Niet wat ik nodig heb

De aantrekhulp vind ik helaas niet geschikt voor een klasse 4 kous

Goedemorgen mevrouw Dekker, bedankt voor uw review. Wij vinden het jammer dat Steve Complete voor uw zeer zware kous niet geschikt was. Heeft u de juiste maatvoering gekozen? Heeft u de nieuwe manier van gebruik gezien in combinatie met de Steve Glide Clipper en de Steve Mat? U vindt een video ervan hier: https://youtu.be/TCaNFXDSJ9U Vriendelijke groet, Steve

Het is een handig apparaat. Alleen was het ineens €25,- duurder geworden toen ik de 2e keer inlogde.

Waarom hanteren jullie variabele prijzen? Dat zal ik erbij zeggen als ik het apparaat aanbeveel

Goedemorgen mevrouw Raaijmakers, bedankt voor uw review. Wij zien dat u 2 Steve Complete M heeft besteld voor onze reguliere prijs van € 105,00. Wij kunnen niet ontdekken waardoor u een prijsverschil ervaren heeft. Wij voeren deze prijs altijd en ook zonder aanbieden omdat wij de fabrikant zijn en de adviesverkoopprijs voeren. Kunt u ons wellicht een extra toelichting geven? Vriendelijke groet, Steve

Goede kwaliteit en verbeterd het lopen.

Zie bovenstaande antwoord.

De levering was goed

Ik had een los onderdeel nodig voor het apparaat om steunkousen aan te trekken. Dat is me gratis toegestuurd. Daar ben ik heel blij mee.

Prachtig, handzaam product

Vanaf bestellen tot leveren. Zorgvuldig eea doorgesproken ivm de juiste maat. Ideaal om de kousen makkelijk aan te trekken. Duidelijke handleiding en goede service. Dankjewel!

Erg comfortabel, goede kwaliteit, is zeker aan te bevelen.

Snelle levering, over verpakking is nagedacht

De Steve+ helpt mij echt om zonder enige hulp mijn sokken aan te trekken. Zonder dat mijn rugwervels opspelen. Een AANRADER.

Heel goede service, men denkt in mogelijkheden.

De beenkap van de Steve+ van mijn vader was beschadigd, dit viel onder de garantietermijn. De nieuwe beenkap was 2 dagen later in huis. Tevens telefonisch een aantal tips gekregen en ter ondersteuning nog een filmpje doorgestuurd gekregen, die mijn vader zelf kon bekijken. Een fijn geheugensteuntje. Super.

Ik had een Steve+ besteld aan de hand van de cm die erbij stond maar die bleek nét te smal en die mocht ik ruilen voor een grotere zonder problemen

zeer snel en goed afgeleverd.

jammer dat het product, dat door de brievenbus kan - in een voor dat artikel - in een doos werd aangeleverd en de postbode het dus persoonlijk moest aanbieden. de gekochte handschoenen voldoen aan de eisen en zijn met blijdschap ontvangen door de hulpverlenenden.

zeer goed geholpen

Na een mail wist men precies wat ik nodig had. Di was ook snel geleverd.

met obstakels door PostNL

Door PostNL kwam mijn pakket een week later aan dan was verteld. Echter door de handswijze van steunkousgemak kwam alles nog goed

Moet nog ervaring opdoen, maar begint aardig te lukken

Ja die steunkousen zijn behoorlijk stug. Maar na het bekijken van demo gaat het aardig lukken.

De dames van thuiszorg gebruiken de duff o donner.

Ik heb er geen ervaring mee, voor m'n 95 jarige moeder wordt het gebruikt. Zij ervaart het als plezierig.

geen echte ervaring na 5 dagen

Zie boven. Niet aldoor het zelfde vragen

Prima.

Dit was mijn eersteervaringmet u dus kan er nog niet-echt over oordelen maar de bestelling was keurig verzorgd en werd precies volgens plan bezorgd,

In het begin moeilijk aan te krijgen maar dat lukt nu aardig

Mijn bovenbeen is gebroken door een val van de fiets dus weken geen steunkous gedragen maar ik miste het nu krijg ik ze weer aan alleen eind maart moeten de schroeven eruit dus dan wordt het weer tobben

redelijk

op site staat met 2 werkdagen in huis helaas bij mij na bijna 1 week nog niks ba mailen werd me beloofd her in orde re maken helaas koste dit me nog w berichten daarna super in orde gemaakt en een bedrag terug gekregen als excuus

Erg handig en makkelijk om de steunkousen aan te krijgen

Nu kan ik de steunkousen zelfstandig aan en uittrekken.

Prima en snel geleverd

Geen opmerkingen.

volgens afspraak

Eindelijk zelfstandig!

Ik had altijd mijn man nodig voor het uittrekken van mijn zware steunkousen. Nu is mijn man niet altijd thuis en moest de buurvrouw mij helpen om de kousen uit te trekken. Sinds een paar dagen Steve+ en kan mijn kousen nu zelf zonder enige moeite uittrekken! Een verademing.