Geen mooi boeket

Het eerste boeket geleverd in Hingene was heel mooi, het 2e boeket geleverd in Bouwel was helemaal niet mooi, veel groen, weinig bloemen, rozen en andere bloemen waren al alsof ze al een week in een vaas stonden. Ook verre van zoals op de foto… jammer maar dit was de laatste bestelling voor mij

Response from the business owner

Beste, Wij betreuren dat u niet tevreden bent. Bloemen zijn een levendig en vers product. De boeketten kunnen nooit een copy paste zijn van de foto. Deze worden persoonlijk gemaakt door onze creatieve bloemisten. Alsook staat het in onze verkoopsvoorwaarden vermeld dat sommige bloemsoorten kunnen aangepast worden naargelang beschikbaarheid en seizoen. Indien u ons de foto van het geleverde boeket kan doorsturen via email op [email protected], zullen wij dit zeker verder bekijken met de uitvoerende bloemist en komen hier zo snel mogelijk op terug. Mvg, Fleurop-Interflora

Ontevreden

Ik heb Online besteld vanuit Amerika. In plaats van 6 April hebben ze op 5 April geleverd. Boeketen kleiner dan verwacht en nog kleiner dan in de fotos. Ik heb Large tulpenboeket met wat groen gekozen. Wat hebben ze geleverd? Klein boeket tulpen zonder groen daarbij. Niet eens 130$ waard!

Response from the business owner

Beste, Wij betreuren dat u niet tevreden bent. U spreekt over een waarde van 130$ voor het tulpenboeket, wat overeenkomt met (120 euro) ! Maar u hebt inderdaad een boeket tulpen besteld twv 40 euro (44$) en ook een orchidee plant in een vaas voor 60 euro (=65$). U kan ons ook gerust een foto doorsturen van het geleverde boeket, naar [email protected] en zo kunnen wij dit alsnog nakijken voor u. Wat de lever datum betreft, nemen wij contact op met de bloemist en komen hierop naar u terug per email. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

Commande depuis la France pour un enterrement en Belgique

Parfait ! J'ai été prévenue de la livraison via mail comme demandé.

Le service est très bon et l'assistance téléphonique au top.

Livraison rapide. Cependant bouquet ne correspondant pas à celui commandé!

Bouquet commandé le jour-même, livré en temps voulu. Par contre, le bouquet reçu ne correspond pas à celui commandé. 20 tulipes, 5 feuilles de bergrasse, le tout pour 32€! Quel dommage. La prochaine fois nous passerons pas un autre service de livraison.

Response from the business owner

Chère Stéphanie, Merci pour votre avis. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait du bouquet que vous avez reçu. Ce n’est bien sûr pas l’intention. Les fleurs sont un produit vivant et frais. Les bouquets ne peuvent jamais être un copier-coller de la photo. Ceux-ci sont confectionnés personnellement par nos fleuristes créatifs. Votre bouquet de tulipes multicolore a bien été livré pour le budget donné de 30 euro + carte d'accompagnement à 2 euro. Nous estimons que notre fleuriste a bien respecté le choix floral. Nous restons à votre disposition pour tout autre question. Salutations florales, Fleurop-Interflora

easy to order and a beautiful arrangement

bigger bouquet than expected!

Mission accomplished

It was easy to choose, order and pay for the flowers. The recipient said he got them and no comment was made at this time. Fleurop gave me some feedback about the procedure. Sending me a picture of the flowers at their destination would have been great…

Ik ben zeer tevreden.

Mooie bloemen en tijdig geleverd.

Livraison d'un bouquet en France pour obsèques

Très beau bouquet livré bien à temps

Was mooi verzorgt en op tijd besteld

Om opnieuw te doen

Betrouwbaar

De tulpen waren de mooiste die ze ooit gezien had, zei de bestemmelinge.

Magnifique couronne

La commande correspond tout à fait à mes attentes. Je commanderai encore chez Fleurop.

Service après vente déplorable

J aurais aimé mettre 5 étoiles mais le service après vente est déplorable. J ai appelé suite à un soucis sur la commande, on m a affirmé que je pouvais l annuler, que je pouvais repasser ma nouvelle commande et que je serais rembourser de celle qui a été annulé... À la suite de cette appel j ai envoyé un mail auquel je n ai eu aucune réponse, une 2eme mail et toujours rien. Je ne suis à ce jour toujours pas remboursée de ma commande annulée. Je vais devoir envoyé un recommandé afin de être entendu je trouve cela vraiment décevant. Cordialement

• Nous recommanderiez-vous? Non

Response from the business owner

Bonjour Cecile, Désolé pour ce contre temps dans le remboursement. Nous venons de le faire à l'instant. Ceci est due à un problème de communication dans nos bureau administratif. Nos sincères excuses pour le désagrément. Nous espérons pouvoir mieux vous service une prochaine fois. Cordialement, Service Clientèle, Fleurop-Interflora Belgique

snel en netjes

Voldoende keuze uit boeketten, ook qua grootte en prijs. Snelle levering, zoals gevraagd.

Correcte en vlotte levering. Mijn zus vond het een prachtig boeket!

Super!!!

Zo een vlugge levering!!!!

Besteld bloemstuk + wijn Super en op tijd geleverd Steeds tevreden met bestelling

Boeket op tijd geleverd zoals gevraagd

Correct zoals het hoort

Efficiënt en makkelijk

Makkelijk keuze te maken Correcte levering op de gewenste dag

Envoi d'une gerbe. SMS reçu pour confirmer la bonne livraison

Choix variés

Levering zoals beloofd

Het bestelde boeket heb ik zelf niet gezien, dus moet ik mijn mening daarover baseren op het dankwoord en de tevredenheid van de bestemmeling. De bestelling via de website verliep zeer vlot en de levering gebeurde op het gevraagde tijdstip. Wat in de gegeven omstandigheden zeer belangrijk was.

tout était parfait!

Tout était parfait, la livraison dans les temps la gerbe était magnifique mieux que ce que j'espérais un grand merci et un grand bravo!

Profesionist si placut!

O deservire profesionista si placuta!

• Ne-ai recomanda? Yes

Nog nooit ontgoocheld geweest

Steeds op tijd en altijd tevreden bestemmelinge !

Top.

De bestelling werd snel uitgevoerd alleen kreeg de bestemmeling ze vier uur nadat het bericht dat de levering was uitgevoerd verzonden was.