Snelle levering en de bestelde producten kloppen altijd

eerlijke producten!

Mijn teckel Joep wil alleen maar de gedroogde long van Best Buddy Pets!!

Snelle levering en altijd super kwaliteit

Zoals altijd erg blij met de kwaliteit!

Prima kwaliteit voor een prima prijs

Kwaliteit, prijs en service prima

Geweldige snacks én geweldige service!

Op aanraden van onze hondenschoolhouder hebben wij de BestBuddy Bonus-snoepjes aangeschaft om te gebruiken bij de training van onze pup. Het vergt een kleine investering, maar de zakken van 500g gaan lekker lang mee en onze pup vindt de snacks heerlijk! Bovendien zitten er geen vreemde ingrediënten in. Doe je een wat grotere bestelling, dan krijg je ook nog eens wat andere producten om te proberen. Mocht je de klantenservice nog eens nodig hebben: ook die is fantastisch! Ze reageren snel en denken graag met je mee, ook als je misschien een wat ongebruikelijk verzoek hebt.

Heel snelle service en onze teckel is gek op de gedroogde lever!

Gezonde snacks

De honden vinden de snack’s heerlijk, vooral de crunchy.

goed product snelle levering

zie tekst

Een algemene kortingscode op je volgende bestelling zou leuk zijn. Zeker wanneer, zoals wij, steeds hetzelfde bestellen en onze voorraad op pijl willen houden voor onze hond. Verder altijd netjes aflevering en tevreden.

Heel vriendelijk en meedenkend

Brokjes waren niet op voorraad, waarbij gelijk meegedacht werd hoe die toch zo snel mogelijk verstuurd konden worden. Gelukkig bestel ik altijd op tijd, waardoor er minder druk achter zat, maar toch fijn dat er rekening mee gehouden wordt.

Meer dan tevreden !

Mooie produktlijn , ruime keuze goede voeding

Super service voor dito product!

Heel fijn geholpen en de honden zijn gek op de snacks! Aanrader!

Gezonde en goede snacks voor mijn honden

Kwaliteit perfect, verzending perfect. Iets wat ik voor het eerst heb besteld voor de honden zijn de crunchy trainers. Een proefzakje had ik ontvangen bij een vorige bestelling en die viel reuze in de smaak bij mijn honden. Ben er erg blij mee en de honden reageren er goed op.

Prima producten die graag gegeten worden

Heerlijke trainers voor een stel kieskeurige dames

top produkten mijn tekkel James is er dol op

Snelle levering Top produkten

Zoals altijd: snel, goed en volledig

Het bovenstaande aangevuld met duidelijke en goede communicatie

Prima snackje de hondjes vinden het heerlijk en geeft geen darmproblemen

Topservice!

Het bestelde bleek toch niet op voorraad. Na telefonisch contact werd de bestelling persoonlijk thuisgebracht. Dat vonden we echt heel fijn!

Goede service, honden zijn gek op de producten van Best Buddy

Goed!

Goede producten, snelle levering, antwoord op vraag per mail werd snel beantwoord. Betrouwbaar.

Best

De hond is er dol op en de prijs is interessant.

Goede snacks

Mijn hond is werkelijk allergisch voor alles,maar de snacks van Best Buddy kan hij goed verdragen! Wij houden het bij 1 allergeen, maar de shop biedt genoeg andere variatie!

Prima bedrijf.

De versnaperingen werden snel geleverd en Jopie, onze Cattle Dog, vindt ze erg lekker.

super

Mijn James is er dol op

Snelle levering en eten ziet er goed uit voor de hond.

De hond vind het lekker

Kibbelveen 5

7848TA Schoonoord

Over BestBuddy-Pets

De snacks van BestBuddy zijn stuk voor stuk gemaakt van hoogwaardige natuurlijke ingrediënten en zo puur en eenvoudig mogelijk. De snacks zijn altijd van 1 diersoort gemaakt, zo maakt u de keuze die het beste past bij uw huisdier. In de snacks van BestBuddy vindt u geen gluten en wij gebruiken geen kunstmatige geur-, smaak- en kleurstoffen. BestBuddy, lekker en gezond voor kat en hond.