Ontvangers van het boeket heel tevreden

Quality and service at top level.

Only complaint: The greeting card that should have accompanied the flower gift, was not attached - therefore the receiver did not know who had sent the gift.

juiste en vlotte levering

juiste en vlotte levering

Im allg. gut, jedoch zu geringes feedback der logistik.

Im digitalen zeitalter sollte ein original foto des gekauften produkts an den auftraggeber gesendte werden. Ebenfalls ein foto der begleitkarte mit text, der bestellt wurde. Die bestätigung der auslieferung kam ein tag nach der auslieferung. Das ist nicht gut (bei amazon erhält man die bestätigung 5 minuten nach auslieferung).

Je n'ai pas vu les fleurs

Bonjour, J'ai commandé une couronne pour un décès, et les fleurs n'ont pas été déposées. J'ai reçu un sms pour préciser qu'elles étaient livrées mais où? quand? comment? aucune idée ! Je suis triste et déçue.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Nous sommes très étonné de lire votre avis sur la livraison de votre commande. Celle-ci a bien été livrée par notre fleuriste à l'adresse indiqué par vos soins dans la commande. Le coussin de fleurs que vous avez commandé et non une couronne à été déposé à l'allée 33 du cimetière qui est la zone multiconfessionnelle avant 15h le 25 juin. Nous espérons vous avoir informé correctement. Cordialement, Service Clientèle, Fleurop-Interflora

Mooi boeket en tijdig geleverd.

Complètement satisfaite

Prestations impeccables

Slecht, boeket zondag besteld voor levering verjaardag op maandag, vandaag vrijdag nog altijd niet g

Hallo, ik bestelde op zondag voor levering op maandag voor een verjaardag een boeket, we zijn vandaag vrijdag en het boeket is nog altijd niet geleverd !! De verjaardag is ondertussen voorbij, ik heb dus de persoon niet in de bloemetjes kunnen zetten en heb voor niets betaald. Graag het geld (inbegrepen leveringkost) terugbetalen.

Beste, Wij hebben ondertussen de bloemist gesproken, en hij heeft nog steeds geen reactie ontvangen van de bestemmeling op het achtergelaten afwezigheid bericht in de brievenbus, noch op het voicemail bericht op de gsm. Ook als is het een klein appartementsblok, het blijft een algemene inkom waar zelfs buitenstaanders binnenkomen en het risico op diefstal is dus reëel. Daar de levering niet meer is gewenst, annuleren wij hierbij uw bestelling en doen het nodige voor de volledige terugbetaling rechtstreeks op de kaart dat gebruikt werd bij het plaatsen van de bestelling. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

Non respect date et bouquet non ressemblant

Le bouquet a été livré un jour plus tard que prévu et ne ressemblait pas vraiment à ce qui était proposé sur le site.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Selon le fleuriste la livraison a bien été faite le 27 juin (comme demandé sur la commande) vers 18h20. Le bouquet livré n'est jamais un copier/coller de la photo dans le catalogue enligne. Le fleuriste confectionne le bouquet avec des fleurs fraiches disponible à ce moment-là en magasin. Malheureusement comme votre message nous arrivé seulement ce jour 5 juillet, ceci ne nous donne plus la possibilité de vérifier avec le fleuriste concerné, puisque la livraison date déjà du 27 juin. Pouvons nous pour cela vous demander qu'au moindre problème ou demande de renseignement, vous nous contacter au plus vite par email. Toute remarques est positive à notre service. Cela nous donne la possibilité d'améliorer notre service. Cordialement, Service clients, Fleurop-Interflora

Klant was heel tevreden en verrast!

Top geregeld

tevreden met de manier waarop alles geregeld is.

versheid, ruime keuze, vlotte service

mooie keuze boeketjes, mooie verse bloemen, ook aanvullende keuze. stipte levering, bericht wanneer levering is gebeurd, TOP!

bestelling was snel en eenvoudig

Behulpzame medewerker aan de lijn gehad

Parfait ! Jolis bouquets et Timing respecté !

Tout se passe chaque fois très bien ! Merci !

Très bon service

La livraison a été reportée en accord avec le destinataire. J’ai été informée en temps et en heure. Tout s’est très bien passé. Un grand merci

Prachtig boeket heel stipt geleverd

Boeket was heel mooi. Levering was netjes op tijd

Mooi boeket.

Het kaartje dat erbij hoorde is beetje onduidelijk geschreven. Voor volgende gelieve de tekst copieren en plakken. Met dank Hugo Dewitte Bakmeesters.

Le bouquet était magnifique ! Et le personnel conciliant, je recommanderais encore.

Goed afgeleverd

Misschien jullie website uitbreiden met mogelijkheid om een schatting van het uur te vermelden van aflevering. Reden : Als je laat leveren in een feestzaal voor een huwelijk bijvoorbeeld is er misschien nog niemand aanwezig in de zaal in de ochtend. Ik kreeg de melding afgeleverd bij de buren en wist niet of het bruidspaar het dus goed had ontvangen.

Beste, Bedankt voor je beoordeling. BIj het plaatsen van je bestelling is er een vakje met opmerkingen. Daar kan u steeds een voorkeur of extra informatie doorgeven ivm de levering. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

gute service

alles ok

Punctueel

Heel tevreden!

Commandé et livré le lendemain

Très joli bouquet et très bon service, livraison confirmé par mail. Merci !

Heel mooi en frisse bloemen .. heel tevreden!

Bravo voor een mooie bestelling en levering was prima!

Geen kaartje en extra besteld cadeau niet geleverd

Boeket was heel mooi maar het extra bestelde geschenk ontbrak Ook was er geen kaartje bij het boeket ( nochtans besteld en betaald)

Beste, Onze bloemist excuseert zich voor deze menselijke fout. Hij heeft de chocolade nog nageleverd. Het doosje werd ook op de pergola gelaten, op dezelfde plaats dan de bloemen. Hopelijk hebt u het daar alsook gevonden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Hopende u een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

Alles volledig oké

Telkens ik al bij jullie besteld heb is het altijd al volledig in orde geweest. Het enige dat ik mij soms afvraag of je altijd de chocolade bijkomstig kan bestellen en of het dan van goede kwaliteit is. Dankjewel

Hoge Wei 1

1930 Zaventem