perfect

Een perfecte communicatie. Ik had in eerste instantie een ander telefoon nummer doorgegeven waarop wij in het huis van de ontruiming niet bereikbaar zouden zijn. In een mail heb ik mijn mobiele telefoonnummer doorgegeven waarop Muna mij vandaag heeft kunnen bereiken. Dat dit aan Muna is doorgegeven betekent dat de communicatie goed verloopt. Daar hebben we wel eens andere ervaringen mee. Muna belde ons op als afgesproken. Muna is een heel vriendelijke beleefde man en zijn medewerker ook. Wij hebben totaal geen negatieve ervaring te melden. Bedankt voor de zorgvuldige behandeling van de ontruiming.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? nee

Beste Saskia, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Ik zal uw feedback ook delen met onze uitvoerders. Goed om te horen dat we u naar volle tevredenheid hebben mogen en kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Paridon is een aanrader

Goed contact. Netjes en duidelijk.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? Nee

Beste Hetty, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Goed om te horen dat u ons aanbeveelt en we u naar tevredenheid hebben mogen helpen. Met vriendelijk groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Ik ben echt heel erg blij met de service die van Paridon heeft geleverd.

Het bedrijf kwam supersnel met een bezoek en daaropvolgend met een passende offerte die vervolgens helemaal is nagekomen. Er was goed nagedacht over de manier van ontruiming zodat zo min mogelijk mensen in de omgeving hier last van hebben gehad.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? Neen

Beste Robert, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wat leuk dat u deze aspecten zo benoemd. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Correcte mensen

Snel en adequaat uitgevoerd

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?

Beste Rob, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Professioneel bedrijf dat precies doet wat je verwacht

Het huis van een overleden ouder laten ontruimen is toch een emotioneel moment. Fijn dat er dan een bedrijf als Van Paridon is dat dit uitstekend voor je aanpakt. Vanaf het eerste contact was het al prettig: je wordt prima te woord gestaan aan de telefoon en er komt al snel iemand langs om te bekijken wat er precies moet gebeuren. De medewerkers die de ontruiming uitvoeren, zijn zeer vriendelijk en pakken de ontruiming professioneel aan. Je krijgt zelfs een ontruimingsbewijs met foto's van alle ruimtes zodat je precies kunt zien wat er gebeurd is. Uitstekend!

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?

Beste Frank, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wat fijn dat we u in dit emotionele proces hebben kunnen bijstaan en we u naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. We waarderen deze aanbeveling zeer. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Punctueel, efficiënt, zeer vriendelijk, goed georganiseerd

Vanaf de eerste kennismaking verloopt alles geruisloos. Er wordt hard en netjes gewerkt. De mensen zijn zo ontzettend aardig. Houden zich aan alle afspraken. Wij waren er een beetje stil van. Echt nogmaals: fantastisch werk en reuze bedankt!

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Ellen, Hartelijk dank voor deze mooie reactie. We zijn blij dat we u naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Klantgericht en klantvriendelijk bedrijf

Na een 'valse start' op de dag van mijn ontruiming/verhuizing door een verkeerde inschatting heeft Marcel direct actie ondernomen en mij helemaal gerustgesteld. Gelukkig kwam het goed! Ik hoefde mij nergens zorgen over te maken en met hulp van zijn collega's is mijn oude woning keurig ontruimd en bezemschoon opgeleverd en de spullen die ik wilde meenemen werden keurig in mijn nieuwe woning gezet. Echt hulde aan Marcel en zijn team! Vanuit het hoofdkantoor werd er ook meegedacht en ik heb de factuur zoals afgesproken betaald zonder dat er meerkosten bij kwamen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben!

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?
  • Heeft u wellicht verbeterpunten? De communicatie tussen kantoor en uitvoering daar zouden we puntjes op de i gezet kunnen worden. Maar ik denk dat daar al aan gewerkt wordt.

Prima service en komen afsprken na

Prima geholpen en professioneel ontruimd

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Ruud, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Mocht u in de toekomst nog eens een ontruimingsbedrijf nodig hebben, kunt u altijd een beroep op ons doen. Met vriendelijke groet, Rick van Paridon Ontruimingen

Doen precies wat afgesproken is

Vriendelijk, zakelijk, doen goed en snel wat we afgesproken hebben, prijs is zeker goed vergeleken met anderen.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?
  • Heeft u wellicht verbeterpunten? Bij laadpunt auto lagen een paar schroeven. Misschien iets beter opruimen.

Beste Ruurd, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Ik zal uw feedback doorgeven aan onze medewerkers. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Verhuizing

Na de laatste rommelige verhuizing dit keer Van Paridon ingeschakeld voor een verhuizing binnen Amsterdam. Ondanks de smalle gangen etc. ging de verhuizing enorm soepel en snel. Fijne communicatie ook, zou ze zeker aanraden!

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Steve, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de vorige verhuizing zo rommelig is verlopen. Fijn om te horen dat het bij ons team naar volle tevredenheid heeft mogen en kunnen helpen. We wensen u nog veel woonplezier op uw nieuwe locatie. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon

Daadkrachtige, efficiënte en buitengewoon vriendelijke harde werkers. Hebben in 7 uur het huis van mijn overleden vader uitgeruimd en ingeladen. vakwerk!

• Heeft u wellicht verbeterpunten? nee

Beste Wouter, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij zijn blij dat u ons deze mooie opdracht heeft gegeven. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, kunt u gerust een beroep op ons doen. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Keurig ontruimd tegen een nette prijs

We vonden het best lastig om een betrouwbaar en betaalbaar ontruimingsbedrijf te vinden maar we zijn heel blij dat we voor Van Paridon hebben gekozen. Vriendelijke medewerkers, snelle service en het ontruimde huis werd keurig netjes opgeleverd. Voor een kleine meerprijs hebben ze ook de tuin kortgewiekt. Ze hebben ons hiermee een hoop zorgen uit handen genomen. Kan ze iedereen aanraden!

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Marjolein, Wat een ontzettend mooie beoordeling. Hier zijn we ontzettend blij mee. Ik zal het doorgeven aan de uitvoerders. Hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Correct en snel afgehandeld.

Dit bedrijf heeft bij mij de ontruiming correct en snel afgerond. Het bedrijf is zeker aan te bevelen.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? nee

Beste Henk, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We zijn blij dat u zo tevreden bent met de werkzaamheden. Hartelijk dank voor de opdracht. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Geweldig!!!!!

Een perfect en op elkaar afgestemd team heeft de woning ontruimd. Zeer vriendelijke en hard werkende mannen. De woning is super schoon opgeleverd.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?
  • Heeft u wellicht verbeterpunten? geen verbeter punten

Beste Korné, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We vinden het echt fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening. Hartelijk dank voor de opdracht en deze beoordeling. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Snel en correct

De mannen hebben snel gewerkt en gedaan wat de offerte inhield. Je kon alleen merken dat ze gewent zijn aan het meer groffe werk. Maar het appartement is netjes achter gelaten.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?
  • Heeft u wellicht verbeterpunten? Voor werkzaamheden zoals in mijn appartement zou er wat nauwkeuriger gewerkt mogen worden.

Beste Rudy, Hartelijk dank voor de beoordeling. Ik zal uw feedback terugkoppelen aan de uitvoerder zodat wij in het vervolg nog betere service kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Gewoon goed. Helemaal volgens verwachting!

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat u ons zo goed beoordeeld en ons aanbeveelt. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Uitstekend gedaan, keurig personeel

Uitstekend gedaan, keurig personeel. Een 9, geen 10 omdat er bij de eindcontrole nog een paar kleine puntjes niet klaar waren.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?

Beste Harma, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, hier zijn we erg blij mee. Ik heb vernomen dat die kleine puntjes verholpen zijn na de eindcontrole. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Van begin tot eind uitstekende samenwerking

Ontruiming van het appartement verliep geheel volgens afspraak en werd uitgevoerd door zeer professioneel en vriendelijk personeel.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Frits, Hartelijk dank voor deze mooie complimenteuze beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Goed om te horen dat we u naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

In 1 woord top

Beide heren waren zeer vriendelijk en gingen direct aan’t werk. Alles is meegenomen en afgevoerd. Het werd ook snel gedaan. Ze vonden gelukkig ook nog een doosje met de gouden armbanden van mijn vrouws moeder, die waren we al kwijt, dus we zijn ze zeer erkentelijk.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? Nee

Beste Peter, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Een mooiere kunnen we ons niet wensen. Fijn dat we u naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen.

Elke cent waard

We wilden zo veel mogelijk de spullen van onze ouders een nieuw thuis en een goed onderkomen geven. Een deel hebben we zelf gehouden en al anderen blij mee gemaakt. Het was een opluchting dat het huis daarna in één dag leeg geruimd is, wetende dat ook de rest bij Van Paridon weer uitgezocht wordt en verder gebruikt. Duidelijke afspraken, gezellige en hardwerkende ontruimers en een bezemschoon huis. Helemaal super gewoon!

• Heeft u wellicht verbeterpunten? Neen

Beste Marie-Louise, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Onze uitvoerders vinden het erg leuk om te horen. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Prima service vooraf en correcte afhandeling.

Ik heb zelf alleen contact gehad met Rick van Paridon, die mij steeds welwillend en behulpzaam te woord heeft gestaan. Mijn broer heeft ter plekke contact gehad met de onderaannemer. Deze heeft het huis netjes opgeleverd. Dat hij één gordijnrail over het hoofd heeft gezien, heeft ook mijn broer niet opgemerkt en dat de krammetjes van het verwijderde zachtboard nog in de vloer zaten evenmin. Die hebben we er met elkaar uitgepeuterd en dat voelde eigenlijk heel goed. Ik ben blij Van Paridon te hebben ingeschakeld, enerzijds omdat wij het afvoeren van de spullen van mijn moeder niet hebben hoeven zien en anderzijds omdat ik het belangrijk vind dat die spullen zo niet ge-upcycled dan toch duurzaam gerecycled worden. Dat was voor ons de reden om voor Van Paridon te kiezen.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Marijke, Hartelijk dank voor de mooie persoonlijke beoordeling. Bedankt ook voor de feedback. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er dingen over het hoofd gezien worden. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Gewoon goed.

Keurige offerte. Mannen waren zeer vriendelijk en hebben werkelijk alles meegenomen wat een hele klus was. Alleen dacht ik dat er ook geveegd zou worden maar helaas.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? Niet echt

Beste Martin, Hartelijk dank voor de beoordeling en de aanbeveling. Wat betreft het vegen, dat zal ik terugkoppelen aan onze uitvoerder. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen.

Mooi op tijd, opdracht goed begrepen, netjes gewerkt, goede communicatie.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? Nee

Beste Saskia, Wat een mooie beoordeling, dit waarderen wij zeer. Hartelijk dank voor het toevertrouwen van de opdracht aan ons. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Super tevreden

Ontruiming kon snel plaatsvinden en de flatwoning is heel netjes opgeleverd. De ontruimers hebben hard gewerkt en goed overlegd. Prima service.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?

Beste Mary, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Wij zijn blij dat u deze opdracht aan ons toevertrouwde en dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

een uitermate prettige klantvriendelijke benadering met het gewenste resultaat.

Zeer tevreden.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Marijke, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee. Het doet ons goed te horen dat u zeer tevreden bent over het resultaat. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen.

De Boomgaard 11 1243HV

088 804 03 00

Over van Paridon Ontruimingen

Van Paridon Ontruimingen Wij geloven niet in vuil of afgedankte producten. Deze zijn namelijk de start van iets nieuws. Een nieuw product, een oud product in een nieuwe jas of een bron van duurzame energie. Wij geven uw inboedel graag een tweede leven. Dat doen we op maat. Op basis van u wensen, samen met u. We werken in opdracht van o.a. huiseigenaren, notarissen (erfenis ontruiming) en stichtingen voor het ontruimen van woon- en bedrijfsruimten. We leveren o.a. de volgende services: Afvoer, herplaatsen en hergebruiken van de gehele inboedel Bezemschoon en ongestoffeerd opleveren van panden Verrichten van sloop en/of demontagewerk Senioren verhuizingen