Gewoon goed!!!

Goede kwaliteit! Snel bezorgd!

Blije hondjes

Mijn hondjes eten graag best buddy. Meestal kocht ik het in de winkel. Online zag ik een groter assortiment, dus bestelling gedaan. Het grote voordeel vind ik dat er geen extra troep in de snacks zitten en..... we krijgen in augustus 2 kittens en ook katten mogen deze snacks. Blije hondjes en blij baasje!

BestEver

Onze honden doen alles voor een een brokje van BestBuddy.

goede snoepjes, binnenn 1 dag geleverd

Fijne kleine snoepjes zonder troep erin, de dieren vinden ze lekker en de blokjes kruimelen niet in mn zak. ik gebruik de bonus snoepjes voor de honden en de poes.

Mooie producten voor onze hond

De natuurlijke producten zoals pens, zalmhuid erg goed. Ook de trainingsnoepjes bonus en soft vind de hond erg lekker. Het grote kauwborstel vonden we teveel kleven aan de haren van de hond en dat gaf veel plakkerige stukken haar wat we hebben moeten wegknippen. Dus die zouden we niet meer kopen.

opperbest, Buddy

snel geleverd en de hond is gek op de trainertjes

Al jaren zeer goed

Goede natuurprodukten voor de honden

Uitstekend!

Kwaliteit en snelle levering.

Super producten voor de hond

Hond wijkt niet van je zijde met deze goed geurende beloningssnoepjes. Bekend geworden met het merk via puppycursus.

Supergoede webshop en service

Best Buddy Pets ,is een Super goede webshop,en ze hebben een zeer goede service,de bezorging ervan is toppie Zeer tevreden over hun,en ik ben vaste klant bij hun!!

Trainingspakket is heel handig, gevarieerd en compleet

Mijn puppy is niet heel voedselgedreven, dus met het oefenen/trainen is het handig om krachtig ruikende ‘snoepjes’ te kunnen gebruiken. Dit trainingspakket heeft dat allemaal in zich. En dan ook nog gezonder dan veel andere merken. Daarmee krijgt mijn pup tijdens de training wel veel kleine beloningen, maar niet heel veel slechts te eten. Win, win, win. Oh en het pakket wordt snel en netjes geleverd.

Uitstekend kwaliteit

Een aanrader.

Snelle verzending en goed/lekker spul

De verzending was mooi snel. En nog belangrijker onze honden doen alles voor de Softs...

Snelle en nette levering van heerlijke hondesnacks

Onze hond is dol op de best buddy snacks. We bestellen hier regelmatig een voorraadje, en de honden uit de buurt zijn er ook heel blij mee.

Vlotte levering en goed product

Ik bestel altijd de trainers. Mooie kleine vierkante snoepjes van goede kwaliteit en zonder toevoegingen. Honden zijn er gek op.

Onze hond is een moeilijke eter,maar het gestoomde vlees gat er wel in,en de kauw staafjes vind hij helemaal fantastisch, ben goed tevreden.

Alles zeer snel geleverd.

Mijn honden vinden de producten heerlijk.

Helemaal niets op aan te merken

De hond geniet enorm van de lekkernijen

mooi natuurlijk hondenvoer

Zeer smakelijk. Geen "rommel"in het voer. Wel iet wat prijzig

Mijn honden zijn er dol op!

Mijn honden zijn dol op de snacks! Trainen is een 'fluitje van een cent' geworden.

Snel reactie en goede service vriendelijke mensen

Goed al jaren

Lekkere gevarieerde snacks voor onze hond

De bonus snacks zijn favoriet, verschillende smaken en makkelijk meenemen om te belonen.

Kibbelveen 5

7848TA Schoonoord

Over BestBuddy-Pets

De snacks van BestBuddy zijn stuk voor stuk gemaakt van hoogwaardige natuurlijke ingrediënten en zo puur en eenvoudig mogelijk. De snacks zijn altijd van 1 diersoort gemaakt, zo maakt u de keuze die het beste past bij uw huisdier. In de snacks van BestBuddy vindt u geen gluten en wij gebruiken geen kunstmatige geur-, smaak- en kleurstoffen. BestBuddy, lekker en gezond voor kat en hond.