mooi en verzorgd

Mijn bestellingen voor collega's van onze vzw zijn steeds mooi, verzorgd en netjes op tijd geleverd.

Excellente collaboration. Rapidité et professionnalisme.

Excellente collaboration. Rapidité et professionnalisme.

Pour les 60 ans de ma sœur patricia

Snel maar buitensporig duur

Het kleinste boeketje geleverd met een kaart voor 44 euro is echt buitensporig duur...

Response from the business owner

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. U hebt zelf voor een hoger bedrag gekozen dan de minimum bij Fleurop-Interflora. Fleurop-Interflora biedt al de mogelijkheid voor levering van een boeket bloemen aan huis vanaf 37 euro (bloemen, levering en service inbegrepen). Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

Heel mooie bouquet. We waren eerst niet thuis, belletje gekregen en toen na melding dat we terug thuis waren hebben ze snel geleverd

Naar wens geleverd !

Het kan niet verbeterd worden !

De ontvangster was zeer enthousiast .

goede klantenservice . top

uitmuntend

Mijn schoonzus was in de wolken met haar boeket. Bedankt voor de correcte bestelling en vriendelijke besteller.

Zeer mooi boeket en netjes geleverd

Ondanks ik de verkeerde naamstraat had opgegeven(zomermaanden ipv zomerlaan) is het prachtige boeket netjes afgeleverd.

Gemakkelijk besteld en perfect uitgevoerd

Alles vlot verlopen volgens afspraak. Mooi boeket

Snelle bevestiging van bestelling,

Maar geen bericht van aflevering bestelling ontvangen! Jammer!

Response from the business owner

Beste, Bedankt om de tijd te hebben genomen om uw review te schrijven. Wij hebben dit nader bekeken en ons bloemist heeft (weliswaar 1 dag te laat, vermits de levering op 7 juni uitgevoerd werd) de correcte levering van uw bestelling bevestigd op 8 juni omstreeks 11h04. U had normaal gezien op dat moment hierover een sms moeten ontvangen. Misschien is er toen iets misgegaan bij de telecom operator. Alvast onze excuses voor het ongemak. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

Bestelling snel en zeer correct bezorgd

Vlot besteld en geleverd.

Bloemen doen altijd een beetje dromen. In dit geval als cadeau voor een uitzendkantoor dat mij met succes naar een vaste job heeft begeleid.

Qualité constante

Facilité de commande, rapidité des réponses et de la livraison, excellente composition

Excellent service, livraison faite comme convenu

Excelent service, qualité des fleurs, livraison parfaite et information reçue à la livraison.

Prima kan niet beter. Dank u

Excellent

Everything was good! Quick delivery.

Mooi boeket (maar niet dezelfde bloement als op de foto)

Levering heeft plaats gevonden na de lunch,, terwijl ik had gevraagd tussen 9h30 en 12h00. Ik was nl bang dat ze daarna afwezig zou zijn. Maar ze was er heel blij mee

Response from the business owner

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Bloemen zijn een levendig en vers product. De boeketten kunnen nooit een copy paste zijn van de foto. Deze worden persoonlijk samengesteld door onze creatieve bloemisten. Alsook staat het in onze verkoopsvoorwaarden vermeld dat sommige bloemsoorten kunnen aangepast worden naargelang beschikbaarheid en seizoen. Een specifiek tijdstip kunnen wij alleen garanderen voor begrafenissen, alle andere leveringen gebeuren liefst zo ecologisch mogelijk volgens de levertour van de bloemist. Hopende u een volgende keer nog beter van dienst te kunnen zijn. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

super

super

Couleurs des fleurs ne correspondaient pas à ma commande

La gerbe de fleurs a été livrée à temps mais elle était multicolore avec dominance orange or j’avais demandé rose et blanc. Car toutes les fleurs offertes à ces funérailles étaient à dominance blanc… cette gerbe faisait t. Je n’étais donc pas satisfaite

Response from the business owner

Bonjour, Nous regrettons que vous n'êtes pas satisfaite de la livraison. Le fleuriste nous informe qu'il a effectivement livrée la gerbe quasi à l'identique de la photo choisis (Amelia). Il n'avait pas vu votre remarque (fleurs roses et blanches). Il s'en excuses et espère mieux vous servir une prochaine fois. Cordialement, Service Clientèle, Fleurop-Interflora

Onvolledige bestelling

Betreffende Ordernummer: 109281 Ik bestelde een bloemstuk met geschenk voor mijn tante die 80 jaar werd. Ikzelf woon in de USA dus ik vertrouw op fleurop om mijn familie in de bloemen te zetten. Ik heb in de laatste 20 jaar een super goede ervaring gehad tot deze week. Het bloemstuk werd afgeleverd zonder het bijgevoegde kaartje met gelukwensen, enkel een "delivery slip" en het geschenk (handzeep en lotion) was niet bijgevoegd. Dit is jammer, heel vervelend, maar enorm genant aangezien mijn tante niet wist van wie het bloemstuk was. Ik contacteer fleurop ook nog hierover. Hopelijk kan dit opgelost worden.

Response from the business owner

Beste, Wij betreuren dat uw levering niet correct is verlopen. Wij hebben u reeds een mailtje gestuurd met de nodige uitleg. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

Mauvaise expérience

Grosse déception entre le bouquet commandé et celui livré en Italie !! (J'ai une photo si vous désirez). Votre service en Belgique est nettement Supérieur à celui en International

• Nous recommanderiez-vous? Non

Response from the business owner

Bonjour, Nous sommes désolés que le bouquet n'ait pas répondu à vos attentes. Cependant les fleurs sont un produit frais et le bouquet livré n'est jamais un copier/coller d'une photo choisis. De plus les bouquets livrés à l'étranger sont souvent d'un style différent de celui en Belgique. Si vous pouvez nous envoyer la photo du produit livré par email à [email protected] nous vérifions ce problème et revenons vers vous au plus vite. Cordialement, Service Clients, Fleurop-Interflora

Bloemenkrans laten bezorgen voor een overlijden. Het rouwlint bevatte de doorgegeven tekst. Uur en datum werden gerespecteerd. Waren zeer tevreden.

perfect

Commande très facile, rapide, varieté de choix enorme.

multilingue

OK pour le service de livraison, mais: j'effectue une commande en français dans laquelle je trouve des écrans pas complètement traduits. Je reçois une confirmation de livraison en anglais. Je reçois un mail en français pour me demander d'évaluer et là, je suis sur un écran entièrement en flamand. Je suis directeur de projets IT et respecter l'utilisateur en fonction de sa langue est un des facteurs de blocage lors des tests. Je suppose pas chez vous car vous engagez vos informaticiens à l'école primaire je suppose. Dans le bas de l'écran, vous me demandez un accord lié à mes données personnelles, mais tout est écrit en flamand. Pour envoyer mon avis, je suis obligé d'accepter, mais ici, dans le texte, je refuse que vous utilisiez mes données personnelles.

Response from the business owner

Bonjour, Nous sommes actuellement en transition IT et ceci cause effectivement quelques problèmes. Nos excuses pour le désagrément causé. Cordialement, Service Clients Fleurop-Interflora

1 Hoge Wei

Zaventem 1930