vollste Zufriedenheit - weiter so

Vielen Dank für die schönen Zitruspflanzen. Wie beschrieben zu 100 % Zufriedenheit. Wenn alle ihre Pflanzen lieben, pflegen und anliefern so wie sunny tree gibt es keine Mängel DANKE!

Zeer persoonlijk contact en super snelle levering

Ik heb een boom besteld bij Sunny Tree en wil graag mijn positieve ervaring delen. Ze hebben mij vanaf het begin netjes te woord gestaan en zelfs foto's gestuurd van verschillende bomen. De levering zou 5 dagen duren, maar na 3 dagen werd de boom al bezorgd. Ik kom hier zeker weer terug.

Mooie plant en goede service!

Oleander besteld bij Sunny Tree. Na een probleem met de vervoerder en daarmee de vraag of de kwaliteit van de plant in het gedrang kwam, heeft Sunny Tree direct een nieuwe verzonden welke de volgende dag in huis was. Hele mooie volle plant! Blij mee.

Onder de indruk

Heb bij Tropictrees een palmboom gekocht incl. een houten wijnvat. Wat een mooi tuincentrum, als je van bijzondere tropische planten/bomen houdt, voor zowel binnen als buiten, zeker een aanrader! Werd zeer vriendelijk en kundig geholpen en geadviseerd over de beste keuze in mijn situatie. Ik kom hier zeker vaker!

Bestelling 3036 is netjes bezorgd en mooie planten.

Nette bezorger en mooie planten, keurig ingepakt.

Sinaasappelboom in mooie staat

Perfecte afhandeling en snelle bezorging. Mooi boompje. Echter de informatie op de website klopt niet. Stam diameter is zeker geen 8 tot 10 cm. Dat dacht ik wel Maar wellicht even aanpassen.

Levering oké, maar boompje valt tegen

Ik heb de boom besteld vanaf de foto op de website. Maar de boom die bezorgd is, is een stuk minder vol, dat valt tegen!

Tevreden!

De palmboom ziet er geweldig uit en de leving ging vlot en netjes.

Leuke mensen met verstand van planten/ bomen

Goede uitleg van verzorging/ groei en snoei. 2 jaar geleden een palm gekocht die dit jaar prachtig in bloei is. De nieuwe lokatie is prachtig en overzichtelijk. Veel keuze bovendien. Zeker een aanbeveling !!!

Snel en kwaliteit

Snelle service, ook potkluit goed ingepakt. Mooi gesnoeid op in doos te passen

Netjes en correct geholpen, met alle vragen snelle reactie.

Super snelle levering en mooie planten

Snelle levering, goed verpakt. Mooie planten

Veel keus, goed geholpen

Palm doet het goed.

Prima service.Goed product

Mooie, volle boom. Niet duur. Persoonlijk contact door bedrijf toen er een klein probleem met de website was Klantgericht

Waardeloos

Tot 2 x toe een palm gekocht via Amazon en 2 x binnen periode van 3 maanden zo dood als een pier. Via mail contact gezocht, Maar geen enkele reactie. Jammer, Nooit weer!!

Waardeloos

De palm is erg mooi en is goed afgeleverd. We zijn heel tevreden.

Snelle verzending mooie producten

snelle levering en goed verzorgd

een goed verzorgde plant en netjes afgeleverd

Hele mooie planten.

Ben zeer tevreden met de snelle levering, de planten waren ook heel goed verpakt, Ik zou dit wel doorgeven aan vrienden en bekende. M.vr.gr. Huub Mussers En nog bedankt voor de goeie service.

Snel verstuurd

Snel ontvangen en de druif ziet er goed uit. Heeft nog geen uitlopers. Hoop die snel te zien.

Goede zaak met mooi assortiment

Heel netjes geholpen door Ron goed advies nette service bomen netjes thuis bezorgd een hele dikke aanrader

Tropische verrassing in Hengelo

Op bevrijdingsdag verveelde ik mij en dus op zoek gegaan naar een blijmakertje, die vind ik altijd wel bij tropic trees, mijn schoondochter en kleinzoons gingen even relaxen in de hangmatten, moe als zij waren van het festival waar ze net vandaan kwamen. Uiteindelijk ben ik geslaagd met een granaatappelboom en nog een plant, mijn tuin begint er op te lijken, nog lang niet uitgekocht met zoveel keuze. O ja, heel vriendelijk en behulpzame medewerkers die alle tijd voor je nemen, was een mooi uitje.

We waren wat teleurgesteld toen we de plant uitpakte, het was bedoeld voor moederdag en dan krijg je een totaal teruggesnoeide kale plant en dat voor de prijs van 80 euro, met vriendelijke groet, Ad van Soest, Kerkweg 27 2985AM Ridderkerk

Schitterend

De bestelde goederen overtreffen de foto’s Wat een schitterende boom En geleverd daar waar ik wilde Top service

Over Sunny Tree

Sunny tree streeft naar de beste kwaliteit voor de Laagste Prijs. Bestel direct online! Bestel snel bij de voordeligste tropische bomen leverancier van Nederland! Goedkoopste van NL. Exclusieve Bomen. Met Zorg Geselecteerd. 1-2 Werkdagen Bezorgd. Ruim Assortiment.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.