Alles uitstekend geregeld - op afstand

Voor het leegruimen van een zorg-appartement in Drenthe, terwijl we zelf in Amsterdam wonen, kon alles snel, telefonisch en op afstand geregeld worden. Prettig contact met de account manager. Alles verliep vervolgens zoals afgesproken, zonder dat we erbij hoefden te zijn. "Ziet er netjes uit", aldus de beheerder van het complex. En ze waren ook nog de goedkoopste!

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste E., Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Dit waarderen wij zeer. Wij zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen.

uitstekend

leuke mensen die snel en efficiënt werken.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?
  • Heeft u wellicht verbeterpunten? nee

Beste Bart, Dank voor uw positieve reactie, fijn dat alle werkzaamheden naar tevredenheid zijn verlopen! Met vriendelijke groet, Floris van Van Paridon Ontruimingen

De ideale partner voor totale ontzorging

van Paridon komt alle afspraken stipt na. Als er gezegd wordt bezemschoon en stofferingsvrij, dan is dat ook voor de volle honderd procent zo. Personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam. Contact met het bedrijf verloopt soepeltjes. Ook de administratieve en financiële afhandeling verloopt zeer gestroomlijnd. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?

Beste Jan, Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling. Wij zijn blij dat wij u naar volle tevredenheid hebben mogen en kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Bedrijf komt zijn afspraken goed na.

Snel antwoord en reactie, goede service, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Arjanne, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij zijn blij dat we naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Rick van Van Paridon Ontruimingen

Prima ontruiming, netjes en schoon

Van Paridon Ontruimingen hebben het huis keurig leeg en schoon opgeleverd. De communicatie hierover was prettig en vlot. Alle afspraken zijn nagekomen.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?

Beste Gerrie, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Hier zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, Rick van Snelontruiming.nl

Goede afspraken welke keurig zijn nagekomen.

Ga er maar eens aanstaan, huis ontruimen!~ dat werd dus allemaal goed verzorgd.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste meneer Rethans, Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat we u naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Rick van van Paridon Ontruimingen

Wel plezierig

Hoewel er een verkeerde inschatting was gemaakt van het aantal m3, waardoor er 2 keer gereden moest worden, is mijn ervaring toch prettig.

• Hoe verliepen de werkzaamheden op locatie?
  • Heeft u wellicht verbeterpunten? Juiste inschatting maken van de hoeveelheid

Van begin tot het einde met respect. Grandioos wat die mensen in anderhalve dag presteren. Echt super! Nogmaals onze hartelijke dank.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? Geen

Beste Tiny, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Rick van van Paridon Ontruimingen.

Zeer betrokken en vakkundig

Wij zijn erg blij met de bijzonder vriendelijke, vakkundige en betrokken manier waarop Van Paridon de ontruiming van de woning van onze moeder geregeld heeft, zowel in de aanloop er naartoe als tijdens de ontruiming zelf: alles is erg prettig en adequaat verlopen. De klus bleek meer werk te behelzen dan vooraf gedacht, er kwamen geen meerkosten: "Soms valt het mee, soms valt het tegen", was hun reactie. Petje af!

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Anne, Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling! Wij zijn blij dat wij u en uw moeder hebben kunnen helpen met onze diensten en u met een tevreden gevoel achter hebben gelaten. Met vriendelijke groet, Rick van van Paridon Ontruimingen.

Super service!

Vanaf het eerste contact een goed gevoel om dit uit handen te geven. De woning was snel leeg en bezemschoon opgeleverd. Alles volgens afspraak keurig geregeld. Echt een aanrader!

• Heeft u wellicht verbeterpunten? N.v.t.

Beste Sandra, Wat fijn dat onze service u zo goed is bevallen. Daar zijn wij erg blij mee en hartelijk bedankt voor deze fantastisch goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Rick van van Paridon Ontruimingen.

stipt op tijd, netjes, vakkundig, met respect en voor een zeer betaalbare prijs.

De mensen kwamen prima op tijd, kwamen afspraken na, lieten alles perfect achter en werkten keihard. Dit alles met een instelling waarbij ik respect voelde voor de situatie na het overlijden.

• Heeft u wellicht verbeterpunten? Kan niet beter

Beste Frank, Wij zijn hartstikke blij dat u zo positief bent over onze diensten! Hartelijk dank voor deze zeer goede beoordeling. Met vriendelijke groet, Rick van van Paridon Ontruimingen.

Vanaf het eerste contact echt een fijne ervaring! Meedenken en oplossingen zoeken en vooral het ontzorgen! De boedelontruiming ging zo professioneel en snel, echt fantastisch! Keurig schoon en gaatjes geplamuurd. Ik kan en wil dit bedrijf aan iedereen aanbevelen. Nogmaals hartelijk dank!!

Beste Nancy, Wat fijn dat u ervaring met ons zo positief is. Wij zijn blij dat we u hebben kunnen ontzorgen en waarderen het dat u ons aan iedereen wilt aanbevelen! Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Rick van van Paridon Ontruimingen

Makkelijk, snel, flexibel

Ondanks dat de leeg te ruimen woning zich in een winkelstraat op 3-hoog bevond, was het geen probleem voor van Paridon. Heel fijne ervaring!

Beste Metten, Wat fijn dat u ons zo positief beoordeeld. 3 hoog in een drukke winkelstraat is voor ons inderdaad geen probleem maar juist een leuke uitdaging! Met vriendelijke groet, Rick van van Paridon Ontruimingen

TOP, een echte aanrader, maken waar wat klantvriendelijkheid betekent!!.

Goed bedrijf, nette en vriendelijke mensen zowel op kantoor als niet op kantoor, afspraak is afspraak, prijstechnisch absoluut concurrerend. Om aan te bevelen!!

Beste Obbo, Hartelijk dank voor uw goede beoordeling. Dat waarderen wij van van Paridon Ontruimingen zeer. Met vriendelijke groet, Rick van van Paridon Ontruimingen

keurige correcte afhandeling

Zeer correcte, nette afhandeling van afgesproken werken, tevens erg persoonlijk.

Beste Harry, Hartelijk dank voor deze positieve review. Hier zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, Rick van van Paridon Ontruimingen

Prima service en perfecte prijs kwaliteitsverhouding

Prima service en perfecte prijs kwaliteitsverhouding

Beste Kees, Hartelijk dank voor deze positieve review. We waarderen het zeer dat u ons zo goed beoordeeld. Met vriendelijke groet, Rick van van Paridon Ontruimingen

Vlot, vriendelijk, goede service en kwaliteit-prijs verhouding

In het eerste contact meteen een goede klik. Vlotte reactie met een prima offerte voor de gevraagde werkzaamheden. Uitvoering klopte daarmee.

Beste Jennie, Hartelijk dank voor deze zeer positieve review. Dit waarderen wij van van Paridon Ontruimingen zeer. Met vriendelijke groet, Rick van van Paridon Ontruimingen.

Afspraak op tijd. Aardige medewerker.

Prachtig uitgeruimd. Tapijt weg. Geveegd. Heel tevreden. Alleen jammer dat de schuur en de tuinkast vergeten waren. Kan natuurlijk gebeuren. Heb daar niet over geklaagd en uiteindelijk zelf gedaan.

Beste Els, Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Onze excuses voor het niet leeghalen van de schuur en tuinkast. Dat had eigenlijk niet mogen gebeuren. Met vriendelijke groet, Rick van van Paridon Ontruimingen

Prima mensen

Volgende keer zou ik ze weer inschakelen.

Beste Pierre, Hartelijk dank voor deze positieve review. Mocht er een volgende keer komen houden wij ons aanbevolen! Met vriendelijke groet, Rick van van Paridon Ontruimingen

Alles op tijd en volgens afspraak afgehandeld. Zelfs meer dan dat

Hartelijk dank voor deze positieve review. We waarderen het zeer dat u ons zo'n hoog cijfer geeft. Met vriendelijke groet, Rick van van Paridon Ontruimingen

Snel en goed precies volgens afsprrak

Uitstekend geregeld

Onze nieuwe woning kregen wij met inboedel. Overal lag er troep. Wij hebben met Paridon gebeld en die konden heel het huis ontruimen. Alles was heel netjes gedaan. De medewerkers waren erg vriendelijk, geduldig, adviserend en behulpzaam. Wij zijn erg tevreden met de goede service en de klantvriendelijkheid.

Beste Nancy, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij zijn blij dat we je hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Rick van van Paridon Ontruimingen

Aanrader

Na overlijden van mijn moedertje, lukte het mij met de hulp van dit bedrijf makkelijk en snel de kamer in het verzorgingshuis te ontruimen. Ik hoefde er, met mijn verdriet, er niet bij te zijn. Ik werd snel teruggebeld, afspraken werden nagekomen. Ontzorgen, dat was wat ik ervaarde.

Oriënterend gesprek was al erg aangenaam. Bij de ontruiming de mensen binnen gelaten en even ruggespraak gehouden. Daarna weg gegaan en de dag erop trof ik een totaal leeg gehaald en veeg schoon huis aan, de sleutel van het huis op de afgesproken plek.

goed maar kan beter

bij het opnemen van contact met het bedrijf werd ik vriendelijk te woord gestaan. We konden snel tot een overeenkomst komen en er kon snel een afspraak ingepland worden. Op de geplande dag hadden de personen die de spullen kwamen ophalen de spullen snel in de wagen gezet, want het was een eenrichtingsverkeer.

De Boomgaard 11 01

1243HV

088 804 03 00

Over van Paridon Ontruimingen

Van Paridon Ontruimingen Wij geloven niet in vuil of afgedankte producten. Deze zijn namelijk de start van iets nieuws. Een nieuw product, een oud product in een nieuwe jas of een bron van duurzame energie. Wij geven uw inboedel graag een tweede leven. Dat doen we op maat. Op basis van u wensen, samen met u. We werken in opdracht van o.a. huiseigenaren, notarissen (erfenis ontruiming) en stichtingen voor het ontruimen van woon- en bedrijfsruimten. We leveren o.a. de volgende services: Afvoer, herplaatsen en hergebruiken van de gehele inboedel Bezemschoon en ongestoffeerd opleveren van panden Verrichten van sloop en/of demontagewerk Senioren verhuizingen