Op tijd en de hond is er gek op

Snel en netjes geleverd

Mijn ervaring bij BestBuddy is positief! Ik had een bestelling gedaan voor mijn hond en kreeg meteen een bevestiging per mail. Vervolgens werd ik goed op de hoogte gehouden over de reis van mijn pakketje. Het pakketje was snel en netjes geleverd.

Keurige en snelle levering.

Onze hond is dol op de trainingssnoepjes en leert er snel mee.

Goede service, snelle levering en onze Jane vind de snacks heerlijk

Geweldige service, perfecte snacks voor mijn honden

Al jaren bestel ik hier voor mijn honden en ben er ongelooflijk blij mee. Geen rotzooi, puur natuur. Mijn honden krijgen al altijd biologisch voer en deze snacks zijn daar een perfecte aanvulling op. Wil niets anders meer.

Top qualiteit

Veel varianten en smaken. Voor mij wat belangrijk is dat er geen troep in zit. Dit kan je goed zien aan stoelgang van je buddy. Ik ben blij en hij vindt het lekker.

Het proefpakket is helemaal naar wens. Onze hond vindt de verschillende snacks echt lekker. Lekker afwisselend.

Duidelijk vriendelijk en snel

Een winkel die er echt verstand van hebben.. Er word geluisterd en er word mee gedacht top

De snoepjes zijn een echte traktatie hij doet er alles vooror

De traktatie blijft lekker vers en ruikt goed. Vind het een prims produckt, goeie service. Groet, Erna

Heerlijk spul voor onze Ziva,

Bonus is handig verpakt en de hond vind het heerlijk.

Alles goed verpakt. Goede producten.

1 woord perfect. Snelle verzending en bij vragen wordt er snel contact met je opgenomen. Mijn hondje is razend op alle snoepjes.

snelle service, makkelijke website en genoeg keus.

mooie kleine snoepjes. de honden zijn er dol op. ik heb altijd de softs ((alle smaken) Fijn voor tijdens de wandeling en als beloning tussendoor.

Snel bezorgd.en hond vindt de snacks heerlijk

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering van de bestelling. Goede kwaliteit en de hond is er gek op.

De hond is er dol op ben eind januari in Drenthe ga dan langs bij de winkel

Goede producten, snelle service!

Meerdere keren een bestelling geplaatst en elke keer naar volle tevredenheid geholpen!

Gewoon heel fijn verlopen en goede levering. Zeer prettig

Onze hond vind de belonging snacks heerlijk!!

Snelle levering. Gezonde snacks die onze kieskeurige hond wel pakt. Afwisselende smaken en geen vieze vingers of jaszak. Zeer tevreden klant en blije hond.

Mijn honden zijn er gek op.

Goede beloningen

Een vaste klant erbij!

Een breed assortiment met kwalitatief goed voedsel. Gemakkelijk besteld online en snel geleverd. Mijn hond vindt het heerlijk. Leuke samengestelde pakketten. Top! Een enorme meerwaarde in de trainingen.

Snelle levering, goede verpakking

Best buddy treats, onze hond vindt ze heerlijk.

Snelle levering en producten van goede kwaliteit

Mijn hond is gek op de best buddy soft snacks. Deze zijn handig als beloning, omdat ze makkelijk nog in 3 stukjes gebroken kunnen worden.

Over BestBuddy-Pets

De snacks van BestBuddy zijn stuk voor stuk gemaakt van hoogwaardige natuurlijke ingrediënten en zo puur en eenvoudig mogelijk. De snacks zijn altijd van 1 diersoort gemaakt, zo maakt u de keuze die het beste past bij uw huisdier. In de snacks van BestBuddy vindt u geen gluten en wij gebruiken geen kunstmatige geur-, smaak- en kleurstoffen. Tijdens de bereiding van de snacks wordt geen suiker en zout toegevoegd. BestBuddy, lekker en gezond voor kat en hond.