vlot en zorgvuldig gewerkt

Keurig conform afspraak!

Vanaf de offerte n.a.v. eerste locatiebezoek t/m oplevering na ontruiming heb ik een uitstekend gevoel gehad. Alles keurig ontruimd, conform de vooraf gemaakte afspraken.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?
  • Heeft u wellicht verbeterpunten? Graag de dag voor ontruiming een smsje of e-mail hoe laat jullie komen.

Wordt met zorg en volgens afspraak ontruimt

Nu mijn 2e keer dat ik gebruik hebt gemaakt van de diensten van Van Paridon. Goede en prettige communicatie, gespecificeerde offerte, redelijke prijs,met zorg ontruimd! Zeer aan te bevelen!!

voor de 3e keer uitstekend

Netjes Professioneel Betrouwbaar

• Heeft u wellicht verbeterpunten? geen

Geweldig volgens afspraak en daardoor heb je geen zorgen. . .

Na het overlijden van mijn dierbare werd ik geholpen om deze klus zonder zorgen aan het team kon overlaten. Alle wensen werden met respect behandeld. Na afloop kan ik met een goed gevoel hier op terug kijken en dat geeft een goed gevoel.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Werdt op hoogte gehouden hoe ver ze waren en bij vragen belden ze mij

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Volgens mij zijn er wel van jullie kant verkeerkegels achtergelaten. Die kunnen jullie natuurlijk ten alle tijde ophalen.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? Neen

Geweldig, wat een team !

Snelle goede duidelijke offerte en afspraken. Doen wat ze beloven en op de afgesproken tijd. Alles is perfect uitgevoerd. Top medewerkers, efficiënt, vriendelijk, gezellig en goed gevoel voor humor !

Alles netjes achtergelaten top

Heel netjes gewerkt

• Heeft u wellicht verbeterpunten? Nee

Nette oplevering

Snel alles afgevoerd en schoon opgeleverd. Zelfs het trappenhuis werd gestofzuigd

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Very happy with the service

Timely, professional, reasonably priced.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?

Geweldig, wat een team. Prettige personen, complimenten

Goed team, mooi samen gewerkt. Heel erg tevreden. en zoals gezegd tot op de laatste kruimel alles weggerwerkt. Ik zal uw bedrijf zeker aanbevelen. Uitermate tevreden.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?
  • Heeft u wellicht verbeterpunten? neen allesverliep goed

Een topervaring!

Snel, goede communicatie, prettig contact, ontzorgt, doen wat ze beloven, ziet er top uit, heel erg blij mee, vakkundig, boven alle verwachtingen uitgevoerd. Zeer tot onze tevredenheid en zeker aan te bevelen!

Heel prettig en professioneel

Goed contact en uitvoering

Snel en accuraat

Een duidelijke offerte en duidelijke afspraken Keuring afgehandeld.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Prettige intake met Martin op locatie.

De intake over de werkzaamheden verliep goed en professioneel. De ontruiming zelf verliep goed en snel en heb ik via Facetime gesprek kunnen controleren. Ook fijn dat de laatste spullen die we nog willen bewaren door jullie bij ons thuis in Bussum zijn bezorgd.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Maandag gebeld voor een ontruiming en op woensdag uitgevoerd. Zelf niet aanwezig hoeven zijn en alles is perfect uitgevoerd. Zeer aan te bevelen.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?

Beste Stephanie, Hartelijk dank voor deze mooie recensie. We zijn blij dat we u naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Rick van van Paridon Ontruimingen

Het huis is boven verwachting netjes opgeleverd

Het huis is boven verwachting netjes opgeleverd door twee hard werkende medewerkers. Respectvol en rustig alles doornemend. Wij zijn heel blij hoe dit verlopen is.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Peter, Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Ik heb uw review gedeeld met de betreffende collega's en ze waren er erg blij mee. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen.

Een geweldig team en wat een perfecte aansturing van Irene!

Geen enkele opmerking, keurig gedaan. Mijn petje af voor de inzet bij een temperatuur van 39 gr.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?
  • Heeft u wellicht verbeterpunten? nee

Beste Frank, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Inderdaad petje af voor ons team. Helaas hebben we het weer niet helemaal in de hand wanneer we een planning maken. Gelukkig is het niet iedere dag zo warm. met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen.

Kan niets meer vinden

In sneltreinvaart tempo is het huis verkoopklaar gemaakt. Diverse dingen zijn in het ongerede geraakt en of opgeslagen? Bijvoorbeeld,kan ik geen washandjes meer vinden. De badkamer ziet er gelikt uit,echter zonder genoemde washandjes,die ik nergens in het huis kan traceren. Sonja en Irene zijn zeer voortvarend te werk gegaan,wel prettig en aardig in de omgang,echte door de tijdsdruk en tempo,was ik niet in staat exact te volgen waar wat naar toe ging.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?
  • Heeft u wellicht verbeterpunten? met lijsten aangeven waar goederen zijn

Geheel volgens opdracht uitgevoerd.

Levering precies als beloofd op het aangegeven tijdstip en zeer nette bezorging.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Sylvia, Hartelijk dank voor deze beoordeling. We zijn blij dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen.

Fantastisch bedrijf

Zowel het team op de eerste als op de tweede dag van de ontruiming waren hardwerkend en efficiënt, vriendelijk en in een erg goed humeur. Het huis helemaal leeg gehaald en schoon geveegd, zelfs het straatje bij de voordeur werd aangeveegd. Alle afspraken zijn nagekomen. Ik beveel dit bedrijf zeer aan.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Theresia, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We zijn blij dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst nog eens een klus hebben, houden wij ons van harte aanbevolen. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Fantastisch!

De scherpe prijs en de naam van Van Paridon in de regio maakte dat ik voor hen koos. Ongelofelijk netjes het hele huis leeg gehaald. Leeg XXL. Uit de keuken was iets teveel weg gehaald maar ook dat is keurig en zeer voortvarend opgelost! Ik ben enthousiast en beveel Van Paridon van harte aan!

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Marc, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening en onze oplossing voor het kleine euvel. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen.

Afspraak is afspraak

De opname van het werk verliep goed en vertrouwd. Een passende offerte. De gemaakte afspraken zijn nagekomen. Op tijd op locatie conform afspraak. Een professioneel goedgemutst op elkaar afgestemd team. Er is geleverd wat is afgesproken

• Heeft u wellicht verbeterpunten? geen

prettig en betrouwbaar

Plezierig contact (zowel tav offerte als met verantwoordelijke uitvoering) wat vertrouwen geeft in een goed verloop van de werkzaamheden. Nette prijs en bij verandering is er flexibiliteit. Uitvoering ook netjes en tussendoor contact bij twijfel over spullen. Mijn advies is wel om zelf een inspectieronde te doen, om te zien wat er nog per abuis vergeten is. Nu kwam ik wel wat slordigheden of vergeten zaken tegen terwijl er ook al mensen en materieel van Paridon vertrokken waren. Zijn netjes terug gekomen en opgelost, maar zou beter zijn als er iemand aan het einde alles naloopt. Nu voelde het voor mij wat vervelend dat ik met nog allemaal onvolkomendheden kwam. Door haast kwam ik na vertrek medewerkers Paridon nog een paar kleine puntjes tegen. Maar in zijn geheel ben ik absoluut tevreden en veel vertrouwen in Paridon.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?
  • Heeft u wellicht verbeterpunten? Zelf zorgdragen voor na-inspectie. Nu kwam ik zelf diverse punten tegen die niet waren uitgevoerd.

Beste Irma, Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw feedback. We zullen het meenemen in ons interne evaluatieproces. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Over van Paridon Ontruimingen

Van Paridon Ontruimingen Wij geloven niet in vuil of afgedankte producten. Deze zijn namelijk de start van iets nieuws. Een nieuw product, een oud product in een nieuwe jas of een bron van duurzame energie. Wij geven uw inboedel graag een tweede leven. Dat doen we op maat. Op basis van u wensen, samen met u. We werken in opdracht van o.a. huiseigenaren, notarissen (erfenis ontruiming) en stichtingen voor het ontruimen van woon- en bedrijfsruimten. We leveren o.a. de volgende services: Afvoer, herplaatsen en hergebruiken van de gehele inboedel Bezemschoon en ongestoffeerd opleveren van panden Verrichten van sloop en/of demontagewerk Senioren verhuizingen