correcte en goede service, zééér tevreden

alle bestellingen die ik al gedaan heb : perfect !

Beaux bouquets

Très beaux bouquets et montages livrés dans les temps comme demandé. Très content

Steeds een glimlach op een gezicht toveren

Heb reeds een tiental keer gebruik gemaakt van Fleurop. Steeds een superboeket, correct en vriendelijk tijdig afgeleverd. Ook een berichtje direct na de levering. Suuuuuper.

très correct

c'est pas facile de choisir une gerbe funéraire sans la voir mais le résultat était très très bien encore merci

Teleurstellend

Vanuit Dubai bloemen besteld als surprise voor zus haar verjaardag op 17mei! Op dag zelf fleurop gecontacteerd en er werd me meegedeeld dat bloemen zouden geleverd worden tussen 1 en 5pm. Om 5pm nog geen levering ! Dan heb ik schoonbroer moeten inlichten om te checken of er wel iets geleverd was! Maar niks! Dan is mijn zus en schoonbroer uurtje weg geweest en pas dan werden bloemen bij buren afgeleverd! Voor mij was de surprise er dan wel af!

Pour une première, je suis très satisfait. Le site est simple (pas comme en France).

Rien à redire sur la prestation. Je suis très satisfait.

Steeds goede ervaringen, mooie bloemen en snelle service

Très bonne expérience

Commande livrée à temps, livraison confirmée par email et très joli bouquet

top en mooi boeket

prettige ervaring met Fleurop

TB

Fleurs delivrees dans les temps et bouquets tres bien présentés

prima en snel geregeld, mooi boeket

prima en snel geregeld, mooi boeket 1u later al bezorgd

RAVIE

Ravie du service

Had reeds bloemen ontvangen vorige dag tot ik mail ontving

verder alles ok dacht alleen dat ze bloemen niet op het juiste moment kreeg

Problemen worden in een knip opgelost waar mogelijk...

Ik had een foute datum ingegeven... toen de dag kwam zag ik dit bij controle van de bestelbevestiging per e-mail. Na een telefoontje werd alles in het werk gezet om de bestelling toch nog tijdig ter plaatse te krijgen. Top Team

Satisfait

Expérience positive à renouveler!

fijne dienst!

De bloemen worden altijd op tijd geleverd!! Gemakkelijk!!

Heel correct afghandeld volgens afgesproken datum en bloemstuk, zeer verzorgd

Heel goede ervaring en alles heel correct verlopen volgens gemaakte afspraken

vlotte bestelling, perfecte levering

vlotte bestelling, perfecte levering

het duurt 2 dagen voor er een melding is van aflevering.

boeket stelt ook niet veel voor. was de laatste keer dat ik iets bestelt heb.

Beste, Wij betreuren dat u niet tevreden bent. Bloemen zijn een levendig en vers product. De boeketten kunnen nooit een copy paste zijn van de foto. Deze worden persoonlijk gemaakt door onze creatieve bloemisten. Alsook staat het in onze verkoopsvoorwaarden vermeld dat sommige bloemsoorten kunnen aangepast worden naargelang beschikbaarheid en seizoen. Indien u ons de foto van het geleverde boeket kan doorsturen via email op info@fleurop.be met uw ordernummer als referentie, zullen wij dit zeker verder bekijken met de uitvoerende bloemist en komen hier dan zo snel mogelijk op terug. Wat uw opmerking over de order bevestiging betreft, moeten wij inderdaad toegeven dat er nog wat werk aan de winkel is om alle bloemisten zo ver te krijgen om de order bevestiging ook daadwerkelijk net na de levering door te geven. Daar sommige bloemisten met zelfstandige chauffeurs werken, komen zij pas de dag nadien te weten welke leveringen foutloos verlopen zijn, waardoor de meeste bloemisten dan 's anderendaags in de voormiddag de leveringen van de dag voordien bevestigen. Dit is inderdaad een werkpunt. Alvast bedankt voor uw review, dit laat ons toe om onze service steeds te verbeteren en zo op een hoog peil te behouden. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

de levering was een dag te laat en dan om 7.30u

Ik ben onzeker of het wel echt ontvangen werd. Om 7.30u is een school nog niet open...

Beste, Hartelijk dank de tijd te nemen uw review te schrijven. Wat uw opmerking over de order bevestiging betreft, moeten wij inderdaad toegeven dat er nog wat werk aan de winkel is om alle bloemisten zo ver te krijgen om de order bevestiging ook daadwerkelijk net na de levering door te geven. Daar sommige bloemisten met zelfstandige chauffeurs werken, komen zij pas de dag nadien te weten welke leveringen foutloos verlopen zijn, waardoor de meeste bloemisten dan 's anderendaags in de voormiddag de leveringen van de dag voordien bevestigen. Uw bestelling werd dus wel degelijk op 12 mei geleverd in de school ter attentie van de ontvangster, maar pas 's anderendaags 's ochtends bevestigd. Dit is inderdaad een werkpunt. Alvast bedankt voor uw review, dit laat ons toe om onze service steeds te verbeteren en zo op een hoog peil te behouden. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

Moyen

Ce qui manque: Il n'y a pas le suivi online par le client de la livraison et la confirmation de l'arrivée au destinataire.

Bonjour, Merci beaucoup d'avoir pris le temps d'écrire votre avis. Concernant votre commentaire sur le suivi d'une commande, ceci n'est effectivement pas encore mis en place. La livraisons de fleurs (un produit frais) n'est la même chose qu'un service de livraison d'un colis. Les colis sont centralisé dans un seul dépôt d'ou partent tout les colis. Fleurop-Interflora travaille avec 300 fleuristes différent sur toute la Belgique, qui a leur tour choisissent eux-même comment il font les livraisons. Par courrier bicyclette, par livreur, par taxi colis, .... mais nous y travaillons et espérons trouvez un moyen pour offrir un suivi correcte pour nos client dans une des prochaine version de notre site. C'est effectivement un point de travail. Merci d'avance pour votre avis, cela nous permet d'améliorer continuellement notre service et ainsi de le maintenir à un niveau élevé. Meilleures salutations, Service Clients, Fleurop-Interflora

Steeds mooie boeketten. Stipt geleverd zoals gevraagd.jammer maar begrijpelijk dat er op zon-en feestdagen niet geleverd wordt.

Heel goed, boeket voldeed aan de verwachting

IK HAD BIJ HET AANDUIDEN VAN HET LAND, PORTUGAL AANGEDUID IPV POLEN, DIT WERD OPGEMERKT TELEFONISCH OPGEVOLGD EN RECHTGEZET! SUPER!

Un service pro pour un super bouquet

Première expérience avec ce service. Mode d’emploi facile à suivre, paiement bien sécurisé, bon suivi de la livraison et au final une personne ravie par ce magnifique bouquet surprise.