Afspraak is afspraak

Duidelijke site, afspraken worden nagekomen en communicatie is zeer goed. De hond vind het heerlijke producten

Eerlijk en goed spul

Onze honden zijn dol op de traktaties van BestBuddy en wij weten dat wat we ze geven gewoon goed is.

Helemaal prima! Telefonisch contact gehad, dat was TOP! Het bestelde kwam prima op tijd aan en was keurig verzorgd. Niets dan lof

Top kwaliteit

Super goede producten voor mijn honden.

Al jaren de fijnste hondensnacks

Wat kan ik nog meer zeggen… al jaren bestel ik hier de snacks voor mijn honden en het is altijd feest voor hen, wanneer het binnenkomt.

James vindt het allemaal heel lekker top

Mijn James vindt het allemaal heel lekker en het is vooral Gezond .bedankt

Heel goede ervaring met Best Buddy

De maaltijdworsten en brokjes vallen weer goed in d smaak

Prima voer

Alles voor de hond is prima, natuurlijk zonder poespas erin

Mijn ervaring met Bestbuddy is geweldig,goed vlees,goede kauwbotten,en lekkere beloning snoepjes voor ons hondje van 11 jaar,goede service ook,en ik hoef het niet op te hale. Perfect.

Goed spul, puur, geen onnodige poespas Vlotte levering/service Makkelijke website

Puur natuur, snelle service en hoogwaardige kwaliteit hondensnacks.

Prima service, duidelijke site en snelle levering van hoogwaardige kwaliteit. Snacks zonder toevoegingen, de hond is er dol op.

Mijn honden en katten vinden de brokken heerlijk en ook de snacks

Goed voer vind ik belangrijk voor mijn dieren en daarom kies ik voor hoogwaardig natuurlijk voer. Ze zijn dan ook allemaal vit en gezond en kom ik daardoor gelukkig bijna nooit bij de dierenarts over de vloer.

Zeer goede service

Zeer goede service en advies, goede kwaliteit hondenvoer

De trainings runderlong brokjes zijn super van maat echt een aanrader

De hond vind de snacks geweldig heel fijn om mee te trainen.

Mijn hondje is er heel blij mee, het zijn ook hele fijne training snacks.

Producten zijn vernieuwd-maar slechter geworden

Jammer! Ik bestel al jaren tot volle tevredenheid de bonus snacks van BestBuddy. Helaas zijn meerdere smaken opeens anders: kleiner en onregelmatiger van vorm, en helaas ook veel minder vleesaandeel: van 95 naar 75%! Ondanks dat er nu meer goedkope vulling in zit, zijn de prijzen omhoog gegaan.

Beste Marjon, Het is goed dat je ons als trouwe klant laat weten wat je van onze producten vindt. We vinden het jammer dat je minder tevreden bent over de vernieuwde versie van de Bonus producten. De enorme prijsstijging van grondstoffen heeft inderdaad gezorgd voor een verandering van receptuur. Hiermee hebben we de prijsstijging van de bonus kunnen beperken. Dat is de realiteit van dit moment. We blijven ons inzetten voor lekkere snacks zonder kunstmatige toevoegingen en doen ons uiterste best aan de wens van de klanten tegemoet te komen, voor een eerlijke prijs. Namens het team van BestBuddy, Dorien

Snel geleverd, goede kwaliteit.

De hond vindt het heerlijk en wil er graag voor werken.

Snelle levering en prima product

Goede kwaliteit en snelle levering.

Goede betrouwbare producten

Deze keer weer maaltijd worsten besteld. Onze hond is er dol op. De worsten hoeven niet in 1 dag op, je kunt er makkelijk enige dagen over doen als je hond niet zo groot is. Aanrader!

Ons hondje vind de staafjes en het gestoofde vlees in rol heerlijk.

Prima beloningssnoepjes

Prima en snelle levering! Mijn hond smult van deze snoepjes.

Blij dat ik Best Buddy heb leren kennen.

Service uitstekend. Onze 4 katten doen het heel goed op de brokjes. Geen overgewicht meer en een glanzende vacht bij allemaal.

Goed spul

Fijne snacks. Onze honden doen er alles voor.

Super! Lekker voor hond.Puur natuurlijk

Super! EENDEN NEK EN LAM gedroogd .Puur natuurlijk.

Kibbelveen 5

7848TA Schoonoord

Over BestBuddy-Pets

De snacks van BestBuddy zijn stuk voor stuk gemaakt van hoogwaardige natuurlijke ingrediënten en zo puur en eenvoudig mogelijk. De snacks zijn altijd van 1 diersoort gemaakt, zo maakt u de keuze die het beste past bij uw huisdier. In de snacks van BestBuddy vindt u geen gluten en wij gebruiken geen kunstmatige geur-, smaak- en kleurstoffen. BestBuddy, lekker en gezond voor kat en hond.