De mooie boeketten worden stipt geleverd.

Hallo, Één bedenking. Waarom sturen ze geen herinnering? "Op 23.03.2023 heeft u een boeket gekocht voor de verjaardag van Janneke. Kunnen we terug van dienst zijn?"

Magnifique !!!

Magnifique bouquet!!

Joli bouquet, comme sur le site

Le bouquet était bien confectionné comme sur la photo, cela est très agréable. Merci beaucoup

Top ervaring

Kraakverse bloemen, zeer vriendelijke bezorging

Snelle en erg vriendelijke service

Het gewenste boeket werd enkele uren later al aan huis geleverd. Ik werd persoonlijk opgebeld door de florist om te melden dat het boeket was overhandigd aan de jarige. Mooie seizoensbloemen. Erg tevreden!

Erg tevreden

Heel snelle en correcte levering en mooi boeket

op tijd geleverd mooie bloemen

geleverde bloemen zoals getoond op de foto's

De ontvanger van het boeket was zeer tevreden

Het boeket is op de juiste dag bezorgd.

Parfait, rapide et très facile. Les frais de livraison un peu cher mais abordable

Genial

Zeer vlotte aflevering in Lissabon en mooi boeket

tout ok

Facilité à la commande Excellente livraison

Teleurstellend en een gevoel van opgelicht te zijn

Ik heb gekozen voor een heel duur boeket "Axelle 010020-L" ter waarde van 74€ en heb daarbij nog extra betaald voor een kaart en levering. Een totaalprijs van 88€. Als ik de foto zag van het boeket wat werkelijk is geleverd, dan stemt dat onvoldoende overeen. Indien u dat wenst, kan ik u de teleurstellende foto van het geleverd boeket bezorgen.

betrouw en goed

Word op tijd bezorgt en goede kwaliteit bloemen. kortom een tevreden klant

Topkwaliteit!

Al jaren klant, steeds topkwaliteit met een vlotte aflevering!

zij was blij

de dame waar ik dit stuurde was vol lof van de bloemen x

Steeds tevreden van Fleurop en hun leveringen

Al verschillende keren bloemen laten bezorgen via Fleurop en telkens werden de bloemen netjes afgeleverd op de gevraagde dag. Ook de boeketten waren telkens heel mooi en zorgvuldig samengesteld.

Conforme à la photo et service parfait

Conforme à la photo et service parfait

Parfait

Totalement satisfaite. Vos bouquets sont toujours tel que décrit sur votre site, livrés en temps et en heures. Il m'est arrivé de vouloir changer la couleur du bouquet (chose que vous proposés lors de la commande) mon choix a parfaitement été respecté. Merci pour vos bon services.

Alles perfect geleverd en op tijd

Ik had een boeket besteld voor de mama van een overleden vriendin, Mijn verbazing was groot toen ik een foto kreeg van de familie , van een rouw boeket (niet het boeket dat ik besteld had), ik veronderstel dat de bloemist wist over wie het ging en de bloemen misschien heeft aangepast aan de rest van de bloemen, zodat alles bij elkaar paste, met het budget dat er was ? Voor mij zeker’goed als het zo opgelost is, de familie was uiterst dankbaar hiervoor, dit was ook voor mij het belangrijkste, met een bloemetje ons medeleven kunnen betuigen. Alles is dus zoals steeds perfect verlopen

Slecht gekozen boeket maar een ander geleverd

Ik koos op 13 februari 2024 het boeket “Julia” via fleurop. Deze wordt geleverd maar is niet het gekozen boeket. Je krijgt een klein boeket en dat voor het respectievelijke bedrag 50€ en 12€ admin. Dus dan mag je ook al aan een goed boeket denken. Jammer… niet tevreden en klacht is in behandeling.

achat en ligne bouquet pour la France

facile et correspond à ce qui était attendu.

Simple comme bonjour

Grand choix de bouquets et facilité de commande, c'est parfait !

Heel tevreden

Raad het iedereen van harte aan

Goed aanbod. Perfecte afhandeling en levering.

Goed aanbod. Perfecte afhandeling en levering.

TOUT EST PARFAIT

VOTRE SITE EST IMPECCABLE

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.