Zeer gewaardeerde snacks door een lastige eter.

Mijn zeer lastige (lees kieskeurige) eter vindt de buddies heerlijk. Trainen is nu weer een stukje leuker en uitdagender nu ze weer wil “werken” voor een beloning. Als snack krijgt ze een worstje, deze is al op alvorens ik me kan omdraaien. Blij baasje en super blije hond.

Snelle en makkelijke site. Overzichtelijk en duidelijke product info

Toen er iets niet voorradig was werd dit netjes gemeld

Heerlijke snacks met zalm

Mijn hond heeft een voedsel allergie we komen er niet achter waarvoor maar deze bonus zalm is perfect geen enkele last van zijn darmen en hij vind het heerlijk hij eet zelfs weer beter heel blij mee

Softs snack, natuurlijk en ideaal als beloning.

Oskar vindt het lekker

Goede service en kwaliteit

Goede service m.b.t. bestellen en brengen hondenvoer. Kwaliteit voer is zeer goed.

Mijn labradorpup is gek op de BestBuddy snacks

Om oefeningen te doen van de cursus gebruik ik deze snacks. Vooral ook de puurheid van de produkten! Het stimuleert hem om de opdracht goed uit te voeren met als beloning een BestBuddy snack!

Ik ben heel erg tevreden

Levering is snel. Wordt persoonlijke contact opgenomen als er iets niet leverbaar is of als er iets is met de bestelling

Eenvoudig kiezen, selecteren en bestellen.

Topprodukt

Zeer goede bonussnacks. Mijn honden zijn er gek op!

Al jaren mijn favoriet

Mooie botjes voor de honden en hele goede service

Snelle levering en fijne producten

Fijne producten, hond is er gek op!

Snel bezord

Lekker knabbeltjes voor mijn kleine hondjes zeer tevreden. Ga vaker bestellen

Zeer goed!

Het product is zoals omschreven op de website. Optijd geleverd.Het allerbelangrijkste is dat mijn hond de snoepjes heerlijk vindt. Dus een super groot succes!

Heerlijke snacks voor de hond

De producten vind mijn hond heerlijk. De donut en andere chews is hij gek op.

Heerlijke snacks, snelle bezorging!

Ik ben heel tevreden over de snacks! En Cody onze hond al helemaal ;-). Ook fijn dat iedere bestelling heel snel wordt geleverd!

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Snelle levering en kwaliteit

Ruime keuze en kwalitatief goede producten.

Prima producten voor mijn allergische hond.

Goed spul!

Onze hond is dol op softies eend. Fijn dat ze voor een goeie prijs via internet te krijgen zijn.

Het zijn super snoepjes!

Het zijn super snoepjes de honden zijn er gek op! En snelle bezorging en betaalbaar!

Top producten, snel geleverd.

Kwalitatief goede producten, de hond is er gek op!

Prima traktatie voor hondje! Keurig op tijd bezorgd!

Prima ben dik tevreden. Traktatie is hondje gek op! Bezorging keurig op tijd bezorgd!

Kwalitatief goede producten en snelle levering! Erg blij mee!

Goeie service!!

Ze brengen de bestelling aan huis. Aardige mensen die verstand hebben van wat ze verkopen.

Over BestBuddy-Pets

De snacks van BestBuddy zijn stuk voor stuk gemaakt van hoogwaardige natuurlijke ingrediënten en zo puur en eenvoudig mogelijk. De snacks zijn altijd van 1 diersoort gemaakt, zo maakt u de keuze die het beste past bij uw huisdier. In de snacks van BestBuddy vindt u geen gluten en wij gebruiken geen kunstmatige geur-, smaak- en kleurstoffen. Tijdens de bereiding van de snacks wordt geen suiker en zout toegevoegd. BestBuddy, lekker en gezond voor kat en hond.