perfecte service

perfecte service

Super !

Hoe omschrijf je alle superlatieven ? Als super ??

SUPER TEVREDEN

Heb rouwboeket gekocht. Het boeket bleek exact de kleuren v d familiebloemen (wit met paars randje). Ik had witte kleur gevraagd ...dus bloemist heeft navraag gedaan zodat boeket paste bij de andere bloemen ! SUPER.

livraison des fleurs pour Mme Cyanda Ngalula Mukeena à Leuven Wijgmall

Bonjour, tout s'était très bien déroulé. Ma soeur était contente de la surprise. Merci pour tout. KaL

Niettegenstaande we weinig gegevens hadden over de bestemmeling in Spanje, werden de bloemen toch op het juiste adres op tijd aan de juiste persoon geleverd .

FIJN

FIJN - MOOI BOEKET

Snelle correcte levering van een mooi vers boeket bloemen . Voor herhaling vatbaar. Dankjewel

Supertevreden!

Een prachtig boeket dat snel werd geleverd!

Prima en correcte service

Mooi ,optijd,correct

Oke

Heel rofessii

Spijtig genoeg is mijn handeling niet kunnen verwerken maar het bedrijf heeft mijn geld terug gestort en ik zal zeker nog bij hen bloemen bestellen zo vriendelijk bedankt daarvoor

Heel goede ervaringen

Makkelijk een order te plaatsen - boeketten/bloemen zijn van goede kwaliteit - levering gebeurt steeds on time

Mooi boeket en op tijd geleverd

Mooi boeket en op tijd geleverd

De mooie boeketten worden stipt geleverd.

Hallo, Één bedenking. Waarom sturen ze geen herinnering? "Op 23.03.2023 heeft u een boeket gekocht voor de verjaardag van Janneke. Kunnen we terug van dienst zijn?"

Magnifique !!!

Magnifique bouquet!!

Joli bouquet, comme sur le site

Le bouquet était bien confectionné comme sur la photo, cela est très agréable. Merci beaucoup

Top ervaring

Kraakverse bloemen, zeer vriendelijke bezorging

Snelle en erg vriendelijke service

Het gewenste boeket werd enkele uren later al aan huis geleverd. Ik werd persoonlijk opgebeld door de florist om te melden dat het boeket was overhandigd aan de jarige. Mooie seizoensbloemen. Erg tevreden!

Erg tevreden

Heel snelle en correcte levering en mooi boeket

op tijd geleverd mooie bloemen

geleverde bloemen zoals getoond op de foto's

De ontvanger van het boeket was zeer tevreden

Het boeket is op de juiste dag bezorgd.

Parfait, rapide et très facile. Les frais de livraison un peu cher mais abordable

Genial

Zeer vlotte aflevering in Lissabon en mooi boeket

tout ok

Facilité à la commande Excellente livraison