Zowel het voor traject als het eindresultaat, waren zeer bevredigend

Zie boven

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We waarderen het zeer dat u de moeite heeft genomen om een reactie te plaatsen. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen.

Alle contacten met Paridon verliepen professioneel en accuraat

De contacten verliepen professioneel, afspraken werden helder vastgelegd en op mijn vragen werd snel en doeltreffend gereageerd. De ontruiming zelf verliep eveneens professioneel door vriendelijke mensen: de lift werd zoals afgesproken vooraf afgeplakt en er werd zorgvuldig omgegaan met spullen die moesten worden gerecycled.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?

Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We zijn blij dat we u naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen.

Klantvriendelijk en -gericht personeel

Twee keer gebruik gemaakt van jullie diensten. Beide keren deed zich een probleem voor in de logistiek maar dit is keurig door jullie opgelost.

Echt ontzorgen, zo fijn!

De communicatie rondom de opname tot na de klus was snel en heel prettig. De ontruiming zelf, de bus had pech, uurtje later, maar dat is zo, geen punt. Ook hier fijne communicatie met Irene en zover mogelijke met de sterke mannen. Prima ingeschat qua duur, en snel de afronding. Kortom, we zijn heel tevreden over deze samenwerking!

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?
  • Heeft u wellicht verbeterpunten? Ik schrok van de snelheid, maar dat is ook helemaal prima.

Goed contact

In overleg kan er heel veel geregeld worden. Door korte lijntjes is de communicatie goed

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?
  • Heeft u wellicht verbeterpunten? Iets beter checken of alles echt wel geregeld is

Geweldige service en communicatie

Goed werk geleverd

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?

De ontruiming van de seniorenwoning van bejaarde moeder werd zorgvuldigen respectvol uitgevoerd

Goede prijs- kwaliteit verhouding. Aardige service gerichte medewerkers

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?

Prima, accuraat en alles volgens afspraak.

idem

• Heeft u wellicht verbeterpunten? nee

Ik ben erg tevreden met de hulp van Paridon. De verhuizing kon snel gepland worden, en alle spullen uit mijn nieuwe huis zijn snel en netjes weggehaald. Dankjulliewel!

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Vriendelijk, flexibel en volgens afspraak

De heren hebben uitstekend hun werk gedaan. Er waren wat veranderingen ten opzichte van de inventarisatie, sommige dingen minder, een enkel ding meer. Daar werd soepel mee omgegaan. Appartement keurig opgeleverd binnen de gestelde tijd. Hartelijk dank!

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?
  • Heeft u wellicht verbeterpunten? Het was af en toe wat lawaaierig (planken kan je ook neerleggen ipv laten vallen).

Ongewone ruiming erg netjes uitgevoerd

Gewoon goed.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Erwin, Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. We zijn blij dat u zo tevreden ben over de uitgevoerde werkzaamheden. Nogmaals bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Met vriendelijke groet, Rick, Van Paridon Ontruimingen

perfect

Na een overlijden al genoeg aan je hoofd, dus een flat ontruimen komt daar nog even bovenop. Gelukkig is er dan dit bedrijf die snel en keurig de flat leeg en schoon oplevert. Fijne communicatie en aardig personeel die de klus geklaard hebben! Dank!

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?

Beste Diana, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Goed om te horen dat we u hebben kunnen ontlasten in deze stressvolle situatie. Met vriendelijke groet, Rick, Van Paridon Ontruimingen

De medewerkers van Paridon hebben de ontruiming fantastisch gedaan!

Mijn ervaring met van Paridon is goed. Zij hebben gedaan wat zij hebben beloofd! Ik ben heel tevreden en daarbij waren zij zeer voordelig vergeleken met het andere bedrijf waar ik een offerte heb opgevraagd!!

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Remco, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We waarderen het zeer dat u de moeite heeft genomen een beoordeling te schrijven. Mocht u in de toekomst nog eens een klus hebben, houden we ons zeker aanbevolen. Met vriendelijke groet, Rick, Van Paridon Ontruimingen

Top movers

Geweldige ervaring, zoals ze het huis hebben ontruimd. Snel, hard werken en het huis top achter gelaten.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Hans, Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Ik heb hem gedeeld met onze uitvoerders en ze zijn er erg blij mee. Mocht u in de toekomst nog eens een klus hebben, dan bent u vanzelfsprekend van harte welkom. Met vriendelijke groet, Rick, Van Paridon Ontruimingen.

Persoonlijk en klantgericht

Paridon heeft zeer netjes gewerkt en goede afspraken gemaakt en nagekomen bij de ontruiming.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Joost, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We zijn hier erg blij mee. Wat fijn dat u de moeite heeft genomen een reactie te schrijven. Met vriendelijke groet, Rick, Van Paridon Ontruimingen

Eerst kwam er een voor inspectie met heldere duidelijke afspraken De dag van de ontruiming waren ze precies op tijd. Heel respectvol naar mij toe (vanwege overlijden van diegene waar de woning toebehoorde) Woning netjes achter gelaten Een aanrader

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Jolanda, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Ik heb uw review met ons team gedeeld en ze zijn er erg blij mee. Met vriendelijke groet, Rick, Van Paridon Ontruimingen.

Jullie hebben zo veel werkzaamheden uit onze handen genomen, waar we heel blij mee zijn

Zeer kundig; prettig en fijn

• Heeft u wellicht verbeterpunten? nee

Beste John, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We zijn blij dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen en konden ontlasten met deze klus. Mocht u in de toekomst nog eens een klus hebben, houden we ons van harte aanbevolen. Met vriendelijke groet, Rick, Van Paridon Ontruimingen.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?

Beste Hans, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. We waarderen het zeer dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Mocht u in de toekomst nog eens een klus hebben waar u hulp bij kunt gebruiken, dan bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Rick, Van Paridon Ontruimingen

top

alles volgens afspraak correct en snel afgehandeld

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?
  • Heeft u wellicht verbeterpunten? vooral zo doorgaan

Beste Ellen, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We zijn blij dat we u naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. Mocht u in de toekomst nog eens een klus hebben waar u hulp bij nodig heeft, houden we ons van harte aanbevolen. Met vriendelijke groet, Rick, Van Paridon Ontruimingen.

Alles zo als afgesproken ontruimd en schoon opgeleverd.

Zal zeker dit bedrijf aanbevelen aan anderen. Precies alles gedaan zo als afgesproken.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?

Beste Gea, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Heel attent van u dat u ons zal aanbevelen. We zijn blij dat we u naar volle tevredenheid hebben mogen en kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Rick, Van Paridon Ontruimingen

Super! Van Pardidon doet wat ze beloven!

Vanaf het eerste belletje tot aan de oplevering heb ik de samenwerking als heel prettig ervaren. Snelle reactie, direct een offerte gestuurd en alle afspraken worden perfect nagekomen.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?

Beste Jochem, Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Dit waarderen we zeer. Mocht u in de toekomst nog eens hulp nodig hebben, houden wij ons zeker aanbevolen. Met vriendelijke groet, Rick, van Paridon Ontruimingen

Zeer goed geregeld en ook snel na aanvraag offerte

Ik had een oude woning wat ontruimd moest worden en na een aanvraag voor een offerte werd er zeer snel gereageerd en kwam er snel iemand om te kijken. Hierna de offerte geregeld en daarna ging het heel snel. Het is zeer snel ontruimd en ook zeer goed gedaan.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Gerard, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Het is mooi om te lezen dat je zo tevreden bent over onze werkzaamheden. Mocht u in de toekomst nog eens een klus hebben schroom dan niet om ons te benaderen. Met vriendelijke groet, Rick, Van Paridon Ontruimingen

De ontruiming is volgens afspraak prima uitgevoerd.

De ontruiming en het verwijderen van het behang in het gehele appartement is naar volledige tevredenheid uitgevoerd. De woningbouw vereniging Vesteda heeft hierover aan mij nog een compliment gegeven.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Luuk, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en wat mooi dat de woningbouw zo te spreken was over de uitgevoerde werkzaamheden. Mocht u in de toekomst nog eens een klus voor ons hebben, dan houden we ons zeker aanbevolen. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Prettig verloop van begin tot eind!

Duidelijke afspraken, fijn contact en wordt met de klant meegedacht. Klus was snel geklaard en zou Paridon absoluut aanbevelen bij anderen.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste leonoor, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We stellen het zeer op prijs dat u ons zou aanbevelen. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Zeer vriendelijke en goede informatie

Door mijn werk was ik niet in de gelegenheid om overdag af te spreken en daar werd dan ook goed op ingespeeld door een avond afspraak te maken, er kwam een zeer vriendelijk man die van de gehele woning foto’s kwam nemen en die allerlei opties met mij doornam. De afspraak voor het leeghalen van de woning moet nog gemaakt worden maar na mijn eerste indruk denk ik dat alles wel goed gaat komen. Fijne communicatie, zeer tevreden

• Hoe ervaarde u het contact met onze medewerkers?
  • Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie? N.v.t.
  • Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Michael, Hartelijk dank voor deze tussentijdse beoordeling. Mogelijk is de uitnodiging hiervoor door een fout in het systeem iets te voorbarig verstuurd. Evengoed zijn we blij met deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Over van Paridon Ontruimingen

Van Paridon Ontruimingen Wij geloven niet in vuil of afgedankte producten. Deze zijn namelijk de start van iets nieuws. Een nieuw product, een oud product in een nieuwe jas of een bron van duurzame energie. Wij geven uw inboedel graag een tweede leven. Dat doen we op maat. Op basis van u wensen, samen met u. We werken in opdracht van o.a. huiseigenaren, notarissen (erfenis ontruiming) en stichtingen voor het ontruimen van woon- en bedrijfsruimten. We leveren o.a. de volgende services: Afvoer, herplaatsen en hergebruiken van de gehele inboedel Bezemschoon en ongestoffeerd opleveren van panden Verrichten van sloop en/of demontagewerk Senioren verhuizingen