Goed spul

Fijne snacks. Onze honden doen er alles voor.

Super! Lekker voor hond.Puur natuurlijk

Super! EENDEN NEK EN LAM gedroogd .Puur natuurlijk.

Top kwaliteit en goede service

De bestelde producten zijn steeds van de beste kwaliteit. Samen met de snelle levering maakt dit tot de website waar ik steeds de natuurlijke snacks voor mijn hond koop. Ook wanneer je een vraag stelt krijg je snel en een duidelijk antwoord. Zeer fijne service dus.

Geweldig en goede kwaliteit

Snel bezorgd en goede kwaliteit Mijn honden vinden heerlijk

Prima al jaren

Goede honden snacks.

SUPER!!!

Onze hond van ruim 15 jaar laat de brokken staan en eet heel weinig Advies van de dierenarts: verwen haar lekker, maar hou het wel gezond. Dus dan denk je gelijk aan Best Buddy :) Hun gestoomde maaltijden in de vorm van een worst gaat er goed in! Ze smult er van en krijgt op deze manier toch goede voeding binnen :)

Goede kwaliteit, snelle levering!

Naast een goede kwaliteit en snelle levering ook een uitgebreide keuze! De natuurlijke ingrediënten en het ontbreken van kunstmatige geur-, smaak- en kleurstoffen spreekt ons enorm aan. We moeten het assortiment nog verder gaan uitproberen en zijn benieuwd naar alle andere producten.

Top producten

Teleurstellend

Samenstelling van de softs lijkt veranderd te zijn. Het lijkt of er meer ‘vezels’ inzitten. Ik weet niet of ik daar blij mee ben. Ze zijn nu korreliger en lijken minder vlees te bevatten. Weet niet of ik ze nu nog een keer ga bestellen.

Beste Mary, We vinden het vervelend dat je bestelling niet aan je verwachting voldoet. We nemen contact met je op om te onderzoeken wat er mis is met de softs die je hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Dorien

Goed verpakt en snel geleverd

Onze hond vindt de snoepjes en snacks heerlijk! En het grote voordeel: Er zitten geen rare toevoegingen in, dus nog gezond voor dr ook.

Ze doen wat zeggen

Makkelijk te bestellen en een snelle levering.

super snelle levering en super lekkere snacks

Mijn hond is dol op 'softs' van Best Buddy. Snacks van andere merken spuugt hij uit maar voor de 'softs' wil hij wel luisteren en beloond worden.

5 jaar gebruiken wij de snacks ( eend) het laaste half jaar ook de gestoomde maaltijdworsten. Enbde zalmolie. Onze honden varen er wel bij.

Alles positief

Snelle bezorging en zeer tevreden hpnd

Supersnelle service, maar nieuw recept valt minder in de smaak

Supersnelle service en nette bezorging. Echter is het recept van de Bonussnoepjes veranderd, waardoor mijn honden ze niet meer echt lekker vinden. Erg jammer, want voor mij waren dit de perfecte trainers! Gelukkig vinden ze de softs nog wel lekker.

Geweldige producten

Hele goede gezonde producten

Fantastisch!

Mooie producten voor een goede prijs. Goede service en snelle leveringen. Ik kan het iedereen aanbevelen! Zeer tevreden met BestBuddy-Pets en mijn honden ook!

snelle accurate levering

klantvriendelijk en deskundige hulp bij telefonische vragen.

De producten zijn top mijn hondje Oskar vindt de kluiven en snoepjes geweldig hij reageert er goed op

Snelle verzending

De snacks en worsten vallen goed in de smaak!

De hond vindt de worsten heel lekker. Ik vind een worst heel geschikt om mee te nemen voor onderweg (bv. vakantie). De snacks worden zoals altijd heel erg gewaardeerd. Graag tot de volgende keer!

Wat mijn hond krijgt van jullie is heel goed,hij lust het graag.

Gewoon goed!!!

Goede kwaliteit! Snel bezorgd!

Blije hondjes

Mijn hondjes eten graag best buddy. Meestal kocht ik het in de winkel. Online zag ik een groter assortiment, dus bestelling gedaan. Het grote voordeel vind ik dat er geen extra troep in de snacks zitten en..... we krijgen in augustus 2 kittens en ook katten mogen deze snacks. Blije hondjes en blij baasje!

Over BestBuddy-Pets

De snacks van BestBuddy zijn stuk voor stuk gemaakt van hoogwaardige natuurlijke ingrediënten en zo puur en eenvoudig mogelijk. De snacks zijn altijd van 1 diersoort gemaakt, zo maakt u de keuze die het beste past bij uw huisdier. In de snacks van BestBuddy vindt u geen gluten en wij gebruiken geen kunstmatige geur-, smaak- en kleurstoffen. BestBuddy, lekker en gezond voor kat en hond.