super

Mijn James is er dol op

Snelle levering en eten ziet er goed uit voor de hond.

De hond vind het lekker

Heel fijn

Snelle beantwoording van mijn vraag en meedenken hoe de bestelling goed geleverd kon worden. (Problemen met Post Nl) super.

Fijne en gezonde producten besteld voor de hond om te knagen. Puur natuur zonder toevoegingen. Voor een redelijke prijs.

Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit hondenvoer, goed advies en service

Onze honden zijn altijd erg blij als de doos van Best buddy komt! Goede, snelle levering.

Onze hond is dol op BestBuddy artikelen

Heerlijke maaltijd worsten en voor tussendoor nog wat lekkere snacks besteld. En ze vallen altijd in de smaak!!

Altijd goed

Fantastische service, producten en levering

Wij zijn erg tevreden over de producten van Best Buddy Pets! Daarnaast is de service van Dorien en Mike in 1 woord “TOP”! Bij vragen kunnen we deze altijd stellen en we krijgen dan ook snel een antwoord terug. Onze border collie Aivy gaat altijd graag mee om onze bestelling op te halen, een extra feestje om zelf je brokjes en gestoomde vleesmaaltijd te halen. Daarna lekker smullen!

Plezierig bedrijf om bij te bestellen.

Groot assortiment, scherp geprijsd en snelle levering.

Zeker goed

Makkelijke website, snelle levering, volgens mijn honden lekkere producten.

zeer smakelijke lekkernijen

Best Buddies zijn perfect voor ruilmomenten voor mijn puppy! Hij vindt hem dan erg lekker en met deze lekkernijen kan ik gemakkelijk zijn aandacht op het juiste moment trekken!

Super pakket

Ik ben blij met snack pakket

Zoals altijd.. heel erg goed

Al jaren snacks voor mijn honden besteld en het is uitstekend.

Top bedrijf net een verantwoordelijke snack voor onze hond

Ik koop al tijden de kleine potjes met trainers hoop dat de zalm weer terugkomt. Nu heb ik een kikker gekocht om mijn honden te spellen en beding te laten zijn. Dit met de verantwoordelijke snacks die erin passen. Ook kabeljauw sticks gekocht ze smullen ervan. Ik kom zeker terug!!! Netjes verpakt en snelle levering.

Dat zijn is andere koekjes jammie

Snelle en goede levering. Kwaliteit van de produktenis goed. Alleen helaas voor mijn hond toch veel met kip. En rund. Ook als bijproduct

Top!!!

Echt tevreden mee en me hondjes zijn er dol op

Echte beloningen voor onze honden.

Onze honden zijn er gek op. We gebruiken de artikelen van BestBuddy al jaren. Wat opvalt is dat tegenwoordig de bonusbrokjes steeds kleiner worden. Ook jammer dat de jerky’s van rundvlees al een flinke periode niet beschikbaar zijn.

Bestelling verloopt volgens afspraak en de hond is dol op de gezonde lekkernijen.

Top kwaliteit

Zeer tevreden met de producten!

Goede levering

Snel en goed geleverd bovendien voor de hond het lekkerste hapje

Zeer goede kwaliteit hondenvoer

Goede kwaliteit en service

Alleen BestBuddy treats zijn goed genoeg

Mijn honden volgen training. Shelties dus ze hebben hun training nodig voor energie kwijt te raken. Ik ben begonnen met BestBuddy treats maar mijn winkel is gestopt met deze aan te bieden. Mijn honden hebben laten merken dat andere snoepjes niet voldien. Dus lekker BestBuddy snoepjes aangekocht. Alleen deze zijn goedgekeurd door 2 experts.

Over BestBuddy-Pets

De snacks van BestBuddy zijn stuk voor stuk gemaakt van hoogwaardige natuurlijke ingrediënten en zo puur en eenvoudig mogelijk. De snacks zijn altijd van 1 diersoort gemaakt, zo maakt u de keuze die het beste past bij uw huisdier. In de snacks van BestBuddy vindt u geen gluten en wij gebruiken geen kunstmatige geur-, smaak- en kleurstoffen. BestBuddy, lekker en gezond voor kat en hond.