Snelle levering, product op tijd afgeleverd

Goeie ervaring

Alles dik in orde

Alles dik in orde

Goed product, snel geleverd

waterige verf

Ik heb vandaag mijn order ontvangen, ik had wat verf besteld en een van de flesjes verf was ontzettend waterig en ondanks twee keer de verf uit de fles halen en roeren in een bekertje werd het er niet beter op. Ook was er een probleem met dat ik langer moest wachten op mijn order, maar gelukkig had de klantenservice mij al vrij snel geïnformeerd, en was erg vriendelijk en bereikbaar. De site heeft ook een vrij breed assortiment wat erg prettig is.

Prima product snelle service

Snel en goede service!

Erg goede ervaring gehad.

Goed!

Wat ik erg fijn vond is dat ze mij op de hoogte hielden via whats app wanneer mijn bestelling klaar was om op te komen halen.

Snelle service en goede prijzen

Snelle service en goede prijzen

Snel en correct

Goede prijs kwaliteit verhouding Snelle levering

fijne, grote winkel met ruim assortiment

Ik word altijd goed en fijn geholpen, altijd tijd voor een gezellig praatje, Als ze iets niet hebben, zullen ze altijd een poging doen, om toch mijn wens te bestellen voor mij, - maar het meeste wat ik wil, hebben ze gewoon in de winkel liggen,

Mijn 1e bestelling, snel geleverd, goede afhandeling

De communicatie met de Foamtatstische Huiskamer was helder.

De levering was binnen twee werkdagen in uitstekende staat binnen.

Per abuis is er iets niet meegeleverd. Eén mailtje... en opgelost. Top!

Ik had voor een last minute project op werk cosplay foam nodig, dit was in de buurt niet te krijgen, dus ik moest het bestellen. Via Google kwam ik hier terecht. Ik ben altijd wel voorzichtig bij online bestellen als ik een bedrijf niet ken, dus vond het prettig dat er een fysieke winkel achter de website zit en dat er duidelijke mogelijkheden voor contact vermeld stonden. De website is over het algemeen duidelijk (een paar linkjes werken niet meer) wanneer ik iets in mijn mandje deed wat langer onderweg zou zijn kreeg ik direct een melding hiervan, geen verrassing achteraf dus. Nadat ik besteld had werd ik direct goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling en het verzenden, en mijn bestelling was op tijd binnen

Helemaal goed!

Prima geregeld

Op tijd geleverd en precies naar wens. Produkt was al bij me bekend, maar ik wilde een tweede hebben.

goede ervaring, goede levering

goede service, goede levering, alleen wat trage website.

Lastig

Defect product bijna niet te retour te zendrn. Gaf hoop gedoe. Geen retourbon. Zgn ivm papier verspilling tegen te gaan. Verzending was in te grote doos meet heel veel verpakking. Deffect apparaat uiteindelijk met kosten retour gestuurd. Ik moet geld nog terig krijgen. Heel jammer!

Beste Ineke, jouw review verbaast ons enorm. We hebben elkaar telefonisch gesproken over je pons. In het gesprek hebben we je alle mogelijkheden geboden voor het retoursturen van je product. Wij hebben daar inderdaad geen standaard papieren formulier voor maar een keurig digitaal formulier, zoals ook op onze website uitgelegd. Gezien corona wilde je niet de deur uit. Daarvoor natuurlijk alle begrip en we hebben je aangegeven rustig de tijd te nemen om op het moment dat het voor jou goed voelde het product terug te sturen. Die tijd heb je gelukkig ook genomen want ruim 4 maanden later ontvingen wij jouw retourzending. Dat je er voor kiest om niet met onze retourmogelijkheid te werken is jouw keuze. Na ontvangst van de zending hebben we de retourbetaling is per ommegaande gedaan. Normaliter is dat dan met een dag of 2 retour op jouw rekening. Als dat nu nog niet binnen is zou ik je adviseren even goed de bankafschriften na te kijken en is het er echt niet dan horen we dat graag via de mail zodat we een en ander kunnen onderzoeken. Nogmaals erg jammer dat je een slechte ervaring hebt, wij hadden juist het idee je voldoende ruimte en mogelijkheden te bieden. Met creatieve groet, Team De Foamtastische Huiskamer

Heel veel verpakking!

Goed bezorgd hoor maar wel een hele grote doos!

Netjes geleverd en snel in huis! Een woord super!

Mooi materiaal

Het is precies wat wij zoeken.

Super snel geleverd!

Kwam via via op deze site. Besteld en kwam nog eerder geleverd dan beloofd!

uitstekend

de items waren zoals om schreven

Bestellen prima, verzenden ruk

Verzenden via DPD is een mislukking. Niet de volgende dag bezorgd, geen updates en een vreselijke site voor tracking van het pakketje. Je moet maar raden waar je pakketje uithangt en of deze überhaupt bezorgd gaat worden. Niet de service waar ik veel verzendkosten voor betaal.

Over De Foamtastische Huiskamer

De Foamtastische Huiskamer is een hobbywinkel met een heel breed assortiment voor hobby, art, schmink & cosplay. Voor heel veel verschillende hobby's kun je bij ons terecht. Van kaarten maken tot mixed media, van handletteren tot scrappen, van schilderen tot boetseren, van haken tot sieraden maken en vooreen groot assortiment aan schmink en cosplayproducten. Bij de Foamtastische Huiskamer kan iedereen terecht voor tips, trics en inspiratie zowel online als in onze gezellige brabantse winkel.