Voldoende op stock en snelle levering

Tot op heden altijd alle componenten op voorraad. Levering is 95% van de tijd de volgende werkdag. Natuurlijk afhankelijk van tijdstip dat een bestelling wordt gedaan.

heel goed

heel goed service en productkeuze, beetje duur

goede service

goede kwaliteit en snelle levering

partner in business

steeds duidelijke en aangename communicatie

Dikke prima

vroeger was alles beter

Als we via de webshop een slang bestelling plaatsen die wij veel gebruiken en deze is er niet lijkt mij logisch dat er even gebeld wordt. levertijd is 1,5 week.. dan bel je of er wat anders geregeld moet worden. vervolgens bellen wij voor andere type slang en kunnen we de vorige order niet cancelen.... wat een bureaucratisch gedoe. Zeker als je al vanaf de oprichting al klant bent.

TOPSERVICE

Altijd netjes geholpen. Deskundig en vakbekwaam personeel!

sinds het Rubix is de servive slechter geworden

prijzen kloppen niet met eerder gegeven offerte's . webshop niet up to date. lang wachten op een offerte

slecht op de hoogte gehouden worden over levertijd

moet zelf (meermaals) vragen naar de nalevering >> als de levertijd opschuift.

De service is prima in orde,

De service is prima in orde, Het team is oplossingsgericht.

deskundige en betrouwbare klant; goede communicatie

deskundige en betrouwbare klant; goede communicatie

Had een spoedje, deze is door Rosalie opgepakt en dezelfde dag nog verzonden!!

Ruim assortiment

Makkelijk bestellen met barcodes en daarna snel in huis. Goede contacten met medewerkers.

Goede service geen gezeur en snelle levering.

Verhelderend

De klantvriendelijkheid en betrokkenheid is enorm hoog wat zeer gewaardeerd wordt. Nieuwsgierig zijn we zeker naar hoe de samenwerking zich verder zal ontwikkelen in de komende jaren.

Goed bedrijf. Behulpzame mensen. "Voor 15:00 besteld, morgen in huis" gaat niet altijd op via de webshop. Als je zeker wilt weten dat het de volgende dag in huis is, kan je beter even bellen of mailen.

Goede Service en kennis van Zaken

Gebeld ivm vreemde maat koppeling, snelle reactie terug, gevraagd of ik klant kan worden direct mail ontvangen. Order snel verstuurd en binnen zeer korte termijn ontvangen.

Goede overzichtelijke website

Goeie ervaring met de website, vooral omdat je kan zien wat er daadwerkelijk op voorraad ligt. Alleen een optie om het afleveradres aan te passen mis ik.

Fijn bedrijf

Deskundig maar duur.

Zeer deskundig

Altijd een prettige samenwerking met de medewerkers van Geeve. Fijn contact, deskundig advies en reageren meestal snel op de verzoeken. Ga zo door!

Krachtig in bieden van oplossingen

Goede ervaring : -Grote voorraad -Oplossing gericht denken - Flexibiliteit - totaal oplossing

Heldere website

Alles is helder en duidelijk vermeld op de website

Never change a winning team!

Zowel van inkoop als verkoop zijde hebben wij een professionele en collegiale ervaring met Geeve Hydraulics. De relatie dateert reeds sinds het ontstaan van Geeve.

Altijd goed.

Snelle en vakkundig service.

Zeer open en meedenkende organisatie

We worden altijd vriendelijk te woord gestaan. Kundige mensen die mee denken.

Over Geeve Hydraulics B.V.

Geeve Hydraulics, opgericht in 1996, is een technische groothandel die hydrauliek slangen en komponenten in voorraad heeft van gerenommeerde merken en fabrikanten. Geeve Hydraulics heeft meer dan 30.000 artikelen in meerdere produktlijnen en categorieën op voorraad.