bleek te kloppen. En fijn dat ze ook ander papier hebben dan teken- of aquarelpapier.

Goede ervaring

Mooie producten, goed verpakt!

Goed product, snel verzonden

Goed product snel verzonden

Uitstekende en snelle service Top

Na telefoontje of product op voorraad was direct besteld. Verzenden ging gepaard met trackingcode en mails Uitstekend

Veel keus en snelle levering.

Jullie zien mij zeker nog een keer terug.

Uitstekende ervaring en snelle levering

Na wat zoekwerk op internet kwam ik bij De Foamtastische Huiskamer terecht. Overzichtelijke website en snel kunnen vinden/bestellen wat ik nodig had.

smooth

Op tijd en redelijke prijzen

Makkelijk kiezen, snelle levering.

Makkelijk kiezen, snelle levering. Bestel regelmatig.

Op verzoek snel verzonden

De foam ziet er goed uit. Goed geseald en verpakt. Helaas niet aangekomen op maandag. Wat ik had gevraagd, daardoor kon mijn bestelling niet doorgaan, maar het komt niet door Kiyoh.

Good quality and quick delivery

I have ordered foam, and it was easy to find and order, then the shipping and delivery were very quick. No problems at all. Very reliable website and service. Thank you.

Fijne winkel

Mooie winkel met ruim aanbod. Vriendelijk geholpen. Ook altijd leuke aanbiedingen.

Ruime keuze, snelle levering, goede communicatie

Voor het eerst iets besteld bij de Foamtastische Huiskamer. Ze hebben heel veel keuze in materialen. Nadat ik de bestelling geplaatst had, kreeg ik een mail dat er problemen waren met de levering van de producten en dat de bestelling vertraagd was. Uiteindelijk heb ik de bestelling 1 dag later dan de geplande levertijd ontvangen.

Netjes e vlug

Vlotte behandeling van de bestelling en erg vlug geleverd. Keurig verpakt

Super snel aangekomen en geen beschadeging aan de foam :)

Over De Foamtastische Huiskamer

De Foamtastische Huiskamer is een hobbywinkel met een heel breed assortiment voor hobby, art, schmink & cosplay. Voor heel veel verschillende hobby's kun je bij ons terecht. Van kaarten maken tot mixed media, van handletteren tot scrappen, van schilderen tot boetseren, van haken tot sieraden maken en vooreen groot assortiment aan schmink en cosplayproducten. Bij de Foamtastische Huiskamer kan iedereen terecht voor tips, trics en inspiratie zowel online als in onze gezellige brabantse winkel.