Filters

1

GEWOON SLECHT ALS HET BOEKET NIET GELEVERD IS GEWORDEN

Gawoon niet geleverd dus 0

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte Mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Uw klacht werd reeds behandeld via email waarin wij het één en ander hebben kunnen toelichten. Hopelijk bent u tevreden met de aangeboden oplossing. Wij zijn u een volgende keer weer graag van dienst. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora België

5

Ander bouwketen dan besteld

Het bloemen bouquet leek niet op wat ik besteld had! Zonnebloemen en lange stellen waren niet mijn voorkeur!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Wij betreuren dat u niet tevreden bent. Bloemen zijn een levendig en vers product. De boeketten kunnen nooit een copy paste zijn van de foto. Deze worden persoonlijk gemaakt door onze creatieve bloemisten. Alsook staat het in onze verkoopsvoorwaarden vermeld dat sommige bloemsoorten kunnen aangepast worden naargelang beschikbaarheid en seizoen. Indien u ons de foto (van bovenzicht) van het geleverde boeket kan doorsturen, zullen wij dit zeker verder bekijken met de uitvoerende bloemist en komen hier zo snel mogelijk op terug. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

2

Achat d’une gerbe funéraire

Pour 106€ la gerbe funéraire ne correspond absolument pas à la photo qui se trouve sur le site. Il n’est pas assez fourni en fleurs (deux fois moins de fleurs) et celles-ci ne sont même pas identiques à la photo. Le bouquet n’a aucune allure. Très déçue de ces fleurs par rapport à la photo du site.

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Reactie van het bedrijf

Bonjour, Merci pour votre avis sur KiyOh, Nous sommes désolés que l'article livré n'ait pas répondu à vos attentes. Les articles floraux livrés à l'étranger sont souvent d'un style différent de celui auquel vous êtes habitué en Belgique. Comme la fleur est un produit frais, le produit livré ne peut jamais être un copier/coller de la photo en ligne. Cependant si vous pouvez nous fournir une photo de la gerbe livrée par mail, nous pourrons vérifier ceci avec notre bureau en Angleterre. Nous serions ravis de mieux vous servir la prochaine fois. Cordialement, Service Clientèle, Fleurop-Interflora

5

Product not according to item purchased

The bouquet was delivered tiemely, however the size and composition were not what was purchased... a Parisien large should have been 35 in of pure roses, the description called for hardly any green... roses set so tightly... the real bouquet was no more than 10 roses... Very disappointed.

  • Would you recommend us? No

Reactie van het bedrijf

Dear Customer, We thank you for taking the time to sent us your review and we regret that you are not satisfied. But flowers are a vibrant and fresh product. The bouquets can never be a copy paste of the photo. These are personally made by our creative florists. It is also stated in our sales conditions that some flower varieties can be adjusted according to availability and season. If you can send us a picture (from top view) of the delivered bouquet, we will certainly look into this further with the executive florist and get back to you as soon as possible. Best regards, Customer Service, Fleurop-Interflora

3

Bouquet livré ne correspondait pas à exemple commandé

Vous avez fait appel à un grand fleuriste parait-il donc fleurs plus chères et moins gros bouquet - j’avais vraiment honte quand j’ai reçu la photo du bouquet livré au destinataire …

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Reactie van het bedrijf

Bonjour, Nous regrettons que vous ne soyez pas satisfait. Comme les fleurs sont un produit vibrant et frais, les bouquets ne peuvent jamais être un copié collé de la photo. Ceux-ci sont confectionnés personnellement par nos fleuristes créatifs. Il est également précisé dans nos conditions de vente que certaines variétés de fleurs peuvent être ajustées en fonction des disponibilités et de la saison. Votre réclamation a aussi déjà été traité par email et le fleuriste a proposé de livrer une plante en guise de geste commercial, sans aucun aveu de culpabilité, mais plutôt pour le fait que certaines fleurs sur la photo n'étaient tout simplement pas en stock. Proposition que vous avez trouvez sympa et pas nécessaire. Nous vous remercions quand même pour votre review, car ceci nous aide a maintenir notre service à un haut niveau. Cordialement, Service Clientèle Fleurop-Interflora

1

Bouquet non livré - communiqué une semaine après

Ma commande n’a non seulement pas été livrée, mais j’ai reçu un e-mail neutre m’en informant une semaine plus tard seulement. Prétexte invoqué : la région n’est pas couverte. Ceci aurait pu être détecté dès la commande.

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Reactie van het bedrijf

Bonjour, Bonjour, Nous regrettons que vous soyez déçu. La reconnaissance du code postal fonctionne pour la Belgique, mais malheureusement pas encore pour les livraisons à l'étranger. Nous dépendons donc entièrement du suivi du pays concerné pour informé le client. Nous vous présentons nos sincères excuses pour la gêne occasionnée. Merci pour votre message, ceci nous aide a améliorer notre service et nous prenons cette astuce à cœur pour une nouvelle versions du site pour l'avenir. Cordialement, Service clients Interflora

8

service de qualité

Service de livraison de fleurs de qualité. Fleurs commandées le samedi soir, livrées dimanche à 13H. J'ai commandé des roses rouges,apparemment ils étaient en ruptures momentanée ,ils ont alors contacté la destinataire qui a pu choisir un autre coloris. Le bouquet est joli et a beaucoup plu. Service fleurop recommandé.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
6

had betere service verwacht

vandaag bij mijn vriendin geweest waar de bloemen geleverd werden de aflevering gebeurde zeker niet correct de bloemen stonden op straat in de volle zon gelukkig dat ze nog door de juiste persoon gevonden werden iedereen kon deze immers hebben meegenomen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, WIj danken u voor uw review. Toen de bloemist de levering heeft aangeboden was er niemand thuis. U had de toestemming gegeven op het order dat de levering aan de deur mocht gelaten worden bij afwezigheid van de ontvangster. De bloemist heeft dit dan ook zo gedaan met het idee dat de ontvangster mssn niet lang afwezig ging zijn. Hopelijk kunnen wij u volgende keer beter van dienst zijn. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

9

Livraison en Allemagne

Parfait, livraison faite à heure et à temps. Bouquet magnifique. Merci

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
8

Goed

Duidelijke website,betaalbaar,kwaliteit,snelle service. Wel spijtig dat boeket ( met vaas ) voor de deur gezet is zonder aanbellen. Klant heeft dit toevallig zien staan tijdens werken in voorhof. Zoniet zou dit boeket er heel de nacht gestaan hebben.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn te horen dat u in het algemeen tevreden bent met onze service. De bloemist bevestigt dat hij wel degelijk heeft aangebeld bij de levering. Misschien heeft de ontvanger de bel niet gehoord of was hij/zij net even belet. De bloemen werden dan aan de deur gelaten omdat dit inderdaad door u (de klant) toegestaan werd bij het plaatsen van de bestelling. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

10

Service client rapide

Au top

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Respect de la photo et du moment de livraison

Belle expérience

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

perfect

fantastisch om te kunnen vertrouwen op jullie diensten zowel in binnen als buitenland. steeds TOP !!

  • Aanbevelen? Ja
1

2 boeketten - alle 2 na 4 dagen verwelkt

Dat is het tweede jaar op rij dat ik een boeket bestel bij jullie in de periode 05. Vorige keer heeft m'n nicht zelf gaan klagen van bij wie de bloemen kwamen. Deze keer heb ik het zelf vastgesteld en het is een schande. Zoveel geld en al na 4 dagen verwelking. Ik bestel nooit meer bij jullie. (heb nochtans voordien wél positieve ervaringen gehad) (bloemen kwamen uit Dilbeek, kloosterstraat)

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Wij betreuren dat u niet tevreden was met uw levering. De bloemist werd hierover aangesproken en excuseert zich voor het ongemak. Hij gaat het nodige doen om alsnog een excuus boeket op het adres in Dilbeek te leveren. Alsnog onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u een volgende keer beter van dienst te zijn. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

5

geen kaartje met afzender en niet geleverd zoals gevraagd

Ik had een kaartje met tekst gevraagd maar was er niet bij. Bij wie het aangekomen was wist niet van wie het was...

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor je beoordeling op KiyOh, Wij hebben uw bestelling ontvangen zonder wenskaartje en dus inderdaad zonder boodschap noch afzender (zoals u op uw bevestiging van uw bestelling kan nakijken). Daar wij de wet op de privacy van de klant dienen te respecteren, mogen wij in dit geval geen extra informatie doorgeven. Fleurop-Interflora geeft de mogelijkheid een gratis wenskaartje aan uw bloemetjes toe te voegen. Dit is een kaartje zonder voorbedrukte gelegenheid. U kan hier dan ook gewoon de naam van de afzenders op laten noteren, zonder boodschap. Wij hopen u zo correct te hebben geïnforemerd. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora België

8

Bouquet très joli aussi joli que sur la photo de présentation

Efficace, rapide et service au top

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
6

Correct mais pas très convivial

Le destinataire n' a pas reçu beaucoup d'information au sujet de l'expéditeur et du contenu de l'envoi (fleurs + soins de beauté) mais la livraison était correcte

  • Nous recommanderiez-vous? Oui

Reactie van het bedrijf

Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'écrire votre review. La personne destinataire ne reçoit effectivement aucune information sur le client à l'exception du message d'accompagnement. Nous sommes tenue de respecter la loi sur la vie privé du client. Même si après la livraison la personne destinataire souhaite avoir plus d'info sur le client, nous ne pouvons pas fournir ceci sans l'accord du client. Celui-ci est donc toujours contacté et c'est lui qui décide si l'info peut être transmise ou pas. Comme c'est très rare que le fleuriste livre lui-même les bouquets, mais qu'ils font appel a des livreurs indépendant, il doit y avoir normalement un carte de garantie attaché au bouquet ou quelques conseils sont prodigués comme : "Prendre un vase propre et adapté, coupées les fleurs en biais, pas dans le courant d'air ..." Nous espérons vous avoir informé correctement. Cordialement, Service Clientèle, Fleurop-Interflora

10

Parfait

Merci pour l'excellent service. Tout était parfait: qualité, délai, rapport qualité/prix.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

GOEDE SERVICE EN STIPTHEID VAN LEVERING

PRACHTIGE BLOEMEN. VLUGGE SERVICE EN EN STIPTE LEVERING. DOE ZO VOORT ;-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goede service

Heel goede service, stipt en waarheidsgetrouw boeketje

  • Aanbevelen? Ja
7

goed

ik had 2 geschenkartikelen besteld, maar deze zijn afzonderlijk i.p.v samen afgeleverd. met een tijdspanne van 1 uur.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor je beoordeling op KiyOh, Wat vervelend dat het de levering niet tegelijk toegekomen is. De chauffeur van de bloemist was inderdaad het bij-artikel (fles champagne) vergeten bij het afgeven van het boeket, waardoor hij dus nadien nog eens is teruggereden om de fles na te leveren. Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn je een volgende keer graag beter van dienst. Mvg, Klantendienst, Fleurop-Interflora

7

Livraison de fleurs dans un funerarium

Je n'ai reçu le sms de livraison que le lendemain de la livraison.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui

Reactie van het bedrijf

Bonjour, Nous devons en effet admettre qu'il reste encore du travail à faire pour que tous les fleuristes transmettent effectivement la confirmation de commande juste après la livraison. Comme certains fleuristes travaillent avec des chauffeurs indépendants, ils ne découvrent que le lendemain quelles livraisons ont été effectuées sans erreur, de sorte que la plupart des fleuristes confirment les livraisons de la veille au lendemain matin. C'est effectivement un point de travail. Merci d'avance pour votre avis, cela nous permet d'améliorer continuellement notre service et ainsi de le maintenir à un niveau élevé. Meilleures salutations, Service Clients, Fleurop-Interflora

10

Top

Fleurs magnfiques

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

Heel goede service.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Super

  • Nous recommanderiez-vous? Oui

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd