Geeve een goed bedrijf voor ons goede voorraad hoop dat het zo blijft nu het bij Rubix zit . mijn ervaringen met andere Rubix vestigingen over voorraad zijn slecht

Zeer fijne en ervaren hulp gekregen bij afhalen aan de balie

Ik moest een artikel omruilen aan de balie omdat deze verkeerd door mij besteld was en de medewerken aan de balie nam rustig de tijd voor mij en gaf mij advies welk onderdeel ik de volgende keer moet bestellen. Deze medewerken hielp mij zeer vriendelijk.

Vakbekwaam personeel met een service gerichte instelling. Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Goede service en altijd wel een oplossing

Goede service en flexibel Altijd wel een oplossing bij de gestelde vraag

Hoi

Nee

Super service, goed en snel geholpen!

Super service, goed en snel geholpen! Een telefonische prijsaanvraag gedaan en meteen mooie nette condities en snelle levering, alles vrijwel perfect verlopen.

Geweldig service

Altijd klaar staan voor klanten

Altijd snel en adequaat

We worden altijd snel en netjes geholpen, en de grootste + is dat er mee wordt gedacht.

Gewoon goed

Nog steeds goed

Topbedrijf!

Altijd snelle en correcte service

Er wordt altijd mee gedacht, bij vragen altijd snel antwoord. Mensen met kennis van zake, en denken oplossing gericht. Mvg Geert Timmer

Prima!!

Super gereedschap.ik wil niets anders meer.

Over Geeve Hydraulics B.V.

Geeve Hydraulics, opgericht in 1996, is een technische groothandel die hydrauliek slangen en komponenten in voorraad heeft van gerenommeerde merken en fabrikanten. Geeve Hydraulics heeft meer dan 30.000 artikelen in meerdere produktlijnen en categorieën op voorraad.