Prachtig product, snelle levering.

Mijn kumquatboompje werd heel snel en goed verpakt geleverd. Het is een mooi boompje dat er gezond uitziet. Er hangen nog geen vruchten aan maar dat had ik ook niet echt verwacht. Ik ben blij met het boompje!

Prima service, mooie palmen

Prachtige palmbomen, zeer snel en netjes geleverd, aanrader!

Very happy

Bougth last year 4 trachy fortunei (3.5m), and I'm simply very happy! But please, create a french and/or english version of your website...

Goede en deskundige hulp voor tropische planten/bomen en struiken.

Ben ondertussen een aantal keren bij Tropic Trees geweest. De 1e keer als oriëntatie en deskundige informatie inwinnenbij Hugo en Niels. Daarna (in 3 keer) mooie verschillende grote en kleine palm(bomen), italiaanse totem-cipressen, toscaanse klimjasmijn en de lagerstroemia indico struiken aangeschaft. Wat niet in de auto past word op afspraak netjes op de afgesproken plek neergezet. Ik zal er regelmatig een kijkje blijven nemen en mischien zijn er dan wel weer andere soorten te bewonderen of te verkrijgen.

Snel en mooi!

Snelle levering en super mooie palm! Top!

Veel keuze aan planten en struiken

??????

Een beetje voorbarig om nual een beoordeling te moeten geven, omdat ik m'n olijfbomen nog niet heb ontvangen.

Goede communicatie

Communicatie vooraf erg goed. Bestelling was snel, maar de dag en tijd niet gecommuniceerd. Onhandig met zo’n grote bestelling.

boom ziet er prima uit en goed verpak. gelukkig ook :) enige opmerking is Dpd bezorging. maar dat is algemeen bekend voor hun slechte service.

Blij met onze palmbomen

Mooie bomen! Bezorgd op de dag dat we graag wilden, daar was speciaal door Ron opgelet. De bezorger was zo lief om mij even te helpen de bomen in de achtertuin te krijgen. Later was het nog wel een uitdaging om de hoogste van 2,5 meter te plaatsen, maar het is gelukt en het staat er prachtig bij. Dank jullie wel!

Super snelle service en kwalitatieve goederen.

Een minpuntje: je kunt geen account aanmaken waardoor je geen historiek van uw aankopen hebt. En dat is jammer, zeker als je geregeld aankopen wilt doen. Ben ervan overtuigd dat daardoor het sommige mensen weerhoudt om bij jullie te bestellen. Het is goed dat ik van iemand anders, die net bij jullie had besteld, wist dat het goed was.

Eerlijk!!

Super netjes en eerlijk advies gegeven!!vriendelijkheid en behulpzaam!! Wij zijn er nu al blij mee,mocht het bevallen komen we zeker terug!!!

Goed en vriendelijk geholpen.

Twee mooi Washingtonia Robusta's gekocht, ook wel de Mexicaanse Waaierpalm genoemd. Heel mooi bedrijf waar ik vriendelijk en goed ben geholpen. Ook gelijk even voeding voor de palmen gekocht hier. Zeer tevreden!!

Goede kwaliteit en snelle levering

Toen mijn levering binnen kwam was het met zorg ingepakt, en de boom was van mooie kwaliteit! Ook heel snel geleverd. Ga zeker nog meer bestellen via TropicTrees

mooie planten

mooie planten geleverd. enige verwarring omtrent bezorging ( ik had gebeld en gevraagd voor latere levering en men zou mij op de hoogte houden) week later : opeens gaat de bel .... de planten !! N.B.: aandachtspuntje tbc Tropictrees chauffeur had er duidelijk geen zin om klantvriendelijk gericht te zijn tijdens het lossen; na wat aandringen werd de pallet van 100kg!! toch op de oprit gezet hetgeen ook heel goed mogelijk was

In en woord "fantastisch!!"

We hebben voor onze mediterrane tuin hier wat bomen en een palm aangeschaft. Keurig op afroep bezorgd. Alleen het transportbedrijf stuurde iemand met een vrachtwagen zonder laadklep en heftruck, slim he! Gelukkig een aardige medewerker van VERGLASCO in Winterswijk die voor ons even de pallet uit de vrachtwagen heeft gehaald. De service en kennis van Tropictrees is zeer goed. We zijn heel goed geïnformeerd en er werd alle tijd genomen zodat wij rustig onze keuzes konden maken. Een ding is zeker, we hebben nog zeker wat nodig en dat gaan we ook zeker bij Tropictrees halen.

Klantvriendelijk personeel, goed advies.

Vandaag een oude druif gekocht. Goed advies gekregen, vriendelijk personeel. Mooi omgeving, het is net of je in Spanje waant.

Mooi terrein en aanbod, vriendelijk personeel.

Palmboom Bismarckia-Nobilis Altijd weer een uitdaging blauwkleurig blad te vinden. Bij Tropictrees in Hengelo was het raak. Een prachtige Palmboom Bismarckia-Nobilis gekocht met korting. Mooi terrein om tussen tropische planten te dwalen. Personeel is vriendelijk, vrolijk en grappig. Moest de Palm nog wel even binnen zetten i.v.m. -5 graden vorige week maar nu staat hij op z’n plek. Foto’s te zien op Google revisie. AtlaAndFriends

Goed product, slechte bezorgservice

De olijfboom is prachtig. Niets dan goeds over te zeggen. De afgeleverde producten zijn prima. Als inwoner van Den Haag raad ik het echter af om bij deze firma een bestelling te doen. De bezorging door de firma Rhedus is zéér klantonvriendelijk. Zolang Tropictrees hun producten laat bezorgen door deze firma, kan ik daar helaas niets meer bestellen.

Tevreden over mijn product, informatie over levering zou iets beter mogen. Verder prima verpakt.

Hele mooie struik!

Mooie volle olijfstruik ontvangen, blij mee!

Plant mooier dan advertentiefoto

Conform verwachtingen geleverd

Ben tevreden goed ingepakt op tijd geleverd

Supersnel en kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Europastraat 49

7622KC Borne

0641204160

[email protected]

Over Sunny Tree

Sunny tree streeft naar de beste kwaliteit voor de Laagste Prijs. Bestel direct online! Bestel snel bij de voordeligste tropische bomen leverancier van Nederland! Goedkoopste van NL. Exclusieve Bomen. Met Zorg Geselecteerd. 1-2 Werkdagen Bezorgd. Ruim Assortiment.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.