Snelle verzending en goed product

Mijn bestelling was snel verzonden, goed ingepakt en de worbla van prima kwaliteit. Daar heb ik ondertussen al goed mee kunnen knutselen.

Zie verslag hieronder!

Onlangs wilde ik uw winkel in Goirle bezoeken. Ik kwam vanuit Baarle-Nassau. Na zoeken en navraag bij de voormalige buren, kreeg ik te horen dat de winkel was opgeheven. Alleen kon nog via internet besteld worden. Dat heb ik gedaan en mijn bestelling is ook bezorgd. Jammer vind ik dat ik een extra autorit moest maken om hier achter te komen. Vooraf heb ik via Google nog naar de openingstijden gekeken en daar stond ook niets vermeld dat de winkel was opgeheven. Dit zou u ook moeten veranderen. Met vriendelijke groet, Ciska Put

Beste Ciska, Wat vervelend om te lezen dat je voor niets naar de voormalige winkel bent gereden. Vanaf 2 april zijn wij gevestigd op onze nieuwe locatie met een nieuwe bedrijfsnaam. (en vanaf 16 maart is de winkel al gesloten) Wat wij via nieuwsbrieven, social media en in de winkel vooraf hebben aangekondigd. Ook is onze website volledig aangepast en op Google hebben we de nieuwe info verwerkt. Zowel ons adres, telefoonnummer zijn toen al gewijzigd. Helaas biedt Google geen mogelijkheid om aan te geven dat wij enkel nog een online winkel zijn. En een showroom hebben op afspraak voor (grote) projecten en adviezen. Niet om in te komen winkelen. Maar wel een klantenservice die geopend is voor alle vragen, adviezen etc over de producten. Wij vinden dit ook een gemiste kans in Google maar kunnen dit dus helaas niet aanpassen. Het is overigens wel altijd mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen. Dat scheelt verzendkosten. Maar kost dan wel weer een ritje naar Goirle. Wij wensen u veel plezier met de materialen en mocht u nog advies of materiaal nodig hebben dan kunt u ons altijd bereiken via diverse media. De info over onze klantenservice vindt u hier: https://www.foamatelier.nl/nl/klantenservice/c-9

Alles is optijd verzonden en de producten waren precies zoals omschreven.

Snijmachine besteld. Goed apparaat. Afgehaald in de locatie. Ingang was lastig te vinden. Jammer dat de winkel niet meer bestaat, zodat het niet meer mogelijk is fysiek rond te snuffelen.

matig

Aflevering heeft voor mijn gevoel lang geduurd.

Pakket snel verstuurd. Textielverf kleurt goed maar helaas niet egaal ondanks precies de instructies gevolgd.

Prachtig schuim mooi op tijd!

Prachtig schuim mooi op tijd! Ik gebruik het Eva schuim voor borduren, ik ben er nog een beetje mee aan het testen maar al aardige resultaten gehad! Ik ga verder testen!

Geweldige service!

Ik had wat items besteld waarvan ik dacht dat wel goed zou werken. Na de bestelling werd er via WhatsApp contact opgenomen met een voorstel of ik niet beter andere kleuren kon bestellen, gezien de combinatie van de bestelde artikelen niet goed zou werken. Ook was een van de bestelde artikelen niet leverbaar. Hierop akkoord gegeven en de bestelling, met alle aanpassingen en artikelen op voorraad, netjes binnen de standaard levertijd ontvangen. Super tevreden met de voorgestelde aanpassing en daaraan vooraf de geleverde service. Echt top en zeker een winkel om vaker te bestellen!

Consistente 5-sterren service.

Ik kom al jaren met mijn dochters bij De Foamtastische Huiskamer en keer op keer is de service vriendelijk en deskundig. Geen vraag is te veel of te gek en het advies is altijd juist.

Hele goede klantenservice voor snelle bezorging

Toen 2 items niet op voorraad waren, werd er supersnel contact opgenomen zodat mijn bestelling met vervangende items nog voor het weekend verzonden kon worden. Heel erg bedankt hiervoor!

Lange levertijd

Producten waren zeker in orde. De levertijd klopte niet omdat mijn producten niet voorhanden waren. Dit kwam ik enkel te weten omdat ik zelf contact opnam met hen. Communicatie kan dus wel beter.

Snelle en uitstekende service

Ik heb een bestelling geplaatst via de site en kreeg dezelfde dag nog bericht via whatsapp over de beschikbare afhaaltijden. Erg snelle service! En een uitgebreide keuze aan producten.

Ideaal

Super snel lag mijn bestelling klaar en ook de communicatie verliep soepel m.b.t. het ophalen!

Mooi product en snel geleverd

Fantastische mica poeders van IndigoBlu gekregen, en heel snel in huis. Dat is altijd fijn als je niet kunt wachten om ergens mee aan de slag te gaan!

Duidelijke website en snel verzonden

Ik kon alles vinden wat ik nodig had en de site was goed te navigeren. Toen ik mijn bestelling geplaatst had, kwam het de volgende dag aan. Spullen waren netjes verpakt met wat vulmateriaal.

Snel geleverd met goede kwaliteit

Het bestellen ging makkelijk en de Worbla die ik had besteld kwam goed ingepakt aan!

Zeer snel en goed verzorgde order

Fijne webshop

Bestelling snel binnen.

Snelle levering en top verf

Ik heb cadence verf besteld om foam te beschilderen. Dat had ik veel eerder moeten doen. Hecht geweldig en geeft een prachtig zilveren effect.

Binnen afgesproken termijn verzonden.

Is een van de weinige hobbywinkels die Luscious powder van het merk IndiguBlu verkopen. De bestelde artikelen zijn keurig binnen de afgesproken termijn ontvangen. Zeer tevreden!

Online prima, heldere berichtgeving en snelle levering

Online prima, in winkel vervelende ervaring. Niet correct te woord gestaan, geïrriteerde verkoopster. ( het was zaterdag 16.00 uur, wellicht lange werkdag) Aanbeveling dan ook gebaseerd op online aankopen

snelle verzending

Mijn bestelling werd vlot geleverd.

Goed verpakt, snel verstuurd goeie kwaliteit.

Alles goed aangekomen

Alles goed en relatief snel aangekomen. Producten zijn van goede kwaliteit. Ik bestel hier graag

Over De Foamtastische Huiskamer

Foamtastic Crafts is een veelzijdige online hobby- en craftcompany in Nederland, die een grote verscheidenheid aan hobbymaterialen verkoopt. Ruim 15.000 verschillende hobbymaterialen. Alles voor hobby.art & cosplay. Denk daarbij aan Mixed Media, Cosplay, Schilderen, Boetseren, Tekenen, Powertex, Stempelen, Foam projecten, Schminken etc.... Ons ruime assortiment wordt continu aangevuld, waardoor we jouw bestelling snel kunnen leveren. Is jouw bestelling een kadootje ? Maak dan gebruik van onze gratis inpakservice. Bij vragen helpt ons deskundige team je met tips en trics. Kies voor verzending of haal je materialen op in onze showroom in Goirle. Met Foamtastic Crafts bestel je Gemakkelijk, Snel en Veilig al jouw hobbymaterialen met de service van een lokale winkelier.