Netjes en correct geholpen, met alle vragen snelle reactie.

Super snelle levering en mooie planten

Snelle levering, goed verpakt. Mooie planten

Veel keus, goed geholpen

Palm doet het goed.

Prima service.Goed product

Mooie, volle boom. Niet duur. Persoonlijk contact door bedrijf toen er een klein probleem met de website was Klantgericht

Waardeloos

Tot 2 x toe een palm gekocht via Amazon en 2 x binnen periode van 3 maanden zo dood als een pier. Via mail contact gezocht, Maar geen enkele reactie. Jammer, Nooit weer!!

Waardeloos

De palm is erg mooi en is goed afgeleverd. We zijn heel tevreden.

Snelle verzending mooie producten

snelle levering en goed verzorgd

een goed verzorgde plant en netjes afgeleverd

Hele mooie planten.

Ben zeer tevreden met de snelle levering, de planten waren ook heel goed verpakt, Ik zou dit wel doorgeven aan vrienden en bekende. M.vr.gr. Huub Mussers En nog bedankt voor de goeie service.

Snel verstuurd

Snel ontvangen en de druif ziet er goed uit. Heeft nog geen uitlopers. Hoop die snel te zien.

Goede zaak met mooi assortiment

Heel netjes geholpen door Ron goed advies nette service bomen netjes thuis bezorgd een hele dikke aanrader

Tropische verrassing in Hengelo

Op bevrijdingsdag verveelde ik mij en dus op zoek gegaan naar een blijmakertje, die vind ik altijd wel bij tropic trees, mijn schoondochter en kleinzoons gingen even relaxen in de hangmatten, moe als zij waren van het festival waar ze net vandaan kwamen. Uiteindelijk ben ik geslaagd met een granaatappelboom en nog een plant, mijn tuin begint er op te lijken, nog lang niet uitgekocht met zoveel keuze. O ja, heel vriendelijk en behulpzame medewerkers die alle tijd voor je nemen, was een mooi uitje.

We waren wat teleurgesteld toen we de plant uitpakte, het was bedoeld voor moederdag en dan krijg je een totaal teruggesnoeide kale plant en dat voor de prijs van 80 euro, met vriendelijke groet, Ad van Soest, Kerkweg 27 2985AM Ridderkerk

Schitterend

De bestelde goederen overtreffen de foto’s Wat een schitterende boom En geleverd daar waar ik wilde Top service

Prachtig product, snelle levering.

Mijn kumquatboompje werd heel snel en goed verpakt geleverd. Het is een mooi boompje dat er gezond uitziet. Er hangen nog geen vruchten aan maar dat had ik ook niet echt verwacht. Ik ben blij met het boompje!

Prima service, mooie palmen

Prachtige palmbomen, zeer snel en netjes geleverd, aanrader!

Very happy

Bougth last year 4 trachy fortunei (3.5m), and I'm simply very happy! But please, create a french and/or english version of your website...

Goede en deskundige hulp voor tropische planten/bomen en struiken.

Ben ondertussen een aantal keren bij Tropic Trees geweest. De 1e keer als oriëntatie en deskundige informatie inwinnenbij Hugo en Niels. Daarna (in 3 keer) mooie verschillende grote en kleine palm(bomen), italiaanse totem-cipressen, toscaanse klimjasmijn en de lagerstroemia indico struiken aangeschaft. Wat niet in de auto past word op afspraak netjes op de afgesproken plek neergezet. Ik zal er regelmatig een kijkje blijven nemen en mischien zijn er dan wel weer andere soorten te bewonderen of te verkrijgen.

Snel en mooi!

Snelle levering en super mooie palm! Top!

Veel keuze aan planten en struiken

??????

Een beetje voorbarig om nual een beoordeling te moeten geven, omdat ik m'n olijfbomen nog niet heb ontvangen.

Goede communicatie

Communicatie vooraf erg goed. Bestelling was snel, maar de dag en tijd niet gecommuniceerd. Onhandig met zo’n grote bestelling.

boom ziet er prima uit en goed verpak. gelukkig ook :) enige opmerking is Dpd bezorging. maar dat is algemeen bekend voor hun slechte service.

Over Tropictrees

Tropictrees streeft naar de beste kwaliteit voor de Laagste Prijs. Bestel direct online! Bestel snel bij de voordeligste tropische bomen leverancier van Nederland! Goedkoopste van NL. Exclusieve Bomen. Met Zorg Geselecteerd. 1-2 Werkdagen Bezorgd. Ruim Assortiment.