Une partie de na commande n a pas été livrée

J avais commandé les fleurs dans un vase. Ce vase a été payé mais n a pas été livré

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Nous regrettons si votre livraison ne se soit pas déroulée correctement. Cependant votre livraison date du 5 décembre 2021, donc plus d'un mois. Il nous est donc impossible de vérifier ceci avec le fleuriste. Celui-ci ne peut plus se souvenir exactement d'une livraison d'il y a un mois. Le fleuriste nous confirme que si le vase a été demandé, celui-ci devait être livré avec les autres articles annexe de votre commande. Nous ne pouvons que vous conseiller qu'au moindre doute ou à la moindre question sur votre livraison, de contacter notre service clientèle directement ou par téléphone au 02/242 29 64 ou par email à info@fleurop.be Notre service clientèle peut a ce moment-là vérifier directement avec le fleuriste concerné et avoir une solution immédiate. Cordialement, Service Clientèle, Fleurop-Interflora

Zwak

Jullie schrijven voor 14U besteld, dezelfde dag geleverd. Ik bestel om 9U, wordt geleverd om 16.45u voor iemand die met pensioen gaat. Ze was om half vijf vertrokken, ik heb ze niet meer kunnen afgeven; Ik dacht dat jullie toch wel iets sneller waren.

Beste, Wij vinden uw slechte review onterecht ! WIj zijn onze belofte wel degelijk nagekomen, geleverd dezelfde dag van de bestelling. Indien een levering gevraagd wordt op een bedrijf zal de bloemist dit steeds doen tijdens normale kantoor uren (tussen 9h - 17h). Indien de persoon vroeger stopt, is het de verantwoordelijkheid van de klant om dit te vermelden in het vakje van de opmerkingen tijdens de online bestelling. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

Geleverde bloemstuk niet conform gekozen bloemstuk

Zie mailverkeer

Beste, Bedankt voor uw review. Deze zaak werd inderdaad reeds per mailverkeer opgelost. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

levering prima,terugmelding nihil

geen e-mail van leveringsbevestiging evenmin als gsm-berichtje.

Beste, Hartelijk dank de tijd te nemen uw review te schrijven. Wij moeten inderdaad toegeven dat er nog wat werk aan de winkel is om alle bloemisten zo ver te krijgen om de order bevestiging ook daadwerkelijk net na de levering door te geven. Daar sommige bloemisten met zelfstandige chauffeurs werken, komen zij pas de dag nadien te weten welke leveringen foutloos verlopen zijn, waardoor de meeste bloemisten dan 's anderendaags in de voormiddag de leveringen van de dag voordien bevestigen. Dit is inderdaad een werkpunt. Alvast bedankt voor uw review, dit laat ons toe om onze service steeds te verbeteren en zo op een hoog peil te behouden. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

Ontgoochelende kleuren en kwaliteit

De bestemmeling is een bloemenschikster en was erg ontgoocheld over de kwaliteit en de kleurencombinatie Wij hadden gekozen voor felle herfstkleuren en ze ontvangt vieux rose

Minder goed

Jammer dat het een totaal ander boeket was dan gevraagd.

Livré tardivement

Livré 48 heures après la commande, selon le message reçu à la livraison. Un peu tard pour un décès. Les fleurs arrivent la veille de l'enterrement et ne sont pas là pour les jours qui précèdent. Mais les fleurs étaient belles.

Deception

Ma carte de condoleances n etait pas jointe ,le nom de l expediteur non plus. La personne ayant recu les fleurs a telephone au fleuriste et on n a pa su lui dire de qui elles venaient

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Nous regrettons votre review négatif parce que votre bouquet a effectivement été livré sans message d'accompagnement ni expéditeur, car vous en avez fait le choix vous-même. Nous avons reçu votre commande sans message ! Vous pouvez vérifier dans votre confirmation d'ordre. Si le client choisis de ne pas ajouter de carte, nous ne pouvons pas ajouté de notre propre chef le nom de l'expéditeur car nous sommes tenu de respecter la loi de la vie et ne pouvons donc pas dévoiler le nom du client sans son accord. Cordialement, Service Clientèle, Fleurop-Interflora

Geen feedback

Ondanks dat ik bij elke bestelling vraag om per sms geïnformeerd te worden wanneer de bestelling geleverd is krijg ik geen enkele sms…

Beste, Een bevestiging ontvangen op leveringen in het buitenland is momenteel niet mogelijk. Dit kan u ook niet aanduiden bij het plaatsen van de bestelling tegenstaand een levering in België, waar u de mogelijkheid krijgt een bevestiging van levering te ontvangen per email of sms of zelfs beiden. Momenteel zijn bevestigingen op leveringen in het buitenland technisch niet mogelijk, daar de gebruikte systemen niet samen communiceren. Indien u een bevestiging wenst op een buitenlandse levering, kan u dit gerust in de opmerkingen van uw bestelling noteren, of nadien nog navragen per mail of zelfs telefoon naar onze kantoren. Het is wel meestal zo dat de tijd dat wij dan de bevestiging doorsturen, de klant reeds bedankt werd voor de leuke gift door de ontvanger zelf. Ondanks uw beweringen, staat er nergens op uw bestelling vermeld dat u een bevestiging wenst te ontvangen ! Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

Slechtste aankoopervaring ooit

Mijn bestelling is gewoon NIET geleverd. Zonder uitleg.

Beste, Deze zaak werd inderdaad reeds behandeld via mail verkeer. Er was een probleem ontstaan in Portugal, tussen hun hoofkantoor en de locale bloemist, waardoor de levering serieus vertraagd werd. De levering werd uiteindelijk uitgevoerd op 9 december samen met een plant aangeboden door Portugal ter excuus voor de late levering. Alvast onze excuses voor het ongemak. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

Pas reçu la confirmation de livraison demandée.

Voir titre.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Déçus … c était une surprise

Déçus que le fleuriste prévienne avant la livraison . C était une surprise…

Commande compliqué, livraison correcte

Site pas du tout simple à utiliser, renseignements compliqués, peu de détails lors de l'expédition de la commande une fois que l'on a passé l'épreuve du site. En revanche, le bouquet a été bien reçu et il est très bien.

Très déçue

J’ai fait ma commande avant 14:00 pour une livraison le jour même comme indiqué sur le site À ce jour je n’ai toujours pas eu de confirmation comme quoi la personne a bien reçu le bouquet alors que c’est pour un anniversaire de deuil Le recevoir le lendemain de la date n’a pas de sens Je suis très déçue S Browet

Service nickel

Tres pratique.. Service nickel

Contente du service

Contente du service : livraison en temps et en heure. Beau choix de fleurs pour toute occasion. Le mail de confirmation est toujours bien envoyé mais par contre je ne reçois jamais le sms (alors que demandé au moment de la commande).

ok

très difficile d'avoir le site en français, se convertit à différentes étapes en NL merci!

Mooi boeket

Vlot besteld en mooi geleverd

Ruim aanbod en vlot online bestellen. Leuk een bericht te krijgen bij ontvangst. Met seizoensbloemen weet je niet wat de ontvanger krijgt, maar het was een mooi boeket!

My Request was granted

I had mistakenly placed the date of delivery upon my order so I sent them an email. They replied to my email as soon as possible and my request was done also. The receiver was glad and surprised. I felt that I am satisfied on they service and the value of money was great through their service.

Bonne dans l’ensemble

Juste une remarque quand il n’y a pas la couleur de fleurs demandées, il serait mieux de sonner à la personne qui a commandé les fleurs plutôt qu’à la personne qui doit les recevoir. Sinon très beau bouquet

Prachtig en correct

Prachtig boeket en snelle levering

Uitstekend.

Mooi aanbod. Vlotte communicatie. Prima levering. Dank jullie wel.

Exellent!

Ik ben heel tevreden over de afhandeling van mijn bestelling bij Fleurop.be. Ook de bestemmeling was zeer content met het prachtige cadeau. Doe zo verder, Fleurop en nogmaals veel dank.