Teleurstellend en een gevoel van opgelicht te zijn

Ik heb gekozen voor een heel duur boeket "Axelle 010020-L" ter waarde van 74€ en heb daarbij nog extra betaald voor een kaart en levering. Een totaalprijs van 88€. Als ik de foto zag van het boeket wat werkelijk is geleverd, dan stemt dat onvoldoende overeen. Indien u dat wenst, kan ik u de teleurstellende foto van het geleverd boeket bezorgen.

betrouw en goed

Word op tijd bezorgt en goede kwaliteit bloemen. kortom een tevreden klant

Topkwaliteit!

Al jaren klant, steeds topkwaliteit met een vlotte aflevering!

zij was blij

de dame waar ik dit stuurde was vol lof van de bloemen x

Steeds tevreden van Fleurop en hun leveringen

Al verschillende keren bloemen laten bezorgen via Fleurop en telkens werden de bloemen netjes afgeleverd op de gevraagde dag. Ook de boeketten waren telkens heel mooi en zorgvuldig samengesteld.

Conforme à la photo et service parfait

Conforme à la photo et service parfait

Parfait

Totalement satisfaite. Vos bouquets sont toujours tel que décrit sur votre site, livrés en temps et en heures. Il m'est arrivé de vouloir changer la couleur du bouquet (chose que vous proposés lors de la commande) mon choix a parfaitement été respecté. Merci pour vos bon services.

Alles perfect geleverd en op tijd

Ik had een boeket besteld voor de mama van een overleden vriendin, Mijn verbazing was groot toen ik een foto kreeg van de familie , van een rouw boeket (niet het boeket dat ik besteld had), ik veronderstel dat de bloemist wist over wie het ging en de bloemen misschien heeft aangepast aan de rest van de bloemen, zodat alles bij elkaar paste, met het budget dat er was ? Voor mij zeker’goed als het zo opgelost is, de familie was uiterst dankbaar hiervoor, dit was ook voor mij het belangrijkste, met een bloemetje ons medeleven kunnen betuigen. Alles is dus zoals steeds perfect verlopen

Slecht gekozen boeket maar een ander geleverd

Ik koos op 13 februari 2024 het boeket “Julia” via fleurop. Deze wordt geleverd maar is niet het gekozen boeket. Je krijgt een klein boeket en dat voor het respectievelijke bedrag 50€ en 12€ admin. Dus dan mag je ook al aan een goed boeket denken. Jammer… niet tevreden en klacht is in behandeling.

achat en ligne bouquet pour la France

facile et correspond à ce qui était attendu.

Simple comme bonjour

Grand choix de bouquets et facilité de commande, c'est parfait !

Heel tevreden

Raad het iedereen van harte aan

Goed aanbod. Perfecte afhandeling en levering.

Goed aanbod. Perfecte afhandeling en levering.

TOUT EST PARFAIT

VOTRE SITE EST IMPECCABLE

Slecht!!!

Slecht,na 2 dagen al 2 bloemen moeten weggooien en een tak leeuwebekjes geknakt. Na 4 dagen alle lelies kunnen weggooien. Op tijd vers water gegeven en schuin afgesneden.Veel geld gegeven voor slechte bloemen.

Service très efficace

Le bouquet que j'ai commandé avant midi a été livré l'après-midi même. La destinataire était très contente et moi aussi. C'est une façon de se sentir proches en étant loin, et lorsque l'on veut faire livrer des fleurs c'est souvent pour des moments importants, on apprécie encore plus que le service soit efficace et très professionnel.

Excellent service timing et demande respectés . Rien à redire

Expérience positive . Tout a été respecté . Personne ayant reçu les fleurs , enchantée du bouquet .

Parfait

Bouquet sélectionné bien arrivé chez sa destinaire.

Décevant

J'ai commandé 2 gerbes funéraires de formes (une gerbe piquée et un coussin funéraire) et prix différents avec ruban sur chaque. Ce qui a été livré: 2 gerbes piquées identiques (jolies et choix des fleurs blanches respecté mais 2 mêmes gerbes) et les inscriptions que j'avais demandées sur les ruban n'étaient pas les bonnes (pourtant clairement indiquées sur les résumés de commandes reçus par mail) et donc ne figuraient pas les informations attendues. La veuve qui les a reçu n'a d'ailleurs pas compris. La 1ère fois que j'avais commandé, je n'ai pas eu de souci, mais ici énorme déception. En plus j'ai demandé des reçus par mail et je ne les ai jamais reçu.

• Nous recommanderiez-vous? Non

negatief

de bloemen waren op tijd maar de kwaliteit liet te wensen over. De gele gerbera 's waren de 2e dag reeds verslenst en er was geen zakje bij voor de voeding ervan. Wij waren niet tevreden.

Snel en op tijd!

Voor het eerst met Fleurop bloemen laten bezorgen in België en werkt perfect. Prachtige bos tulpen, keurig op tijd bezorgt. Ervaring met andere bloemen bezorgers waren bedroevend zowel kwaliteit bloemen als levering.

Great quality, timely delivery

Easy ordering process. The flowers were delivered as wanted and the quality of the flowers was perfect.

Zeer negatief

De bloemen voor de 50e verjaardag van mijn dochter werden niet geleverd. Blijkbaar heeft de bloemist niet gelezen dat ze bij afwezigheid mochten achtergelaten worden ad voordeur of bij de buren. Ze werden niet meer aangeboden, ook niet de dag erop. Ik contacteerde de helpdesk bij Fleurop, men zou de bloemist in Mariakerke contacteren en terugbellen. Ook dát gebeurde niet! Uiteindelijk werd mij het geld terugbetaald. Maar mijn dochter moest op die manier onze wensen voor haar cruciale 50e verj missen.

Geen bevestiging ontvangen dat boeket goed werd afgeleverd!

Geen bevestiging ontvangen dat boeket goed werd afgeleverd!

Bouquet livré ne correspond pas à la description

Bouquet livré ne correspond pas à la description